3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Hoop het niet Bi. Heb iedereen al gewaarschuwd in mijn omgeving dat ze me dan terecht moeten wijzen en aan mijn woorden van vroeger moeten herinneren.
quote:Gravinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:02:

ik hoop het niet Bi. Mijn dochter mag me inmetselen als ik zo wordt.En dan mag ze mij erbij metselen!
En vaak hebben die takkenwijven hele lieve mannen!
Alle reacties Link kopieren
Ze wil gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:02:

Hoop het niet Bi. Heb iedereen al gewaarschuwd in mijn omgeving dat ze me dan terecht moeten wijzen en aan mijn woorden van vroeger moeten herinneren.Dat zei mijn moeder ook altijd, en als ik nu zeg: je lijkt wel je moeder, dan heb ik natuurlijk ongelijk! Want die was nog veul erger.
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt Bi, ik ben ook een takkewijf en heb een heeeeele lieve man.



*Die ik al sinds zondag niet meer heb gezien zo ongeveer....... *
Alle reacties Link kopieren
nou, die oudere man vind ik ook niet heel sympathiek
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:03:

En vaak hebben die takkenwijven hele lieve mannen!Bianco is toch ook heel lief???
Alle reacties Link kopieren
maar dat meisje had ook meer moeten doen, eerlijk is eerlijk
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:04:

[...]





Bianco is toch ook heel lief???SMS Friezzz-uit!!!
Alle reacties Link kopieren
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Friez
Alle reacties Link kopieren
oeps, en nu?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ha! Ze hebben ongelijk!
Alle reacties Link kopieren
klopt ook wel roosje, maar zoals ze het uitlegt hoe het gegaan is begrijp ik wel dat het zo gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 28 oktober 2010 @ 21:04:

[...]

Dat zei mijn moeder ook altijd, en als ik nu zeg: je lijkt wel je moeder, dan heb ik natuurlijk ongelijk! Want die was nog veul erger.



Dat kunnen ze bij mij iig niet zeggen.

Maar als ze me lastig vinden zetten ze me maar in zo'n luxe verzorgingsflat (met kaartclub en café).
Derek!! Derek!!
Alle reacties Link kopieren
Die Limbo's willen gewoon dat ze vertrekken en verders niets.
Alle reacties Link kopieren
ik ook Appeltje, ik zou denk ik ook de kont tegen de krib gooien
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:07:

Derek!! Derek!! Getsie Bi (geef mij dan maar Bianco zonder tanden )
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:06:

[...]





Maar als ze me lastig vinden zetten ze me maar in zo'n luxe verzorgingsflat (met kaartclub en café).Oh dacht dat je daar al woonde joh.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:07:

Derek!! Derek!! "douwt er een valiumpje in bij Bianc"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zullen we met zn allen naar het Club-vanSinterklaas-feest gaan?
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 28 oktober 2010 @ 21:08:

[...]

Oh dacht dat je daar al woonde joh.Zucht, was t maar zo.
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:08:

[...]





Getsie Bi (geef mij dan maar Bianco zonder tanden )Echt niet!! HIj heeft net door wat voor boodschappen hij per dag moet halen, dan moet ik weer een andere op gaan voeden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven