3000 + deel 74!!!!!!

09-11-2010 18:16 3027 berichten
Alle reacties Link kopieren
De rest is bekend he



Leed wordt niet vergeleken

En na 3 postings ben je lid

En you can check out any time ... but never leave!!



Veel plezier!!!



Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese, bedgaanders
Alle reacties Link kopieren
trusten freak!
Alle reacties Link kopieren
VZ, is verzorgende (kraam/bejaarden/gezins verzorgende)

ZV is ziekenverzorgende (Nu VZ+ oftewel Vig)

beiden niveau 3, Vigger heeft meer bevoegdheden wat betreft zelf beoordelen van situatie en verpleegkundige handelingen.

(Mag ook voorbehouden handelingen verrichten na authorisatie)



Bam, als je VZer bent, dan kun je misschien meer dan je nu denkt in de zorg.

(Hier in de regio in ieder geval wel, weet niet hoe in Friesland is)

Er zijn vele mogelijkheden ook als je fysiek minder sterk bent.
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 22:24:

[...]





Ah jah joh, je bent toch al ervaringsdeskundige? Hup de theorie er nog even bij leren en dan even oefenen aan de andere kant van het bed en voila, Pop is kraamhulp.



Je brengt me op een idee...



Ik ga eens uitpluizen hoe het zit met EVC (ervaringscertificaat) dan kun je een opleiding verkort doen op basis van ervaringen
Alle reacties Link kopieren
geaccrediteerd= goedgekeurd zeg maar

wil zoveel zeggen als; een goede volwaardige opleiding die aan de eisen voldoet van het niveau van de opleiding.
Alle reacties Link kopieren
Geaccrediteerde dingen BAM.



Trusten meiden.
Alle reacties Link kopieren
lekker koese Gravin
Alle reacties Link kopieren
EVC's kun je halen door werkervaring Pop, is nog een heel traject maar vaak de moeite waard!

EVC's haal je niet zomaar door zelf te hebben gebaard/gevoed/gezorgd
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Mmm, ik kan nu ook verzorgende 3 doen (kraamzorg) en daarna 2 jaar doorleren voor verpleegkunde
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 11 november 2010 @ 22:33:

EVC's kun je halen door werkervaring Pop, is nog een heel traject maar vaak de moeite waard!

EVC's haal je niet zomaar door zelf te hebben gebaard/gevoed/gezorgd



Haha, dat weet ik!



Ik werk al 8 jaar in de zorg!



Eerst 2 jaar thuiszorg en nu al 6 jaar in de gehandicaptenzorg
Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
Ik weet natuurlijk niet of ik in aanmerking kom voor het EVC, maar denk wel dat het de moeite waard is om het uit te zoekn
Alle reacties Link kopieren
Als je iets niet weet en dan niet vraagt, dát is dom.

Je bedoelt denk ik dat je tegenwoordig gewoon vraagt als je iets niet (helemaal zeker) weet?





Heel verstandig Bam!



*egel stapt ff terug van niveau 5 naar niveau 3 in het gesprek*

Alle reacties Link kopieren
*
Alle reacties Link kopieren
ik ga slapen, truste meisjes
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Lekker koese Roosje!
Alle reacties Link kopieren
Lieverds, bedankt voor het meedenken!



Ik ga naar bed, morgenochtend vroeg mag ik weer rimpelbillen wassen en kwijl afpoetsen
Alle reacties Link kopieren
Oh, maar als je al zolang in de zorg werkt dan is het zeker de moeite waard om te kijken of je met EVC traject misschien de verkorte opleiding niveau 4 kunt gaan doen.

Super!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 11 november 2010 @ 22:37:

[...]





Maar dan ben je dus al verzorgende?

Dan is het volgens mij nog makkelijker om je om of bij te scholen voor de kraam.



Helaas.... ik heb helemaal niks.....



Ik werk ondersteunend



(lees ik mag voor een geringe vergoeding de rotklusjes opknappen)
Alle reacties Link kopieren
En jij ook lekker koese, Pop
Alle reacties Link kopieren
Pop, you go girl!

Wat Bam zegt klopt, je komt heel waarschijnlijk in aanmerking voor verkorte opleiding.
Alle reacties Link kopieren
Werkervaring! Popje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven