3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
quote:poppedotje schreef op 22 november 2010 @ 22:49:

[...]





Het lulligste was: een andere collega was 6 weken eerder bevallen en die werd overladen met visite en kado'sNouja zeg!
Alle reacties Link kopieren
Pop wat aso?!
Alle reacties Link kopieren
Dank moos, komt goed!



Nu ga ik echt! Trusten en of fijne avond!
Even iets anders.



Ik kreeg een dringende mail van de Nuon dat ik de aanmaning niet heb betaald..........terwijl ik automatische incasso heb!



Daar begrijp ik ook geen biet van.
Weltrusten Choco, slaap lekker en hopelijk hebben de poezen er niet in ge-je-weet-welt, of hebben ze dat ondertussen afgeleerd?
Alle reacties Link kopieren
Had je genoeg saldo Vil op de datum van afschrijven?
quote:Vilma schreef op 22 november 2010 @ 22:54:

Even iets anders.



Ik kreeg een dringende mail van de Nuon dat ik de aanmaning niet heb betaald..........terwijl ik automatische incasso heb!



Daar begrijp ik ook geen biet van.

Riep je?



Morgen even bellen Vil.. en eerst even exact de datum nakijken waarop het afgeschreven is.



Heb jij energieleveranciers eigenlijk met elkaar vergeleken? Ik zat gisteren te googlen.. en het scheelt beste een hoop! Zeker als je gewoon elk jaar van leverancier wisselt.
Truste Chooc
Alle reacties Link kopieren
ach het heeft er wel voor gezorgd dat ik mijn collega's proffesioneel benader, ga niet meer naar kraamfeesten e.d.
Alle reacties Link kopieren
slaap lekker chooc



pop wat een bizar iets met de kraamvisite...
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Nee zou ik ook niet meer doen Popp. Wat een teleurstelling zeg, bah!
Alle reacties Link kopieren
tjee das lullig vil!
Alle reacties Link kopieren
wat is mijn bed koud zeg!
Pop... dat is nie lief nie van je collega's



Als jij nou nog een baby 'neemt' (--> let op de aanhalingstekens) dan komen wij met zn allen op kraamvisite
Ik heb trouwens best zin in een 3000-baby



Wie o wie? (ikke nie)
[quote]Bianca40 schreef op 22 november 2010 @ 23:02:

Pop... dat is nie lief nie van je collega's



Als jij nou nog een baby 'neemt' (--> let op de aanhalingstekens) dan komen wij met zn allen op kraamvisite X-D[/quote]



Ja ja ja ja ja
Hoe zou het met Piba zijn eigenlijk?
Oh die heb ik al in geen tijden gezien hier Vil.. en ook niet verder op het forum trouwens.
Misschien wil Floor nog een baby?





Flóóóóóóóór!!!???
quote:Bianca40 schreef op 22 november 2010 @ 22:57:

[...]



Riep je?



Morgen even bellen Vil.. en eerst even exact de datum nakijken waarop het afgeschreven is.



Heb jij energieleveranciers eigenlijk met elkaar vergeleken? Ik zat gisteren te googlen.. en het scheelt beste een hoop! Zeker als je gewoon elk jaar van leverancier wisselt.Het saldo is ok, maar ik heb inderdaad niet de leveranciers met elkaar vergeleken, ahum, bietje lui van mij
Ja, Floor heeft nog een vruchtbare man.
Alle reacties Link kopieren
ik zag vandaag een interne vacature voor mijn functie bij jonge moeders en hun kinderen, de moeders zijn lvg en wonen gezamelijk in een woning met hun kinderen
Alle reacties Link kopieren
ik wil wel een baby, over een tijdje

maar dan heb ik eerst een man nodig
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
mijn hart schreeuwt om een baby! Alleen mijn verstand werkt niet mee
Alle reacties Link kopieren
Piba moet inmiddels toch al een tijdje bevallen zijn (juli?).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven