3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 28 november 2010 om 17:14
voor Bi's lege winkel!
Ik heb hardgelopen, slaapkamers schoongemaakt. bedden afgehaald, badkamer geschrobd en mijn haar een haarmasker gegeven.... en dat op een zondag, waar ben ik mee bezig???
Ik moet de bedden nog opmaken, opruimen en puinruimen beneden, eten maken, en spullen klaarzetten voor morgen.
Morgen heb ik een dubbele dienst (ochtend en avond), dinsdagochtend lief zusje haar huishouden doen en dinsdagavond weer werken...
Woensdagochtend sintkado's voor de clienten halen, woensdagmiddag surprise maken met grote pop....
Heel druk dus, helaas
Ik heb hardgelopen, slaapkamers schoongemaakt. bedden afgehaald, badkamer geschrobd en mijn haar een haarmasker gegeven.... en dat op een zondag, waar ben ik mee bezig???
Ik moet de bedden nog opmaken, opruimen en puinruimen beneden, eten maken, en spullen klaarzetten voor morgen.
Morgen heb ik een dubbele dienst (ochtend en avond), dinsdagochtend lief zusje haar huishouden doen en dinsdagavond weer werken...
Woensdagochtend sintkado's voor de clienten halen, woensdagmiddag surprise maken met grote pop....
Heel druk dus, helaas
zondag 28 november 2010 om 17:15
Wat een heerlijk gevoel zal dat geven Bi, alles leeg daar.
Lekker uitrusten nu. Wij hebben een pizza bij Roma besteld. Neem er ook 1 zou ik zeggen.
Londen is leuk. Er ligt nu sneeuw in Engeland dus neem je moonboots ook maar mee. Geweldige sfeer nu. Echt een Dickens-sfeer met warme kastanje karretjes en overal lichtjes. En ijskoud natuurlijk.
Lekker uitrusten nu. Wij hebben een pizza bij Roma besteld. Neem er ook 1 zou ik zeggen.
Londen is leuk. Er ligt nu sneeuw in Engeland dus neem je moonboots ook maar mee. Geweldige sfeer nu. Echt een Dickens-sfeer met warme kastanje karretjes en overal lichtjes. En ijskoud natuurlijk.
zondag 28 november 2010 om 17:17
Jeetje Pop... en dan dacht ik dat ik het druk had
Ik morgen gewoon werken, om 15.30 uur richting huis om het nieuwe huurcontract te tekenen. Daarna weer terug naar mn werk voor een of andere suffe informatie-avond waarbij het enorm op prijs gesteld wordt (verplicht dus) als je komt!
En dan s avonds rond 21.30 thuis... heb er zó geen zin in!
Maar nu eerst een heerlijke warme douche nemen, ik zit te rillen van de kou en mn neus lijkt wel een ijsklont!
Ik morgen gewoon werken, om 15.30 uur richting huis om het nieuwe huurcontract te tekenen. Daarna weer terug naar mn werk voor een of andere suffe informatie-avond waarbij het enorm op prijs gesteld wordt (verplicht dus) als je komt!
En dan s avonds rond 21.30 thuis... heb er zó geen zin in!
Maar nu eerst een heerlijke warme douche nemen, ik zit te rillen van de kou en mn neus lijkt wel een ijsklont!
zondag 28 november 2010 om 17:45
quote:Gravinnetje schreef op 28 november 2010 @ 17:23:
We bestellen eigenlijk zelden wat. Voorkeur van mij is dan voor die indonesische tent. Maar Rome heeft zalige pizza's en bezorgt nu gelukkig. Anders moesten we het met Della Huis doen. De kruidenboter van Rome en dat brood, hmmmmmm.
Waar zit die Domino's dan en wat is er zo bijzonder aan hen?
We bestellen eigenlijk zelden wat. Voorkeur van mij is dan voor die indonesische tent. Maar Rome heeft zalige pizza's en bezorgt nu gelukkig. Anders moesten we het met Della Huis doen. De kruidenboter van Rome en dat brood, hmmmmmm.
Waar zit die Domino's dan en wat is er zo bijzonder aan hen?
zondag 28 november 2010 om 18:04
Ik heb de naam van de pizzeria ook even weggehaald... voor alle zekerheid. Thanxxx voor de tip Appel!
De domino's zit.. ehh... ja. hoe leg ik dat uit zonder teveel herkenningspunten bloot te geven?
Als je vanaf de stoplichten richting dorp rijdt dan niet linksaf slaan langs het water maar rechtdoor rijden en dan zit ie aan de linkerkant. Schuin tegenover de oliebollenkraam.
Duidelijk zo Vin?
Zo... ik ben weer warm, heb heerlijk lang onder een hete douche gestaan. De piepers staan op en het rundvlees staat nog lekker te sudderen (sinds gisteravond al). Sperzieboontjes erbij... mjammmiieeee
De domino's zit.. ehh... ja. hoe leg ik dat uit zonder teveel herkenningspunten bloot te geven?
Als je vanaf de stoplichten richting dorp rijdt dan niet linksaf slaan langs het water maar rechtdoor rijden en dan zit ie aan de linkerkant. Schuin tegenover de oliebollenkraam.
Duidelijk zo Vin?
Zo... ik ben weer warm, heb heerlijk lang onder een hete douche gestaan. De piepers staan op en het rundvlees staat nog lekker te sudderen (sinds gisteravond al). Sperzieboontjes erbij... mjammmiieeee