3000+ Deel 75!

18-11-2010 20:42 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren




并且这里一个新的部分,第75。





我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。

它不确定,我们互相分享它。



有夫妇规则:

痛苦以遭受不比较

,在3个投稿是您成员之后,

您可能任何时侯核实,但是您不能离开。



个人笔记:

感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您



************************************************************************************



Och här numrerar en ny del, 75.



Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.

Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.



Det finns en koppla ihop härskar:

Inget lida med att lida jämför,

efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,

dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.



Personligt notera:

Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt



************************************************************************************



И здесь новая часть, 75.



Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.

Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.



Будут правила пары:

Никакое страдание с терпеть не сравнивает,

после того как 3 postings будут вами член,

вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.



Личное примечание:

Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
Alle reacties Link kopieren
misschien kun je ze verhuren voor een interland Bianc
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
He Bi: Goed bezig geweest dus!
quote:rosanna08 schreef op 28 november 2010 @ 17:10:

misschien kun je ze verhuren voor een interland Bianc
Alle reacties Link kopieren
voor Bi's lege winkel!



Ik heb hardgelopen, slaapkamers schoongemaakt. bedden afgehaald, badkamer geschrobd en mijn haar een haarmasker gegeven.... en dat op een zondag, waar ben ik mee bezig???



Ik moet de bedden nog opmaken, opruimen en puinruimen beneden, eten maken, en spullen klaarzetten voor morgen.



Morgen heb ik een dubbele dienst (ochtend en avond), dinsdagochtend lief zusje haar huishouden doen en dinsdagavond weer werken...

Woensdagochtend sintkado's voor de clienten halen, woensdagmiddag surprise maken met grote pop....



Heel druk dus, helaas
Alle reacties Link kopieren
nou idd drukke week Pop!
Alle reacties Link kopieren
Wat een heerlijk gevoel zal dat geven Bi, alles leeg daar.

Lekker uitrusten nu. Wij hebben een pizza bij Roma besteld. Neem er ook 1 zou ik zeggen.



Londen is leuk. Er ligt nu sneeuw in Engeland dus neem je moonboots ook maar mee. Geweldige sfeer nu. Echt een Dickens-sfeer met warme kastanje karretjes en overal lichtjes. En ijskoud natuurlijk.
Jeetje Pop... en dan dacht ik dat ik het druk had



Ik morgen gewoon werken, om 15.30 uur richting huis om het nieuwe huurcontract te tekenen. Daarna weer terug naar mn werk voor een of andere suffe informatie-avond waarbij het enorm op prijs gesteld wordt (verplicht dus) als je komt!



En dan s avonds rond 21.30 thuis... heb er zó geen zin in!



Maar nu eerst een heerlijke warme douche nemen, ik zit te rillen van de kou en mn neus lijkt wel een ijsklont!
Mmmm pizza's van daaro zijn lekker Vin! Bestel je ze altijd daar? We hebben nu ook een domino's in het dorp he
Alle reacties Link kopieren
Zie onder, ging even wat mis met wijzigen.
Alle reacties Link kopieren
Je woonplaats is zo wel erg herkenbaar Vin!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je dat iets uitmaakt..
Alle reacties Link kopieren
Ga dan ook niet zitten Googelen Appel.....
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 28 november 2010 @ 17:23:

We bestellen eigenlijk zelden wat. Voorkeur van mij is dan voor die indonesische tent. Maar Rome heeft zalige pizza's en bezorgt nu gelukkig. Anders moesten we het met Della Huis doen. De kruidenboter van Rome en dat brood, hmmmmmm.



Waar zit die Domino's dan en wat is er zo bijzonder aan hen?
Alle reacties Link kopieren
En nou is mijn pizza koud.......
Alle reacties Link kopieren
dit helpt niet echt Gravin. Je andere post staat er nog
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat heb je nu gedaan
Alle reacties Link kopieren
ik heb juist wel gegoogled.

ik weet waar bi woont en wilde weten of je niet te herkenbaar was.
Alle reacties Link kopieren
de eerste google hit was het, heb dus niet echt hoeven zoeken..
Alle reacties Link kopieren
idd Appel.
Ik heb de naam van de pizzeria ook even weggehaald... voor alle zekerheid. Thanxxx voor de tip Appel!



De domino's zit.. ehh... ja. hoe leg ik dat uit zonder teveel herkenningspunten bloot te geven?



Als je vanaf de stoplichten richting dorp rijdt dan niet linksaf slaan langs het water maar rechtdoor rijden en dan zit ie aan de linkerkant. Schuin tegenover de oliebollenkraam.



Duidelijk zo Vin?





Zo... ik ben weer warm, heb heerlijk lang onder een hete douche gestaan. De piepers staan op en het rundvlees staat nog lekker te sudderen (sinds gisteravond al). Sperzieboontjes erbij... mjammmiieeee
Alle reacties Link kopieren
Lekker bi, smakelijk alvast!
Alle reacties Link kopieren
klinkt goed, Bi.



Ik denk dat ik maar wat krulfrietjes klaar ga maken.
Alle reacties Link kopieren
Eet smakelijk Bi. Pizza was lekker maar ben er nu wel weer klaar mee voor de rest van het jaar.
Alle reacties Link kopieren
nah, dat jaar duurt nog maar een maand, Gravin!
Alle reacties Link kopieren
Pop, ik vergeet helemaal op jou te reageren! Wat een drukke week zeg. En nog Sinterklaasvieringen van school of KDV? En pakjesavond thuis?



Heb jij je nog eens verdiept in de studie voor Kraamzorg en die ervaringscertificaten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven