3000+ Deel 75!
donderdag 18 november 2010 om 20:42
并且这里一个新的部分,第75。
我们进一步去与我们的地方。 gezelligheid和幽默。 严肃的笔记也来以远。 甚而情感和冲突。
它不确定,我们互相分享它。
有夫妇规则:
痛苦以遭受不比较
,在3个投稿是您成员之后,
您可能任何时侯核实,但是您不能离开。
个人笔记:
感谢您有我这里在getrokken。 我是高兴的与您
************************************************************************************
Och här numrerar en ny del, 75.
Vi går vidare med var vi var. Mycket gezelligheid och humor. Allvarligt noterar också kommen det okända. Sinnesrörelser och även konflikter.
Det bestämmer inte, oss delar det med varje annat.
Det finns en koppla ihop härskar:
Inget lida med att lida jämför,
efter 3 utnämningar har varit dig medlemmen,
dig kan verifiera ut någon tid, men du kan aldrig lämna.
Personligt notera:
Tack, att du har mig här i, getrokken. Förmiddag som I är glad med ditt
************************************************************************************
И здесь новая часть, 75.
Мы идем более далее с где мы были. Много gezelligheid и юмористика. Серьезные примечания также приходят за пределами. Взволнованности и даже конфликты.
Оно не обусловливает, мы делит его друг с другом.
Будут правила пары:
Никакое страдание с терпеть не сравнивает,
после того как 3 postings будут вами член,
вы может подтвердить вне в любое время но вы можете никогда не выходить.
Личное примечание:
Спасибо что вы имеете меня здесь в getrokken. Я радостен с вашим
zondag 28 november 2010 om 19:29
Hier is voetbal op tv.
Heb niet zoveel met Nick en Simon, of eigenlijk met Nederlandstalige muziek. Al is sommige muziek wel geweldig. Ramses, Boudewijn, Herman, Frank, Huub. Daar zitten toch behoorlijke pareltjes tussen.
In TVOH komen ze wel spontaan over moet ik zeggen. Leuker dan Van Velzen en die andere glimworm.
Heb niet zoveel met Nick en Simon, of eigenlijk met Nederlandstalige muziek. Al is sommige muziek wel geweldig. Ramses, Boudewijn, Herman, Frank, Huub. Daar zitten toch behoorlijke pareltjes tussen.
In TVOH komen ze wel spontaan over moet ik zeggen. Leuker dan Van Velzen en die andere glimworm.
zondag 28 november 2010 om 19:46
zondag 28 november 2010 om 20:04
quote:Gravinnetje schreef op 28 november 2010 @ 19:04:
Pop, ik vergeet helemaal op jou te reageren! Wat een drukke week zeg. En nog Sinterklaasvieringen van school of KDV? En pakjesavond thuis?
Heb jij je nog eens verdiept in de studie voor Kraamzorg en die ervaringscertificaten?
Ow ja, de sinterklaasvieringen..... tel die er ook nog maar bij, woensdagmiddag op de bso voor grote pop en vrijdagmiddag op het kdv voor ukkepop, zaterdagavond gaan we bij schoonzus sinterklaas vieren, heel leuk, heb alles al in huis gelukkig!
Ik heb nog wel wat rondgesnuffeld bij de studies, hou momenteel ook de vacaturesite's in de gaten om te kijken of er regelmatig werk in is. het EVC ben ik nog niet achteraan gegaan, heb nog best veel tijd gelukkig!
En Evy: woensdagavond is mijn volgende date met haar! had eigenlijk morgen pas moeten lopen, maar moet met een client naar het ziekenhuis dus heb vandaag al gelopen.
Ik ga even teruglezen nu!
Pop, ik vergeet helemaal op jou te reageren! Wat een drukke week zeg. En nog Sinterklaasvieringen van school of KDV? En pakjesavond thuis?
Heb jij je nog eens verdiept in de studie voor Kraamzorg en die ervaringscertificaten?
Ow ja, de sinterklaasvieringen..... tel die er ook nog maar bij, woensdagmiddag op de bso voor grote pop en vrijdagmiddag op het kdv voor ukkepop, zaterdagavond gaan we bij schoonzus sinterklaas vieren, heel leuk, heb alles al in huis gelukkig!
Ik heb nog wel wat rondgesnuffeld bij de studies, hou momenteel ook de vacaturesite's in de gaten om te kijken of er regelmatig werk in is. het EVC ben ik nog niet achteraan gegaan, heb nog best veel tijd gelukkig!
En Evy: woensdagavond is mijn volgende date met haar! had eigenlijk morgen pas moeten lopen, maar moet met een client naar het ziekenhuis dus heb vandaag al gelopen.
Ik ga even teruglezen nu!
maandag 29 november 2010 om 07:04