3000+ deel 8 alweer!

19-11-2009 17:16 3015 berichten

Wat ooit in een nog niet zo ver verleden begonnen is als grap, blijkt een vaak grappig, hilarisch, gezellig en lief-voor-elkaar topic geworden te zijn. :-)

We zijn met een soort van 'vast' clubje, maar zijn blij met bezoek dat langs en binnen komt! Wat dus ook vaak gebeurd.

We zijn een open groep, en iedereen is welkom!

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe. * copyright Thee*

Persoonlijke berichten liever niet quoten zodat ze weer gewist kunnen worden.

En aangezien de permissie-secretaresse gemist werd in de afgelopen topics, is Bianca40 aangewezen tot permissie-secretaresse van deel 8.

Permissieaanvragen voor afwezigheid kunnen bij haar ingediend worden.
wat is SAPHH??
Port... ja... van die heerlijke Rooie Ruby Rakkers
Of gewoon lekker naar de kroeg.. en me daar vol laten lopen!
Maar nee doe maar niet, dan ben ik morgen weer geen mens.
4 op een rij?
Alle reacties Link kopieren
Soms wel Bianca haha maar wil hem soms ook wel achter het behang plakken hoor.. jammer dat we stucwerk hebben Eten koken kan hij als de beste.. maar doet soms alsof ik niets kan.. terwijl hij het koken wel van mij geleerd heeft ;-p

Fijn dat je over een uurtje alweer mag.. dan kun je toch beter beoordelen hoe ze is dan via sms of telefoon.
Jeetje das lang geleden voor me!
Laat hem in die waan Jacky... blijven zeggen dat hij er toch wel een natuurtalent in is!
Wat? die port of vier op een rij?
Getver het is gewoon al weer donker buiten!
Dat is lingerie Bianca. Wil je straks wel ff de link geven als je weer online bent.

Ik ga nu eten.

Tot zo

Oh enne veel sterkte alvast als je naar je mams gaat
quote:appeltjesgroen25 schreef op 27 november 2009 @ 16:33:

Wat? die port of vier op een rij?

Hahaha allebei appeltje

Maar ik rook me te pletter, dat dan wel weer
Doe ik ook Bianc hahaha..

Hier is het nog licht hoor..

Toedelssss
quote:Jackyr schreef op 27 november 2009 @ 16:34:

Dat is lingerie Bianca. Wil je straks wel ff de link geven als je weer online bent.

Ik ga nu eten.

Tot zo

Oh enne veel sterkte alvast als je naar je mams gaat

Laat die link maar even tot ik op mijn streefgewicht zit. Dat koopt een stuk leuker!

Eet smakelijk!
Nou is Iris er even geweest en nu alweer weg?? Tsssss dat kan natuurlijk zomaar niet zonder permissie!
Ben net aan de telefoon ff stevig uit mijn plaat gegaan tegen een collega en nu zit de baby me na te doen!

Hoezo confronterend?
Is alles gelukt met de reis van je broer Bianc?
Hahaha ja Floor.. je moet gaan oppassen wat je doet en zegt he!
quote:floor72 schreef op 27 november 2009 @ 16:42:

Is alles gelukt met de reis van je broer Bianc?

Ja is gelukt Floor. Hij vliegt vandaag met een binnenlandse vlucht naar Santiago. Hij zat gelukkig in een stadje met een klein vliegveldje (ben benieuwd hoe ze zn fiets mee gaan nemen trouwens). En morgen vliegt ie vanaf Santiago naar Madrid naar Amsterdam. Komt ie zondagochtend aan! Gelukkig!

Mens wat een drama, maar het ticket was echt razendsnel geregeld gelukkig!
Fijn dat hij terug komt Bianc. Je kunt wel wat steun en hulp gebruiken!
Ja mams Floor, oppassen. Kleine potjes hebben.. blabla
quote:floor72 schreef op 27 november 2009 @ 16:45:

Fijn dat hij terug komt Bianc. Je kunt wel wat steun en hulp gebruiken!Ja is ook echt wel een opluchting!
Dat snap ik Bianc. Dit is ook veel te zwaar voor iemand alleen. Ik zag net dat je een topic hebt geopend. Doe je goed. Ik denk dat mensen je daar heel goed kunnen steunen en/of adviseren.
Ja er staan al een hoop goeie tips in! En hopelijk hebben anderen er ook wat aan.
Ben er weer.

Eten was lekker.. de Cock vroeg of ik de witlofsalade nu lekker vond.. Jongste vroeg of we gevochten hadden omdat hij dat nu zo vroeg.. vorige week had hij verzuimd er fruit in te doen en dan vind ik het niet lekker had er wat van gezegd.. nu zat er lekker wat cocktailfruit in. Ik heb niet te hard gestuit.. zo blijft ie hopelijk zijn best doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven