3000+ deel 84....
zondag 17 april 2011 om 21:01
The story continues!!
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
Nieuwe zieltjes zijn welkom en het is hier echt gezellig dus laat je gerust verleiden
Na 3 posts ben je officieel lid....
de enige echte regel is en blijft: niet quoten van persoonlijke info!!
Bij het overtreden van die regel moet je een heel volgend deel in je uppie voltypen binnen 1 week
woensdag 20 april 2011 om 23:15
donderdag 21 april 2011 om 00:44
Hee Moos!
De hele film niet eigenlijk, ik ben erg slecht in uitleggen
Ik vond de hoofdrolspeelster niet overtuigend spelen maar daarentegen was de actrice die Blu Rain (juf) speelde fantastisch en er speelde een aanbiddelijk Jamaicaans meisje in. Op het laatst lette ik alleen maar op hen, ghe, en volgens mij is dat niet de bedoeling van die film.
De hele film niet eigenlijk, ik ben erg slecht in uitleggen
Ik vond de hoofdrolspeelster niet overtuigend spelen maar daarentegen was de actrice die Blu Rain (juf) speelde fantastisch en er speelde een aanbiddelijk Jamaicaans meisje in. Op het laatst lette ik alleen maar op hen, ghe, en volgens mij is dat niet de bedoeling van die film.
donderdag 21 april 2011 om 00:52
quote:mocy schreef op 21 april 2011 @ 00:48:
Wat vind jij een hele goede film?
(Dit in het kader dat we hier hebben afgesproken wat vaker een film te kijken en we aan het verzamelen zijn).
Bleu, blanc, rouge van Kiezlowsky
The big Lebowski
Mouling Rouge
The unbearble lightness of being
ik denk nog eventjes verder....
Wat vind jij een hele goede film?
(Dit in het kader dat we hier hebben afgesproken wat vaker een film te kijken en we aan het verzamelen zijn).
Bleu, blanc, rouge van Kiezlowsky
The big Lebowski
Mouling Rouge
The unbearble lightness of being
ik denk nog eventjes verder....
donderdag 21 april 2011 om 01:00
The unbearble lightness of being, die heb ik wel 5 x gezien. Ik ben zo'n fan van Daniel D. Lewis. Eén van mijn favo-acteurs. Is begonnen met My beautiful landrette.
Slumdog viel mij beetje tegen, maar dat kmt omdat ik hem pas heel laat zag en er veel teveel van verwachtte.
Blue, blanc, rouge goede tip. Vond ik ook prachtig en voor herhaling vatbaar.
Ik vroeg het je ook, omdat ik denk dat onze smaak wel overeen zou komen.
Slumdog viel mij beetje tegen, maar dat kmt omdat ik hem pas heel laat zag en er veel teveel van verwachtte.
Blue, blanc, rouge goede tip. Vond ik ook prachtig en voor herhaling vatbaar.
Ik vroeg het je ook, omdat ik denk dat onze smaak wel overeen zou komen.