3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!

30-11-2009 19:03 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!

Lieve meiden van het 3000+ topic.. hier in deel 9 gaan we verder...

Wat Floor en Bam ooit begonnen als grap blijkt een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden.

Het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse (Bianca).

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Slapen valt niet onder ATV, weltrusten zeggen is voldoende.

Willem is one of the girls maar soms te lang ongeoorloofd afwezig.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorkletsen is het motto)

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te deleten indien nodig voor de schrijfster.

*privileges van het erelid moeten nog worden vastgesteld

Meiden daar gaan we weer, op naar de 3000! En op naar deel 10! Veel plezier!

alleen nog voor inschrijving hoor, nog geen enquete

overigens, ik sluit me ook aan bij de in gelderland wonende 3000+ert
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Straatje misschien ook iets voor jou? Blokker bonnen verdienen? Of voor Bianca?

(Ik word er niet beter van hoor haha)
Enne Roos? Ik hyper?? lig weer lui in bed hoor
Yep eerst de inschrijving en de screening Roos.. maar dan zit het toch al op de rol he
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 16:28:

Straatje misschien ook iets voor jou? Blokker bonnen verdienen? Of voor Bianca?

(Ik word er niet beter van hoor haha)

Nou, laat ik dat maar niet doen, hahaha, ik ben erg slordig in dat soort dingen, is ook reden dat ik geen spaarkaarten aanneem en zegeltjes spaar.

En ik heb een uitkering, dan worden die bonnen vast ingepikt en gaan ze op het gemeentehuis woeste "blokker"feestjes houden
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:Bianca40 schreef op 01 december 2009 @ 16:27:

[...]

Ja die heb ik ook gezien maar toen was ik een huilie

Maar die waren ook leuk !Nu niet meer huillie?
Rosanna woon jij in het gedeelte waar ze heel vreemd de "o"en de "ee" uitspreken?
Straatje die enquetes doe je online en de bonnen krijg je via de post opgestuurd.. volgens mij weet daar geen gemeente iets vanaf hoor. Weet dat bijna zeker want een vriendin van me had ook uitkering. Maar het moet niet hoor.. even goede vrienden
Nee, gelukkig niet! Wat mensen hier over de vloer gehad en behoorlijk wat klanten in de winkel, dus geeen tijd meer gehad om een huilie te zijn, want huilie ben ik het liefst in mn eentje
Ik heb met spoed een oppas nodig voor volgende week en ik weet werkelijk niemand!

Hoe los ik dit op?

Anders kan mijn etentje niet doorgaan
*komt uit Brabant*
Ja klopt Bianca.. ik ook.. maar je hebt dan lekker afleiding gehad en ook nog klandizie
quote:stratego schreef op 01 december 2009 @ 16:33:

Ik heb met spoed een oppas nodig voor volgende week en ik weet werkelijk niemand!

Hoe los ik dit op?

Anders kan mijn etentje niet doorgaan Ik wil wel!!!! Maar ik zit een beetje ver weg voor je
Oeeeeee lastig Straatje.. ook geen vriendinnetje waar ze kan logeren?
quote:stratego schreef op 01 december 2009 @ 16:32:

Rosanna woon jij in het gedeelte waar ze heel vreemd de "o"en de "ee" uitspreken?ik geloof het nie Straatje, ik woon vlakbij N en op de 2e dag van de vierdaagse komen ze hier door mijn woonplaats
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 16:34:

Ja klopt Bianca.. ik ook.. maar je hebt dan lekker afleiding gehad en ook nog klandizie Zo is dat Jacky! En samen met mn broer mooie, leuke en vrolijke nummers opgezocht voor als mn moeder naar huis mag, kan ze lekker cd-tje draaien met haar eigen muziek!
Oh dat is nog eens leuk Bi .. was je broer bij je? Dat was helemaal leuk dan natuurlijk.
Dan woon je niet echt in het oosten van het land Roos
quote:rosanna08 schreef op 01 december 2009 @ 16:35:

[...]

ik geloof het nie Straatje, ik woon vlakbij N en op de 2e dag van de vierdaagse komen ze hier door mijn woonplaats

Daar is mn man geboren!! Althans in die stad waar de vierdaagse gehouden wordt. We zijn er weleens geweest en hij heeft me het huis laten zien waar hij geboren is, waar hij op school zat enz enz. Echt leuk!

Wat niet leuk was, was dat we een jointje hadden meegenomen (voor mij de eerste van mn hele leven, voor hem de 3e van zn hele leven). Hij kreeg een ongelofelijke hoestbui en ik werd ziek Dat was ons eerste weekendje samen weg
quote:rosanna08 schreef op 01 december 2009 @ 16:35:

[...]

ik geloof het nie Straatje, ik woon vlakbij N en op de 2e dag van de vierdaagse komen ze hier door mijn woonplaatsOh, vlak bij N! Daar wil ik zo graag nog eens naar toe, maar op de een of andere manier komt daar altijd iets tussen. Dat lijkt me zo'n gezellige stad met gezellige/leuke mensen!
*hondje is achter zijn staartje aan het rennen*
Wie is dit?

Hondje is niet gelijkend haha
quote:Jackyr schreef op 01 december 2009 @ 16:38:

*hondje is achter zijn staartje aan het rennen*Een Russeltje toch? Die heeft toch maar zo'n heel klein staartje? Dan is ie wel even zoet voordat ie hem te pakken heeft
Dat was een weekend om nooit te vergeten Bi hahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven