3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!
maandag 30 november 2009 om 19:03
3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!
Lieve meiden van het 3000+ topic.. hier in deel 9 gaan we verder...
Wat Floor en Bam ooit begonnen als grap blijkt een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden.
Het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse (Bianca).
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Slapen valt niet onder ATV, weltrusten zeggen is voldoende.
Willem is one of the girls maar soms te lang ongeoorloofd afwezig.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorkletsen is het motto)
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te deleten indien nodig voor de schrijfster.
*privileges van het erelid moeten nog worden vastgesteld
Meiden daar gaan we weer, op naar de 3000! En op naar deel 10! Veel plezier!

dinsdag 1 december 2009 om 11:02
quote:zusenzo schreef op 01 december 2009 @ 10:55:
Goedemorgens, heppy new topic, jullie gaan weer vlot zeg.
Ben niet helemaal lekker.......brrrr
Leuk dat ik gemist wordt zeg..... ik word er helemaal emo van
Jee zus.. heel rustig aan doen dan vandaag!
en tuurlijk word je gemist!!
@Appel: ook gaat wel Appel, dubbel gevoel. Het gaat nu nog steeds redelijk goed met moeders (en daar valt of staat mijn emo-toestand per dag mee). Vannacht werd ze wakker, misselijk, maar ze heeft gelukkig toch haar ontbijt naar binnen weten te werken en dat viel niet mee zei ze. Tuurlijk weet ik dat ze echt niet mag klagen zoals ze zich voelt na het eerste zware deel van de kuur, maar al voelt ze zich maar een beetje kl*te dan is het al rot voor haar.
Per dag voel ik me afwisselend, blij, dankbaar, moe, verdrietig, liefdevol, boos, overwerkt, rustig, beetje een roller-coaster dus
En waarom gaat het bij jou: gaat wel? Heb je nu wel het gevoel dat je door je therapie echt langzaam verbetert? Misschien wel 2 stappen vooruit en 1 stap terug, maar dat is altijd nog steeds 1 stap vooruit!
Goedemorgens, heppy new topic, jullie gaan weer vlot zeg.
Ben niet helemaal lekker.......brrrr
Leuk dat ik gemist wordt zeg..... ik word er helemaal emo van
Jee zus.. heel rustig aan doen dan vandaag!
en tuurlijk word je gemist!!
@Appel: ook gaat wel Appel, dubbel gevoel. Het gaat nu nog steeds redelijk goed met moeders (en daar valt of staat mijn emo-toestand per dag mee). Vannacht werd ze wakker, misselijk, maar ze heeft gelukkig toch haar ontbijt naar binnen weten te werken en dat viel niet mee zei ze. Tuurlijk weet ik dat ze echt niet mag klagen zoals ze zich voelt na het eerste zware deel van de kuur, maar al voelt ze zich maar een beetje kl*te dan is het al rot voor haar.
Per dag voel ik me afwisselend, blij, dankbaar, moe, verdrietig, liefdevol, boos, overwerkt, rustig, beetje een roller-coaster dus
En waarom gaat het bij jou: gaat wel? Heb je nu wel het gevoel dat je door je therapie echt langzaam verbetert? Misschien wel 2 stappen vooruit en 1 stap terug, maar dat is altijd nog steeds 1 stap vooruit!

dinsdag 1 december 2009 om 11:04
Griep?
Weet ik niet, heb een prik gehad, maar helemaal lekker ben ik niet en heb het wel druk werkwise dus we gaan maar gewoon door.
Nog even en dan vakantie en dan kan ik opladen of uitzieken........... als dat lukt met de feetsdagen er tussen en heel erg veel bezoek
Kies er zelf voor hoor, maar soms denk ik weleens, waarom doe ik dat nou weer, zoveel werk op mijn hals halen.
Weet ik niet, heb een prik gehad, maar helemaal lekker ben ik niet en heb het wel druk werkwise dus we gaan maar gewoon door.
Nog even en dan vakantie en dan kan ik opladen of uitzieken........... als dat lukt met de feetsdagen er tussen en heel erg veel bezoek
Kies er zelf voor hoor, maar soms denk ik weleens, waarom doe ik dat nou weer, zoveel werk op mijn hals halen.

dinsdag 1 december 2009 om 11:12
Ik kan me wel voorstellen dat hoe jij je voelt, afhangt van hoe het met moeders gaat Bianc.
Ik hoop voor jullie dat het een beetje zo blijft gaan, met vaker een goede dag (of momenten) dan slechtere dagen (en momenten)
En tja.. waarom gaat wel..
De ene dag gaat het beter dan de andere, Kan zelfs per moment verschillen. Maar nu gaat het al even niet zo lekker. Vaak een 'gaat wel' dag. Of zelfs gewoon een K-dag.
En ik stop me vol met medicijnen om enigszins rustig te blijven, en niets te hoeven voelen. Die medicatie staat op 'zo nodig', maar slik het nu eigenlijk iedere dag. En dat is niet goed... Maar wel fijn.
Even niets voelen.. even rust.
Ik hoop voor jullie dat het een beetje zo blijft gaan, met vaker een goede dag (of momenten) dan slechtere dagen (en momenten)
En tja.. waarom gaat wel..
De ene dag gaat het beter dan de andere, Kan zelfs per moment verschillen. Maar nu gaat het al even niet zo lekker. Vaak een 'gaat wel' dag. Of zelfs gewoon een K-dag.
En ik stop me vol met medicijnen om enigszins rustig te blijven, en niets te hoeven voelen. Die medicatie staat op 'zo nodig', maar slik het nu eigenlijk iedere dag. En dat is niet goed... Maar wel fijn.
Even niets voelen.. even rust.

dinsdag 1 december 2009 om 11:15

dinsdag 1 december 2009 om 11:56
Hee Bianca hier gaat het ook wel ben al meegeweest naar onze zuiderburen voor een paar boodschapjes te doen. Hondjes uitgelaten en lig nu weer gestrekt
Het gaat nog steeds redelijk goed met je moeder hé? Raar dat je niet weet wat je moet verwachten hé?
Fijn dat je broer haar gaat verzorgen.. dan kun jij ook meer relaxed zijn. Anders had je toch meer zorgen.
Het gaat nog steeds redelijk goed met je moeder hé? Raar dat je niet weet wat je moet verwachten hé?
Fijn dat je broer haar gaat verzorgen.. dan kun jij ook meer relaxed zijn. Anders had je toch meer zorgen.

dinsdag 1 december 2009 om 12:05