3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!
maandag 30 november 2009 om 19:03
3000+ deel 9 alweer!! op naar de 10!!
Lieve meiden van het 3000+ topic.. hier in deel 9 gaan we verder...
Wat Floor en Bam ooit begonnen als grap blijkt een onwijs leuk, lief, gezellig ´groepje´ geworden.
Het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse (Bianca).
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Slapen valt niet onder ATV, weltrusten zeggen is voldoende.
Willem is one of the girls maar soms te lang ongeoorloofd afwezig.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorkletsen is het motto)
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te deleten indien nodig voor de schrijfster.
*privileges van het erelid moeten nog worden vastgesteld
Meiden daar gaan we weer, op naar de 3000! En op naar deel 10! Veel plezier!
dinsdag 1 december 2009 om 00:28
quote:Bubbles_ schreef op 01 december 2009 @ 00:24:
straatje, kun je niet (anoniem) de wijkagent bellen dat hij eens een rondje door de wijk doet en de jongeren aanspreekt daar niet te hangen?Is al diverse malen gebeurd, er is nu een ook een dealer gepakt, maar het hangen gaat gewoon door. Zodra ze een agent zien duiken ze weg en komen later weer terug
straatje, kun je niet (anoniem) de wijkagent bellen dat hij eens een rondje door de wijk doet en de jongeren aanspreekt daar niet te hangen?Is al diverse malen gebeurd, er is nu een ook een dealer gepakt, maar het hangen gaat gewoon door. Zodra ze een agent zien duiken ze weg en komen later weer terug
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 1 december 2009 om 00:33
das echt lastig ja. zo gehaaid dat ze zijn.
misschien toch maar melding doen op het politiebureau dat die 'savonds regelmatig met een auto rondrijden.
het is toch eigenlijk van de zotte dat je je niet meer relaxed voelt als er jongeren buiten staan en je wacht tot hun weg zijn eer je met je hondje naar buiten gaat...
zal ik met mijn waterschietpistool ze komen wegjagen?
misschien toch maar melding doen op het politiebureau dat die 'savonds regelmatig met een auto rondrijden.
het is toch eigenlijk van de zotte dat je je niet meer relaxed voelt als er jongeren buiten staan en je wacht tot hun weg zijn eer je met je hondje naar buiten gaat...
zal ik met mijn waterschietpistool ze komen wegjagen?
dinsdag 1 december 2009 om 00:41
hehehe, dat waterpistooltje doet ze niks
Maar je mag natuurlijk wel langskomen, hahaha
Misschien kan ik er iets toeristisch van brouwen en entree heffen om echte Hangjongeren te ervaren.
Wow, het is al laat en ik wilde in bed nog wel een boekje gaan lezen, ik kan maar beter direkt gaan slapen.
Maar Bubbles, ben je nou verhuisd of heb ik dat verkeerd gelezen?
Maar je mag natuurlijk wel langskomen, hahaha
Misschien kan ik er iets toeristisch van brouwen en entree heffen om echte Hangjongeren te ervaren.
Wow, het is al laat en ik wilde in bed nog wel een boekje gaan lezen, ik kan maar beter direkt gaan slapen.
Maar Bubbles, ben je nou verhuisd of heb ik dat verkeerd gelezen?
dinsdag 1 december 2009 om 00:44

dinsdag 1 december 2009 om 00:50
quote:Bubbles_ schreef op 01 december 2009 @ 00:48:
ik ben idd verhuisd straat en helemaal blij
hee appeltje. even een voor jou om te ontstressen
Ik wil ook verhuizen,
Waarheen ben jij verhuisd? Welke provincie?
Enne, wat vinden jullie van mijn motto?
ik ben idd verhuisd straat en helemaal blij
hee appeltje. even een voor jou om te ontstressen
Ik wil ook verhuizen,
Waarheen ben jij verhuisd? Welke provincie?
Enne, wat vinden jullie van mijn motto?