3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 26 september 2011 om 17:06
Ik heb er ook nog jam op gedaan, dus voedend genoeg
Dude is weer vader geworden, het kind is 2 weken en staat nu al onder toezicht. Juist... En ik verneem net dat het uit is tussen Dude en Plant.
Ghe...ik zou er boven moeten staan he? Maar dat doe ik niet. Dit voelt als een héél klein stukje gerechtigheid Hopelijk het beginnetje van nog veel meer. Hij hád alles wat hij mij ontnomen heeft. En nu...niet meer
Maar voor de baby vind ik het zielig
Dude is weer vader geworden, het kind is 2 weken en staat nu al onder toezicht. Juist... En ik verneem net dat het uit is tussen Dude en Plant.
Ghe...ik zou er boven moeten staan he? Maar dat doe ik niet. Dit voelt als een héél klein stukje gerechtigheid Hopelijk het beginnetje van nog veel meer. Hij hád alles wat hij mij ontnomen heeft. En nu...niet meer
Maar voor de baby vind ik het zielig
maandag 26 september 2011 om 17:12
maandag 26 september 2011 om 17:14
Heeft zoon misschien een vriendinnetje?
Nee, Plant spoort ook niet. En hij ging vreemd toen zij zwanger was, dus ze is beter af zonder hem. Wel lief, ze heeft gisteren Midi gebeld dat ze nog wel contact met haar wil houden. Vind ik wel fijn, want ja er is dus wel een (stief)broertje bij, ook voor Mini.
Nee, Plant spoort ook niet. En hij ging vreemd toen zij zwanger was, dus ze is beter af zonder hem. Wel lief, ze heeft gisteren Midi gebeld dat ze nog wel contact met haar wil houden. Vind ik wel fijn, want ja er is dus wel een (stief)broertje bij, ook voor Mini.
maandag 26 september 2011 om 17:19
maandag 26 september 2011 om 17:52
andijvie stamppot daar heb ik wel zin in! ...
alleen echt al elke winkel langsgeweest (c1000 waar ik eerst woonde had van die kant en klaar bakken voor 2/3 personen)... hier enkel van die pietlullige 1persoonshapsdingetjes...
Jah ik ben lui heb geen zin om het zelf te maken
pannekoeken roosje hoelaat eten we?
weer helemaal tevreden met je haren friezinnetje?
alleen echt al elke winkel langsgeweest (c1000 waar ik eerst woonde had van die kant en klaar bakken voor 2/3 personen)... hier enkel van die pietlullige 1persoonshapsdingetjes...
Jah ik ben lui heb geen zin om het zelf te maken
pannekoeken roosje hoelaat eten we?
weer helemaal tevreden met je haren friezinnetje?
maandag 26 september 2011 om 18:08
neej want die bakken zijn best duur... en zo'n 1 persoonsding... daar lust ik er zelf al wel 2 van (minimaal) ...
maar ik ben bang dat ik andijvie stamppot echt verneuk als ik het zelf maak. Dus mn ma maar lief aankijken denk ik ghe.
hier nog geen regen, maar nu je het zegt... echt helder ziet de lucht er niet meer uit... even verderblazen maar...
maar ik ben bang dat ik andijvie stamppot echt verneuk als ik het zelf maak. Dus mn ma maar lief aankijken denk ik ghe.
hier nog geen regen, maar nu je het zegt... echt helder ziet de lucht er niet meer uit... even verderblazen maar...