3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
maandag 26 september 2011 om 13:50
maandag 26 september 2011 om 14:59
het is nog steeds een kalfJE ... ze is pas heel schattig 9 mnd he... bij 2 jaar is dit ras pas volgroeit ...
even teruggelezen maar dat is wel klote marmul was ook mijn reden om niet de dierenkant op te gaan, maar dan een opleiding doen en die niet afmaken.... creeert niet echt meer banenkansen ... Is er niet iets van callcenterwerk? of weet ik het in de buurt te vinden ter overbrugging?
toast een goede maaltijd? Zal nog eens naar jouw gemopper luisteren over goed eten min de verschrikkelijke
even teruggelezen maar dat is wel klote marmul was ook mijn reden om niet de dierenkant op te gaan, maar dan een opleiding doen en die niet afmaken.... creeert niet echt meer banenkansen ... Is er niet iets van callcenterwerk? of weet ik het in de buurt te vinden ter overbrugging?
toast een goede maaltijd? Zal nog eens naar jouw gemopper luisteren over goed eten min de verschrikkelijke
maandag 26 september 2011 om 15:02
Zeg, 1 keer toast is nog geen ondervoeding he?
Tussendoor een andere baan kan inderdaad een goede optie zijn, loop je alleen wel het risico dat werkgevers vooral daar naar kijken. Toen ik intercedent was keek ik vooral naar de laatste werkervaring, zoals mij ook opgedragen werd. Kan een valkuil zijn.
Tussendoor een andere baan kan inderdaad een goede optie zijn, loop je alleen wel het risico dat werkgevers vooral daar naar kijken. Toen ik intercedent was keek ik vooral naar de laatste werkervaring, zoals mij ook opgedragen werd. Kan een valkuil zijn.