3000+ Deel 90
zaterdag 10 september 2011 om 12:01
Geschiedenis 3000+ in een notendop
Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).
Inmiddels bijna 2 jaar verder.
Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.
Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.
DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
woensdag 28 september 2011 om 20:44
Goed... ik ben eindelijk bijgelezen, na 100 x verversen en foutmeldingen!
Nu nog proberen een reactie te plaatsen (die ik voor de zekerheid onder mn Ctrl V ga zetten)...
Appel... van mij krijg je ook geen schop onder je kont want - buiten het gevaar van beurse Appel - jij kunt hier niks aan doen! Ik hoop dat jullie op een gulden middenweg uit kunnen komen met hopelijk toch iets minder zware medicijnen zodat het je plannen niet al te lang meer in de weg staat
Voor de rest:
Ik zit weer te wachten tot puberT thuis komt, die moet nog eten. Eigenlijk is het niet normaal dat ie steeds zo laat thuis is. Oké, hij hoefde vanochtend pas om 10.00 uur te beginnen, maar dan nog... hij is pas 16 en dan nu al steeds in de avond aan het werk. Gelukkig vindt ie het superleuk, maar ik vraag me af hoe lang dat gaat duren met deze vermoeiende dagen/weken.
Nu nog proberen een reactie te plaatsen (die ik voor de zekerheid onder mn Ctrl V ga zetten)...
Appel... van mij krijg je ook geen schop onder je kont want - buiten het gevaar van beurse Appel - jij kunt hier niks aan doen! Ik hoop dat jullie op een gulden middenweg uit kunnen komen met hopelijk toch iets minder zware medicijnen zodat het je plannen niet al te lang meer in de weg staat
Voor de rest:
Ik zit weer te wachten tot puberT thuis komt, die moet nog eten. Eigenlijk is het niet normaal dat ie steeds zo laat thuis is. Oké, hij hoefde vanochtend pas om 10.00 uur te beginnen, maar dan nog... hij is pas 16 en dan nu al steeds in de avond aan het werk. Gelukkig vindt ie het superleuk, maar ik vraag me af hoe lang dat gaat duren met deze vermoeiende dagen/weken.
woensdag 28 september 2011 om 20:45
Oke appel, ik wil je zeker geen dingen laten zeggen die je niet kwijt wil op een forum. Lijkt me ook erg lastig om het aan de ene kant wel te willen uitleggen maar om dat dan op een openbaar forum te doen is ook niet echt fijn natuurlijk.
Helpt het als ik de dooddoener: het komt wel goed schatje, er tegenaan gooi?
Helpt het als ik de dooddoener: het komt wel goed schatje, er tegenaan gooi?
woensdag 28 september 2011 om 20:57
Appel... hoe sta jij tegenover alternatief geneesgedoe? Ik heb geen idee in welke hoek je het zou moeten zoeken hoor maar kan me zo voorstellen dat medicijnen een gebed zonder end blijven omdat je alles 'alleen maar' onderdrukt.
Heb je enig idee wat de oorzaak is? Is dat op te sporen? Is dat aan te pakken?
Als je wil haal ik dit zo ook weer weg.
Heb je enig idee wat de oorzaak is? Is dat op te sporen? Is dat aan te pakken?
Als je wil haal ik dit zo ook weer weg.
woensdag 28 september 2011 om 21:17
lekker appeltje, wat ongeloofelijk moeilijk allemaal. Ik vind het knap van je dat je er mee bezig bent. Echt goed dat je er over praat en nadenkt. Natuurlijk is het nu niet makkelijk maar denk goed na over je toekomst en kies daar je medicatie/therapie op uit. Ik geef je een knuffel, maar alleen als je die wil
a docter a day keeps the apple away
woensdag 28 september 2011 om 21:18