3000+ Deel 90

10-09-2011 12:01 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geschiedenis 3000+ in een notendop

Deel 1 op 14 oktober 2009 geopend door Floor72 (en Bam).

Inmiddels bijna 2 jaar verder.

Het gaat niet meer zo snel als in het begin. Mensen komen, blijven, gaan en keren soms weer terug.

Wat blijft is een gezellig, fijn kletstopic met ruimte voor iedereen. Vaak gezellig, warm, handig, soms hilarisch, dan weer ernstig, ook wel eens met meningsverschillen, maar altijd met respect voor elkaar.

DUS KOM ER GEZELLIG BIJ!
Daar moet op een gegeven moment wel iets positiefs uitkomen.
Goedemorgen,

Zit klaar voor de pilates. Zou eigenlijk uitslapen maar wekker van man stond zo lang aan, dat ik net nog klaarwakker was. Straks doe ik wel een dutje extra.
goeiemorgen!
goeiemorgen
a docter a day keeps the apple away
Goedemorgen!
Goeiemorgen! Fijne en zonnige dag vandaag!
Weet je wat irritant is? Mannen, die zijn irritant. Dus heb ik maar een natte vinger in zijn oor gestopt, ha!

Oh, en hallo trouwens
min is flieft
Nietus!

(maar hij wel...)
quote:_minny schreef op 01 oktober 2011 @ 13:29:

Nietus!

(maar hij wel...)jij ook
maar das serieus lastig....
eens met marmul

en voor de rest goedemiddag
Cour, grote smoel, hoop onzin, je weet het!

Ja heel lastig. Pfff...wat is er gebeurd met "gewoon voor de lol"?!
dat gewoon voor de lol is blijkbaar moeilijk.

Komen snel veel gevoelens bij kijken (lijkt t)
Ja, belachelijk! Maar goed, zijn hoge woord is eruit, dus wat nu?
euhm.... ik quote even een wijze vrouw op het gebied van liefde:

" What a gorgeous day to fall in love!"

ik weet het niet. Als hij echt verliefd op jou is terwijl het voor jou een lolletje is, is het beter om te kappen. Anders kwets je hem misschien nog meer
net doen of je menselijk bent en er gewoon van genieten... je hoeft niet meteen te gaan hokken he...

op de website waar ik zit en ''mn taken'' heb... op vrijwillige basis... voel ik een beetje over me heengelopen... enige wat ik vroeg/eiste hoe je het wil noemen... geen vermelding van achternaam zowel bij mij als broekkie niet... (voornaam was geen optie om die niet te doen)... ivm met privacy (teveel ervaring met stalken)... ik wil niet uber traceerbaar zijn voor mensen die ik niet eens ken... nou na moeilijk doen... hij zou het niet doen... en vervolgens doet ie het alsnog wel bij broekkie... ik hem erop aangesproken... ging ie aanpassen vorige week... gister nog niet gedaan snachts... dus ik best wel pissed off geworden ... en nu vandaag heeft ie het dan eindelijk aangepast... maar hij vindt het flauw en onnodig blabla... (hij gebruikt facebook en verstuurt zn adres naar al zn contactpersonen etc... zo is niet iedereen?) ... dus ik weet niet... toen ie het deed d8 ik dikke vinger... toen dan jah zal aanpassen... weer niet doen... voor mij gaat de zin om me ergens in te zetten er zo een beetje af... of stel ik me heeeeeeeeeeeeel erg aan?
Nou hij bracht het heel schattig. Hij had bepaalde gevoelens die op verliefdheid leken...uhu... Dude is dus verliefd. Maar wat nu? Een relatie wordt het sowieso niet, dat mag duidelijk wezen. Afkappen inderdaad dan maar...
quote:marmul schreef op 01 oktober 2011 @ 14:13:

" What a gorgeous day to fall in love!" Isn't it though?
tjah als jij duidelijk bent dat je geen relatie wil... en nog heeft ie niet zoiets van... laat ik eens gaan... ben jij iig niet verantwoordelijk voor zn gebroken hart mocht het zover komen...
Nah kweenie, soms moet je mensen tegen zichzelf beschermen he? Vooral verliefde Guppies
goeiemiddag!
*en gaat weer in het zonnetje zitten*
Hee friez,

Tis hier koud..!
Het is hier ein-de-lijk lekker weer. Ga zo maar eens naar buiten, straaltjes vangen, want ze kunnen zo weer op zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven