3000+ deel 91
donderdag 13 oktober 2011 om 20:24
Over 4 uur.....is het twee jaar geleden dat deze oproep gedaan werd:
Floor72
14-10-2009
00:35
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...
Het absolute dieptepunt?
Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..
Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?
Qua onderwerp staan we overal voor open.
Precies 21 en een half uur later was het topic vol.
En nu zijn wel al 90 x 3000 posts verder... en das heul veul!!
Nog steeds geldt: leed is leed en is niet te vergelijken!
Iedereen is welkom in dit lieve, gezellige, eerlijke, kattige, mooie en warme topic!
Floor72
14-10-2009
00:35
We willen heel graag een keer een vol topic. Dus meer dan 3000 reacties...
Het absolute dieptepunt?
Bij een topic 'wat eet een regenwurm?' waren we met 12 reacties al uitgepraat..
Dus .... wie gunt ons (mamalief en mij) een 3000+ topic deel2?
Qua onderwerp staan we overal voor open.
Precies 21 en een half uur later was het topic vol.
En nu zijn wel al 90 x 3000 posts verder... en das heul veul!!
Nog steeds geldt: leed is leed en is niet te vergelijken!
Iedereen is welkom in dit lieve, gezellige, eerlijke, kattige, mooie en warme topic!
zondag 30 oktober 2011 om 07:26
quote:polizi schreef op 29 oktober 2011 @ 13:45:
ATTENTIE ATTENTIE , HIER VOLGT EEN KLEINE ONDERBREKING SPECIAAL VOOR LUUN,
De kinderserie die je zoekt heet; saphire and steel
Prettige dag verder
Jaaaaaaaaaaah hier was ik al zooooo lang naar op zoek .!!!
Tof, ik ga meteen googelen, dank je wel lieve polizi
Oja
Goeiemorgen.
Is de klok trouwens weer een uur eerder? Op mijn comp is het 8.25, en op mijn tel 9.25
ATTENTIE ATTENTIE , HIER VOLGT EEN KLEINE ONDERBREKING SPECIAAL VOOR LUUN,
De kinderserie die je zoekt heet; saphire and steel
Prettige dag verder
Jaaaaaaaaaaah hier was ik al zooooo lang naar op zoek .!!!
Tof, ik ga meteen googelen, dank je wel lieve polizi
Oja
Goeiemorgen.
Is de klok trouwens weer een uur eerder? Op mijn comp is het 8.25, en op mijn tel 9.25
zondag 30 oktober 2011 om 12:10
Super!!! Ik heb heimwee
Vannacht thuisgekomen, dus nu koffers uitpakken etc etc.... zucht....
maar het was echt helemaal top! Elke dag in de hitte gehardloopt/hardgelopen en daarna voldaan op een strandbed neergeploft, veel gevrgeten en gezopendronken en toch maar 1 kilootje aangekomen dankzij onze sportieve prestaties
Hier ook alles flex (Haaai Flox!) ? Heb niet alles bijgelezen hoor maar zag wel even gauw dat Freaky langskwam en de wang van Cour
Vannacht thuisgekomen, dus nu koffers uitpakken etc etc.... zucht....
maar het was echt helemaal top! Elke dag in de hitte gehardloopt/hardgelopen en daarna voldaan op een strandbed neergeploft, veel gevrgeten en gezopendronken en toch maar 1 kilootje aangekomen dankzij onze sportieve prestaties
Hier ook alles flex (Haaai Flox!) ? Heb niet alles bijgelezen hoor maar zag wel even gauw dat Freaky langskwam en de wang van Cour
zondag 30 oktober 2011 om 12:24
zondag 30 oktober 2011 om 14:40
Ja Moos, weer in hetzelfde hotel. We hadden nu een SilverCard (omdat we er voor de 2e keer waren). Dat wilde zeggen: gratis flesjes water in de hotelkamer die ik ook volledig heb opgebruikt zonder dat ik eigenlijk wist dat ze gratis waren
Veel van hetzelfde personeel werkte er nog en was heel enthousiast dat we terugwaren. Het leuke daaraan was dat we veel extraatjes toegestopt kregen (chocolaatjes, tasjes met fruit die zo stiekem onder onze handdoek op het strand werden gestopt.. het leek wel of we van harddrugs voorzien werden). Ik denk dat het personeel dat helemaal niet mag doen want ze keken zo schichtig om zich heen als ze zoiets deden.
Het nadeel was dat de chef-kok waarmee we vorige keer een avondje op stap waren geweest (hij heet Gafaar, wij noemen hem nu Gevaar) weer met ons op stap wilde. We hebben het uit kunnen stellen want de avonden zijn van ons en dan hebben we echt geen zin om met een Egyptenaar te 'moeten' gaan zitten praten. Dat doen we wel tussendoor wanneer we daar zelf zin in hebben. Maar hij stond elke keer weer ineens bij ons, achter ons, voor ons, naast ons, ik werd er helemaal zenuwachtig van
Ik denk overigens dat hij nu wel door heeft dat we dat niet willen, heb het de laatste dag ook gewoon tegen hem gezegd. Dat het onze 'holiday' is en we dan geen zin hebben in verplichtingen.
Met jou ook alles goed??
Veel van hetzelfde personeel werkte er nog en was heel enthousiast dat we terugwaren. Het leuke daaraan was dat we veel extraatjes toegestopt kregen (chocolaatjes, tasjes met fruit die zo stiekem onder onze handdoek op het strand werden gestopt.. het leek wel of we van harddrugs voorzien werden). Ik denk dat het personeel dat helemaal niet mag doen want ze keken zo schichtig om zich heen als ze zoiets deden.
Het nadeel was dat de chef-kok waarmee we vorige keer een avondje op stap waren geweest (hij heet Gafaar, wij noemen hem nu Gevaar) weer met ons op stap wilde. We hebben het uit kunnen stellen want de avonden zijn van ons en dan hebben we echt geen zin om met een Egyptenaar te 'moeten' gaan zitten praten. Dat doen we wel tussendoor wanneer we daar zelf zin in hebben. Maar hij stond elke keer weer ineens bij ons, achter ons, voor ons, naast ons, ik werd er helemaal zenuwachtig van
Ik denk overigens dat hij nu wel door heeft dat we dat niet willen, heb het de laatste dag ook gewoon tegen hem gezegd. Dat het onze 'holiday' is en we dan geen zin hebben in verplichtingen.
Met jou ook alles goed??