3000+ deel 94
woensdag 10 oktober 2012 om 22:40
donderdag 11 oktober 2012 om 09:25
wat was het hier weer gezellig!
Ik heb jullie en de gezelligheid wel gemist hoor!
Bietje, wat fijn om weer wat van je te horen
Friez, leuk dat je er weer bent, en wat knap dat je zoveel bent afgevallen!
BAM gefeliciteerd met je baan
Moon, hoe is het bij jullie?
Roosje, kan je al de samba dansen met je heup?
(ik vergeet niks belangrijks toch)
a docter a day keeps the apple away
vrijdag 12 oktober 2012 om 16:04
vrijdag 12 oktober 2012 om 16:57
uhm... ik durf het bijna niet te zeggen... zal ik... nou... uhm... ik heb mn tenen goed hard tegen het wieltje van de bureaustoel van broekkie gestoten... 2 zijn er wel bijgetrokken... maar 1 is goed blauw en staat in een rare hoek... juist... idd... doordat ik even te snel erlangs wilde en mn tenen stootte... neej... echt... serieus... ik ben NIET lomp...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:01
quote:moonenz schreef op 12 oktober 2012 @ 16:57:
uhm... ik durf het bijna niet te zeggen... zal ik... nou... uhm... ik heb mn tenen goed hard tegen het wieltje van de bureaustoel van broekkie gestoten... 2 zijn er wel bijgetrokken... maar 1 is goed blauw en staat in een rare hoek... juist... idd... doordat ik even te snel erlangs wilde en mn tenen stootte... neej... echt... serieus... ik ben NIET lomp...Uhm, das niet handig. Toch maar even naar de dokter dan
uhm... ik durf het bijna niet te zeggen... zal ik... nou... uhm... ik heb mn tenen goed hard tegen het wieltje van de bureaustoel van broekkie gestoten... 2 zijn er wel bijgetrokken... maar 1 is goed blauw en staat in een rare hoek... juist... idd... doordat ik even te snel erlangs wilde en mn tenen stootte... neej... echt... serieus... ik ben NIET lomp...Uhm, das niet handig. Toch maar even naar de dokter dan
vrijdag 12 oktober 2012 om 17:04
quote:moonenz schreef op 12 oktober 2012 @ 16:58:
dat is balen josje! maar onmacht kun jij niks aandoen!Dat is ook zo, maar toch. Ze hebben ook wel gezien dat het echt niet ging. Ik had eigenlijk woensdag al thuis moeten blijven, maar ja, eigenwijs he Nu ik in bed en op de bank lig voel ik me heel wat, maar als ik iets doe breekt t zweet me uit. Ik hoef gelukkig pas dinsdag weer te werken, dan heeft de antibiotica wel zn wer gedaan hoop ik
dat is balen josje! maar onmacht kun jij niks aandoen!Dat is ook zo, maar toch. Ze hebben ook wel gezien dat het echt niet ging. Ik had eigenlijk woensdag al thuis moeten blijven, maar ja, eigenwijs he Nu ik in bed en op de bank lig voel ik me heel wat, maar als ik iets doe breekt t zweet me uit. Ik hoef gelukkig pas dinsdag weer te werken, dan heeft de antibiotica wel zn wer gedaan hoop ik