3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
mooi roosje! :-)

met broekkie is het goed en met de Eetjes ook :-) ebsje mocht vanmiddag achterin m'n 45 km autootje too cute! En met mij gaat het wel oke :-)
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Roos

Moon, heb jij een 45km autootje?
wauw Moon, je eigen 45km-koekblikje!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
jah pas sinds een paar weken hoor (en toevallig daarna bijna niet meer hoeven werken maargoed)
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Naja, Moon, wat is er allemaal gebeurd tijdens onze afwezigheid?
tis maar een oud brickie hoor... met afdingen en verkoop brommer kostte die bijna niks meer gelukkig... maar ik zit droog/uit de wind/warm ... dus ideaal...
super Moon!

Anne
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn ogen vallen bijna dicht. Mag morgen weer vroeg op.

Tot later en slaap lekker voor straks.
Weltrusten AR, slaap lekker

Ik ga ook zo, eerst nog een nicotinezuigtabletje wegwerken
Goh, Moon, ik dacht dat zulke autootjes voor gehandicapten waren. Je weet wel dat je met zulke autootjes niet door de bocht kunt scheuren he?

Dan lig je in een mum van tijd om.
Lekker koese Friez! Tot snel!

Slaap lekker, ik ga naar bed!
Weltrusten Appel

wat was het hier weer gezellig!

Ik heb jullie en de gezelligheid wel gemist hoor!

Bietje, wat fijn om weer wat van je te horen

Friez, leuk dat je er weer bent, en wat knap dat je zoveel bent afgevallen!

BAM gefeliciteerd met je baan

Moon, hoe is het bij jullie?

Roosje, kan je al de samba dansen met je heup?

(ik vergeet niks belangrijks toch)
a docter a day keeps the apple away

dilemma! ... het regent... ik moet naar de schuur lopen.... maar ik kan geen schoen aan.... wat te doen... wat te doen...
Een plastic zak over je voet doen en hinkelen.
Daar had ik niet eens aangedacht! Heb toch m'n schoen aangewrongen ... maar wel een tip om te onthouden... dan hoef ik morgen m'n schoen niet aan... hop zak erom en de auto in... jah dat is vast fijner
wat een drukte de afgelopen dagen hier. Gezellig

Waarom kan je je schoen niet aan? Heb even wat gemist denk ik
josje

ik heb wss m'n teen gebroken... ga maandag wel naar de dokter als ik dan nog zo'n last heb :X ...
Das niet zo handig Moon, hoe heb je dat dan gedaan?
Ik heb me vandaag ziek moeten melden, heb weer bronchitis. Baal wel, werk er pas drie maanden en dan al ziek naar huis gaan, maar ja tis niet anders...

Welke teen is t eigenlijk Moon? Heb je er al iets omheen gedaan van tape?
uhm... ik durf het bijna niet te zeggen... zal ik... nou... uhm... ik heb mn tenen goed hard tegen het wieltje van de bureaustoel van broekkie gestoten... 2 zijn er wel bijgetrokken... maar 1 is goed blauw en staat in een rare hoek... juist... idd... doordat ik even te snel erlangs wilde en mn tenen stootte... neej... echt... serieus... ik ben NIET lomp...
dat is balen josje! maar onmacht kun jij niks aandoen!
quote:moonenz schreef op 12 oktober 2012 @ 16:57:

uhm... ik durf het bijna niet te zeggen... zal ik... nou... uhm... ik heb mn tenen goed hard tegen het wieltje van de bureaustoel van broekkie gestoten... 2 zijn er wel bijgetrokken... maar 1 is goed blauw en staat in een rare hoek... juist... idd... doordat ik even te snel erlangs wilde en mn tenen stootte... neej... echt... serieus... ik ben NIET lomp...Uhm, das niet handig. Toch maar even naar de dokter dan
quote:moonenz schreef op 12 oktober 2012 @ 16:58:

dat is balen josje! maar onmacht kun jij niks aandoen!Dat is ook zo, maar toch. Ze hebben ook wel gezien dat het echt niet ging. Ik had eigenlijk woensdag al thuis moeten blijven, maar ja, eigenwijs he Nu ik in bed en op de bank lig voel ik me heel wat, maar als ik iets doe breekt t zweet me uit. Ik hoef gelukkig pas dinsdag weer te werken, dan heeft de antibiotica wel zn wer gedaan hoop ik
hoop het voor je josje! en wel aan jezelf denken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven