3000+ deel euh.... 38 alweer?
dinsdag 2 maart 2010 om 23:07
14 oktober had Floor weer es een grap... Ze wilde een topic zo snel mogelijk volgekletst hebben.
Het resultaat? Een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.
Regels? 4 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
4. LLLman wordt alleen geknuffeld door, of na schriftelijke toestemming van BAM. (en minny helegaar niet maar dat was bekend.)
dinsdag 2 maart 2010 om 23:33
quote:gewoonpetra schreef op 02 maart 2010 @ 23:23:
Stratego, dan ga je ook gezellie mee eten bij ouders Caylinn, hebben jullie 3000 minimeet in het meest afgelegen dorp van NL!
Hahahah, je vergeet Finsterwolde
Caylinn, met welke letter begint de naam van je tandarts?
Stratego, dan ga je ook gezellie mee eten bij ouders Caylinn, hebben jullie 3000 minimeet in het meest afgelegen dorp van NL!
Hahahah, je vergeet Finsterwolde
Caylinn, met welke letter begint de naam van je tandarts?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 2 maart 2010 om 23:37
Ik denk wel dat het haar steunt Sarah, en al voelt het zo klein en nutteloos, laten we dat gewoon niet vergeten te doen.
Maar aan de andere kant, jij mag ook gewoon over tuinen en fietszitjes praten. Dat voelt dubbel natuurlijk, maar ik denk niet dat dat erg is
Maar aan de andere kant, jij mag ook gewoon over tuinen en fietszitjes praten. Dat voelt dubbel natuurlijk, maar ik denk niet dat dat erg is
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....