3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
mannen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Zo, laatste rosé is van het ene glas (de fles) in het andere glas (het glas) gegaan. Ff lenzen uitdoen, voor de verandering maar weer eens wekker zetten en dan zo pitten.

Freak, je mams nog gesproken over hoe het met Mini is nu?
ah je was alweer rookterug
was ff lastig lenzen uitdoen met pleister erbij

zit te klappertanden, dus duik onder mijn dekbed en dan, grinn, even kijken of ik niet weer van Leo ga dromen!

truste freak en nog evt. andere wakkeren.

succes met solli morgen met vriendin en cv mail ik morgen, nu te moe om 'm op te zoeken!
ga uitloggen, doei
Goedemorgen dametjes van het 3000+ deel4 topic

Goeiemorgen Bubb, en natuurlijk ook de rest van de meiden,

lekker geslapen allemaal??
Neuh, heb niet geslapen...

Bevriend stel dikke relatie trubbels en zijn daar tot laat vannacht geweest en daarna kon ik niet slapen :(

Maar misschien dat ik straks nog een poos plat ga.

Nu rtl nieuws aan, bakkie koffie erbij en beetje forummen.

Et toi? Wel lekker geslapen?
Ja ik heb als een blok geslapen Bubb, zoals altijd eigenlijk. Als ik mn bed zie dan slaap ik al half.

Wat klote van die trubbels bij vrienden.. heb je nog wat kunnen betekenen voor ze?
Mooi dat je altijd goed slaapt. Slapen is fijn

We hebben rustig met ze gepraat. Er speelde al langere tijd eea maar gisteravond dus telefoon dat zij er een punt achter gezet heeft.

Hebben haar niet geprobeerd om te praten (weten ook dondersgoed hoe hij is) en rustperiode voorgesteld en zij is nu even uit huis daar.

Weet niet of het nog goed gaat komen maar ze worden er allebei niet slechter van mocht het echt finito zijn.
Petra, je hebt nog niet geedit? Alles goed?

Iris en jij hoe is het, heb je gisteren wel gezien en je werd gewoon huilie genoemd haha, durfde je toen gisteren niet meer online te komen

Lekker geslapen dus Bi.
GOeiemorgen Zus..

Ja Bubb... je hebt je best gedaan en ze weten dan in elk geval dat julllie niet oordelen maar gewoon proberen te helpen zodat ze er allebei beter van worden.. en das LIEF
Goeiemorgen!

Ik ga ff bijlezen onder het genot van mijn zoveelste bak koffie.
Mogge Appeltje... ik ben heeel benieuwd hoe je hebt geslapen na gisteren?
En aangezien ik lees dat je aan je zoveelste bak koffie zit ben ik bang dat je al een poosje op bent...
Ik heb biiterballen gezien, frustraties, gewiste posts, knuffel met hond en vriend, leuke avond in theater, onopgemaakt bed dat opgemaakt bed werd, en Bub en Bianc die ook wakker zijn.

Peet, een knuf!
Oh, en zus is ook wakker.

Morguh!
Ik heb een rot nacht gehad. Wer afschuwelijke droom. Maar na gedoesjt te hebben wel weer in slaap kunnen komen. Uiteindelijk tot 5 uur in bed gelegen. En net dus al weer alle herhalingen van het nieuws gezien, ontbijtnieuws en dvdtje.

Hoe is het met joe vandaag?
Morning!

Ben geloof ik nog niet echt aanspreekbaar, maar ga lekker terug- en meelezen. Koffie pruttelt!

Eerst koffie, dan tekst!
Mogge Alixz, wel lief dat je ff langskomt terwijl je nog niet aanspreekbaar bent
Oke.. mn Things to do lijstje is weer behoorlijk lang voor vandaag :(

Maar tussendoor kom ik steeds wel ff aanwaaien hoor!
Ben ik weer.. ff op 'eigen' topic geschreven.

Vertel over je lijstje Bianc!!
Allerlei dingen Appel..

begint met :

Afspraak maken boekhouder...

eindigt met: advertentie opstellen en inleveren bij krant

en daartussen nog 12 dingen die gedaan moeten worden,

maar het meeste zijn kleine dingetjes (daar ga ik dus mee beginnen!)

Maar hoe heb je geslapen Appeltjelief?
Oh appeltje toch... wat rot dat je weer gedroomd hebt...

Moedeloos word je ervan hè :(

Weet je wat mij ook wel geholpen heeft met minder dromen: mezelf accepteren.

Klinkt heel stom, en het is niet iets wat je zomaar even doet (als het bekende knoppie omzetten) maar dat gaf op een bepaalde manier een rust die ook resulteerde in minder dromen.

En samen met de droomvanger gaat het echt goed.

Ik droom nog wel eens hoor en af en toe is dat een scary one maar over het algemeen is het goed te doen.

Ik hoop voor jou dat je vanaf vandaag nooit meer eng zult dromen en voortaan lekker hele nachten door bossen om kunt zagen!!
Owww Sorry Appel, ik had je berichtje over je dromen over het hoofd gezien... klote dat je weer niet lekker geslape hebt... maar deze nacht heb je weer gehad.. en vandaag 'gewoon' weer een stap vooruit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven