3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Goedemorgen!

Heb maar paar uurtjes geslapen,freak smste mij nog vannacht, daarna bellen.Zoo lief!

2 weken pas dit topic? Voelt alsof jullie al jaren mijn beste vriendinnen zijn.

Heb maar paar uurtjes geslapen, ik maak me zorgen wat heb hier veel neergezet en word hoogstwaarsch meegelezen.

Wis geschiedenis wel steeds, maar het is duidelijk dat ik op viva zit en ben dan zogevonden.Zeker als je op andere pc, tegelijk meeleest.

@zus, ik heb wel een en ander ge-edit, maar ben ook gequote, dat kan ik niet zelf wissen.
He b ik al over geschreven bianc.

Dank je Bub.

Ik heb vanalles geprobeed, maar dat helpt allemaal niet.

Volg nu therapie en ik hoop dat het daarna op gaat houden.
@apeltje, balen dat je weer niet lekker hebt geslapen.

Wél goed dat je daarna weer in slaap kon vallen, dat is vooruitgang. (klinkt flauw, maar niet zo bedoelt hoor!)
Misschien moeten wij met z;n allen voor jou heel lief slaap appeltje slaap gaan zingen
Peet, vervelend dat je dus eigenlijk niet echt open en eerlijk hier kunt zijn..

De engeltjes kunnen je kwoots wel wissen hoor.

Maar los je het op door een andere nick te nemen?

Als er meegelezen word, weet diegene toch dat je op dit topic schrijft..
Wat zouden jullie doen? Nieuwe account maken? Maling aan hebben en lekker doorposten? Cold turkey afkicken van forum?

Iemand tips?
quote:Bubbles_ schreef op 27 oktober 2009 @ 08:50:

Misschien moeten wij met z;n allen voor jou heel lief slaap appeltje slaap gaan zingen Songtekst staat op de eerste bladzijde van dit topic.
Petra, hoe erg is het als je meegelezen wordt?? Ik begrijp dat het een vervelend gevoel moet zijn en dat je daardoor wel beinvloed wordt in wat je schrijft. Maar je schrijft geen onwaarheden en je blijft altijd heel netjes. Dat je af en toe boos bent en dat ook uit, daar is toch niks mis mee?

Je kunt trouwens wel aan een Angel (of aan de betrokken quoters zelf) vragen of die quotes eruit mogen.

En ik denk dat we hier dan toch 1 regeltje moeten maken. Persoonlijke dingen NIET quoten van elkaar.

Goeiemorgen trouwens Peet
Ik zou gewoon onder deze nick doorposten. Nieuwe nick en doorschrijven in dit topic maakt je toch herkenbaar.

En afkicken? Neeeeeeeee!
Meiden tot strakkies, ik nu naar de winkel en eerst even wat dingen van mn lijstje wegwerken...

ik lees straks weer bij... dus rustig aan svp!!
Precies dat bedoel ik appeltje. Ik blijf herkenbaar voor degene die weet dat ik op dit topic zit.

Ik kan ook gewoon doorkletsen, wie weet levert het enig begrip op?

Jullie missen is geen optie, het idee zeg! Heb het net zo lekker hier "thuis" bij jullie.

beetje dubio
petra als je nou je avatar een andere kleur geeft, ga je incognito verder (ik klets maar wat... weet niet precies waar het over gaat en hoef je ook niet te vertellen maar kan dus ook geen advies geven helaas...)
Misschien wel Peet. En dat zou fijn zijn!!
quote:Bianca40 schreef op 27 oktober 2009 @ 08:52:

Petra, hoe erg is het als je meegelezen wordt?? Ik begrijp dat het een vervelend gevoel moet zijn en dat je daardoor wel beinvloed wordt in wat je schrijft. Maar je schrijft geen onwaarheden en je blijft altijd heel netjes. Dat je af en toe boos bent en dat ook uit, daar is toch niks mis mee?

Je kunt trouwens wel aan een Angel (of aan de betrokken quoters zelf) vragen of die quotes eruit mogen.

En ik denk dat we hier dan toch 1 regeltje moeten maken. Persoonlijke dingen NIET quoten van elkaar.

Goeiemorgen trouwens Peet

Goeiemorgen Bianca!

Wat een wijze dingen zeg je, dank je wel!

Zo lief dat je zegt dat ik netjes blijf, probeer ik ook altijd, houd niet zo van modder gooien zeg maar.

Ik vind dat een goede regel, geen persoonlijke posts van elkaar quoten,zou ik dat in de OP kunnen zetten?
Ik ga ondertussen ff aanrechtblad schoonschuren.
quote:bengewoonpetra schreef op 27 oktober 2009 @ 08:58:

[...]

Ik vind dat een goede regel, geen persoonlijke posts van elkaar quoten,zou ik dat in de OP kunnen zetten?Ja!
Bubbls, avatar veranderen is nog wel een goeie zeg!

Deze is opvallend. (ben wel aan hem gehecht
Ok, ik zet het in OP
Wil je m groen houden Peet?

Of vind je die omhelzing juist mooi?
OP is gewijzigd mbt elkaars persoonlijke info quoten.

Dit heb ik gedaan om iedereen de mogelijkheid te geven privé info te delen met elkaar, en te kunnen wissen als het niet veilig en/of prettig voelt.

Naar aanleiding van "meeleesgevalletje" bij mijzelf.

Én ik heb je met naam genoemd in de OP Floor, je bent (met BAM) de bedenker van dit topic, aan jou (jullie) de eer!

Dat we zoveel plezier hebben hier is jouw schuld verdienste!
de omhelzing appeltje
Goedemorgen

Peet, avatar veranderen zet geen zoden aan de dijk hoor. Je hoeft de topics niet te scannen op plaatjes als je snel wilt weten waar iemand allemaal gepost heeft namelijk, gewoon op het loepje klikken volstaat.

Anoniem over je scheiding praten als je eenmaal ontmanteld bent lukt je alleen nog onder een andere nick en zonder ons vrees ik. Gelukkig zijn de andere forummers ook zo kwaad nog niet
quote:sprankelend schreef op 27 oktober 2009 @ 09:19:

Goedemorgen

Peet, avatar veranderen zet geen zoden aan de dijk hoor. Je hoeft de topics niet te scannen op plaatjes als je snel wilt weten waar iemand allemaal gepost heeft namelijk, gewoon op het loepje klikken volstaat.

Anoniem over je scheiding praten als je eenmaal ontmanteld bent lukt je alleen nog onder een andere nick en zonder ons vrees ik. Gelukkig zijn de andere forummers ook zo kwaad nog niet Eensch.
Zusenzo! Ik ben ontmanteld!

(Zo dat moest ik ff kwijt hoor)

Jullie hebben gelijk Sprankelend (goeiemorgen trouwens!) en Appeltje.

Nieuwe nick op dit topic heeft geen nut, binnen een uur ben ik weer Petra, haha!

Met andere forummers delen is wellicht een optie met andere nick.

Dan loop ik wel het risico dat ik als newbee behandeld wordt, in mijn eigenste huillie topic!

De tekst in de OP volstaat, ik deel/lach/maak plezier/en forum het liefst hier. Als ik de mogelijkheid heb te editten als dat beter voelt is genoeg.(en voor somige anderen soms ook fijn, is gebleken)

Als hij blij wordt van onzin lezen, wens ik hem veel plezier.

Het tempo is hier moordend, welke idioot gaat dat bijhouden?
Wel stom trouwens dat freak nog niet wakker is, ze ging nog wel zo vroeg slapen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven