3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
zondag 26 september 2010 om 18:23
Neeeeee MOOS, niet gepiept. Muts, door jou stond ik nog te griezelen ook. Tssssss.
Ik vond dat ik al aardig was afgeweken van het standaardrecept. Met tomatensaus vind ik het wel erg lekker hoor. Ik zal volgende keer eens kijken. Denk alleen niet dat ik het nog eens maak voor mezelf alleen. Al dat werk en het kost toch best veel.
Ik vond dat ik al aardig was afgeweken van het standaardrecept. Met tomatensaus vind ik het wel erg lekker hoor. Ik zal volgende keer eens kijken. Denk alleen niet dat ik het nog eens maak voor mezelf alleen. Al dat werk en het kost toch best veel.
zondag 26 september 2010 om 18:38
Tjonge Ana en Anna hebben nog steeds niet gedoucht. Viespeuken. *snuffelt aan zichzelf en zet knijper op neus*
Croissantje in oven mieteren is ook koken hoor.
Aardappelen, vlees en groente. Kan er niks aan doen maar kan me nooit bekoren. Vind er zo weinig lekker van. Geef mij maar prutjes met rijst of desnoods pasta.
Helaas eet Minigravin heel slecht qua avondeten en eet ze wel wortelen en rode kool dus eten we toch maar minimaal 2x per week Hollandse pot.
Al vind ik een biefstukje of zalmmoot met gebakken aardappelen en wat sla dan wel weer erg lekker. Of stamppotten vind ik ook heerlijk. Morgen heb ik boerenkool op het menu staan.
Croissantje in oven mieteren is ook koken hoor.
Aardappelen, vlees en groente. Kan er niks aan doen maar kan me nooit bekoren. Vind er zo weinig lekker van. Geef mij maar prutjes met rijst of desnoods pasta.
Helaas eet Minigravin heel slecht qua avondeten en eet ze wel wortelen en rode kool dus eten we toch maar minimaal 2x per week Hollandse pot.
Al vind ik een biefstukje of zalmmoot met gebakken aardappelen en wat sla dan wel weer erg lekker. Of stamppotten vind ik ook heerlijk. Morgen heb ik boerenkool op het menu staan.
zondag 26 september 2010 om 19:06