3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
maandag 27 september 2010 om 19:58
Er kan niks meer af, het zit in laagjes.... maar dan te kort.
Ik zei tegen haar: vorige keer was het iets te kort, nu mag het wel iets langer, en links is mijn haar dikker als rechts, misschien uitdunnen?
Dussss,
Nu is het aan de achterkant idd niet zo kort als de vorige keer, de voorkant daarintegen compenseert dat weer, ze heeft inderdaad uitgedund..... en hoe! ik heb nu een kop vol pluis! en nu zit links in laagjes en rechts in 1 laag?
*zucht*
Ik ga er een nachtje over slapen, morgen even wassen/verven en daarna maar een muts/hoed/pet/burka kopen
Ik zei tegen haar: vorige keer was het iets te kort, nu mag het wel iets langer, en links is mijn haar dikker als rechts, misschien uitdunnen?
Dussss,
Nu is het aan de achterkant idd niet zo kort als de vorige keer, de voorkant daarintegen compenseert dat weer, ze heeft inderdaad uitgedund..... en hoe! ik heb nu een kop vol pluis! en nu zit links in laagjes en rechts in 1 laag?
*zucht*
Ik ga er een nachtje over slapen, morgen even wassen/verven en daarna maar een muts/hoed/pet/burka kopen
maandag 27 september 2010 om 20:01
maandag 27 september 2010 om 20:13
Ik kom niet aan bijlezen toe hoor, GTST is zooooo leuk!!
In elk geval alvast een voor Choco (je bent echt goed bezig muts!) voor Pop vanwege dr assymetrische coupe voor Egeltje omdat ze t even moeilijk heeft voor Gravinnetje omdat ze niet lekker is
En verder voor iedereen hier op 3000
En vooral voor Floor! Muts!! Ik heb vreselijk om je gelachen hoor, vooral die post met die oogjes in het Modtopic en dan met je onderschrift erbij Maar ik vind het stom dat je dit geriskeerd hebt!
In elk geval alvast een voor Choco (je bent echt goed bezig muts!) voor Pop vanwege dr assymetrische coupe voor Egeltje omdat ze t even moeilijk heeft voor Gravinnetje omdat ze niet lekker is
En verder voor iedereen hier op 3000
En vooral voor Floor! Muts!! Ik heb vreselijk om je gelachen hoor, vooral die post met die oogjes in het Modtopic en dan met je onderschrift erbij Maar ik vind het stom dat je dit geriskeerd hebt!