3000+ers deel 67
zaterdag 25 september 2010 om 22:00
Dit is de plek waar:
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
- je terecht kan voor lief en leed
- leed niet vergeleken wordt
- je lid bent na 3 postings
- je niet hoeft na te lezen
- geen groepje aan het schrijven is
- het een eer is om de 3000ste post te plaatsen
- we veel plezier hebben!
anoniem_94998 wijzigde dit bericht op 25-09-2010 22:19
Reden: x
Reden: x
% gewijzigd
dinsdag 28 september 2010 om 19:39
dinsdag 28 september 2010 om 19:52
quote:Gravinnetje schreef op 28 september 2010 @ 19:39:
Ik wil zo graag weten wat er nou precies is gepost door Spoenkertje, wat die betreffende engel nou heeft gezegd.
Dat staat in de begin van de discussie muts//
Luun, niets op de boerderie gedaan? Nou ja zeg. Coopje doen?Ik ben aan het Frontierville, wil graag een ezeltje Maarre wat wil je doen?
Ik wil zo graag weten wat er nou precies is gepost door Spoenkertje, wat die betreffende engel nou heeft gezegd.
Dat staat in de begin van de discussie muts//
Luun, niets op de boerderie gedaan? Nou ja zeg. Coopje doen?Ik ben aan het Frontierville, wil graag een ezeltje Maarre wat wil je doen?
dinsdag 28 september 2010 om 19:59
dinsdag 28 september 2010 om 20:02
Zo... mn buikje is vol en mn blaas is weer leeg. Kwam thuis en trof de toiletruimte (alweer) zonder wc-pot aan!
Dit keer was hij aan het voegen! En ook dit keer heb ik niet geplast voordat ik van mn werk naar huis ging... en ook dit keer heb ik keurig (doch zeurend) gewacht tot de pot weer hing. Ghe... ik raak er nog bedreven in
Dit keer was hij aan het voegen! En ook dit keer heb ik niet geplast voordat ik van mn werk naar huis ging... en ook dit keer heb ik keurig (doch zeurend) gewacht tot de pot weer hing. Ghe... ik raak er nog bedreven in