3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
maandag 26 juli 2010 om 17:00
maandag 26 juli 2010 om 17:07
He Vilma ik heb de dekbedden verhuisd in de hoes waarin ik ze gekocht had!
Ja lekker geshopt... alle kadootjes voor iedereen weer binnen en voor mezelf nog een nieuwe Nora Roberts ( flutroman maar heerlijk wegleesvoer) voor maar 5 euro gevonden
De eerste afwijzing alweer binnen... pfffffff
Nu op zoek naar lastminute maar dat is helegaar niet eenvoudig... nou ja even volhouden!
Later!
Ja lekker geshopt... alle kadootjes voor iedereen weer binnen en voor mezelf nog een nieuwe Nora Roberts ( flutroman maar heerlijk wegleesvoer) voor maar 5 euro gevonden
De eerste afwijzing alweer binnen... pfffffff
Nu op zoek naar lastminute maar dat is helegaar niet eenvoudig... nou ja even volhouden!
Later!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 26 juli 2010 om 17:10
Vilma, die hoezen die Noanne van de week postte voor de kinderen van Floor, is dat niks voor de dekbedden?
Freakje, balen van die afwijzing
Bammetje, de eerste hobbel is genomen en goed doorstaan, dat moet vertrouwen geven lijkt me zo
Freakje, balen van die afwijzing
Bammetje, de eerste hobbel is genomen en goed doorstaan, dat moet vertrouwen geven lijkt me zo
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 26 juli 2010 om 17:15
He Freak mooi dat je zo geslaagd bent en een fijn boek erbij hebt gescoord.
Ik heb hier het boek "plattegrond van mijn jeugd" (zoiets) liggen, best leuk en moet ik voor morgen uithebben want van de bieb
Choc, dan heb jij ook nog wel het een en ander te doen
Roos, dat is een super idee, ik ga kijken of ze die bij Blokker hebben morgen want dan doe ik die lading knuffels van mijn dochter ook. Scheelt weer
Ik heb hier het boek "plattegrond van mijn jeugd" (zoiets) liggen, best leuk en moet ik voor morgen uithebben want van de bieb
Choc, dan heb jij ook nog wel het een en ander te doen
Roos, dat is een super idee, ik ga kijken of ze die bij Blokker hebben morgen want dan doe ik die lading knuffels van mijn dochter ook. Scheelt weer
maandag 26 juli 2010 om 17:16
maandag 26 juli 2010 om 17:21
Dan kun je tegen de nieuwe bewoners iets zeggen als: joh, ik laat het liggen als jullie dat willen. Kunnen jullie lekker plafond witten en muren verven/behangen zonder op een koude betonnen vloer te moeten lopen.
Het huis gaat niet door. De bewoners durven er zoveel voir te vragen, das echt belachelijk! 5 min na het nieuws belde onze makelaar: ze hebben een aantal woningen die ze aan ons willen laten zien! Haha! Dus nu wacht ik op mail..
Het huis gaat niet door. De bewoners durven er zoveel voir te vragen, das echt belachelijk! 5 min na het nieuws belde onze makelaar: ze hebben een aantal woningen die ze aan ons willen laten zien! Haha! Dus nu wacht ik op mail..