3000+ knalt deel 56 in
zaterdag 10 juli 2010 om 22:34
Met de regen en het onweer op de achtergrond knallen we 'm erin!
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder in deel 56!
Denk er om:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Veel plezier
vrijdag 23 juli 2010 om 00:08
Cay, is juist leuk denk ik, een broertje of zusje krijgen als je al 6 bent.
Een vriendin van mij is afgelopen zondag bevallen en hoewel ik heel blij voor haar ben, moest ik toch wel even slikken. Ik had zo graag al jong kinderen gekregen, maar goed, dat zit er voorlopig niet in.
Een vriendin van mij is afgelopen zondag bevallen en hoewel ik heel blij voor haar ben, moest ik toch wel even slikken. Ik had zo graag al jong kinderen gekregen, maar goed, dat zit er voorlopig niet in.
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
vrijdag 23 juli 2010 om 00:09
vrijdag 23 juli 2010 om 00:11
Kan ik me voorstellen dat je dan moet slikken Bloem! In familie heeft iemand het heel moeilijk gehad met het feit dat ik ongepland zwanger werd en zij heel moeilijk. Vond het dan ook heel moeilijk om in haar bijzijn trots en blij te zijn, omdat ik me goed kon voorstellen hoe oneerlijk het voor haar voelde.
vrijdag 23 juli 2010 om 00:18
Welkom gazelle! Je bent van mijn leeftijd zie ik
Cay, bij mij weet bijna niemand dat ik hier mee zit. Ik ben gewoon de eeuwige vrijgezel die het allemaal prima voor elkaar heeft. Leuke baan in het buitenland, veel vakantie, leuke vriendengroep. En hoewel dat klopt, is het leven dat ik nu leid toch echt wel tweede keus. Geef mij maar een leuke man en een paar kinderen om voor te zorgen. Ach, het gras is altijd groener enzo
Cay, bij mij weet bijna niemand dat ik hier mee zit. Ik ben gewoon de eeuwige vrijgezel die het allemaal prima voor elkaar heeft. Leuke baan in het buitenland, veel vakantie, leuke vriendengroep. En hoewel dat klopt, is het leven dat ik nu leid toch echt wel tweede keus. Geef mij maar een leuke man en een paar kinderen om voor te zorgen. Ach, het gras is altijd groener enzo
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok