3000 plus deel 51
donderdag 13 mei 2010 om 22:46
Ah wat leuk Poppedotje
Ik mocht van mijn moeder ook een eigen stukje tuin hebben. En die was veeeel mooierder dan de rest van de tuin uiteraard, vond ik. Met zonnebloemen, een aardbeienplantje, viooltjes en vergeet-mij-nietjes. Mijn moeder had een kruidenhoekje met allerlei interessante plantjes. Vooral de citroenplant vond ik leuk, de blaadjes wreef ze dan voor me kapot en dan rook alles zo lekker naar citroen.
Ik mocht van mijn moeder ook een eigen stukje tuin hebben. En die was veeeel mooierder dan de rest van de tuin uiteraard, vond ik. Met zonnebloemen, een aardbeienplantje, viooltjes en vergeet-mij-nietjes. Mijn moeder had een kruidenhoekje met allerlei interessante plantjes. Vooral de citroenplant vond ik leuk, de blaadjes wreef ze dan voor me kapot en dan rook alles zo lekker naar citroen.
donderdag 13 mei 2010 om 22:53
tuin is bestraat Pop, heb 2 plantenbakken zeg maar en die staan nu dus vol met onkruid, of zoals Sgaapie het zegt exotische ondergewaardeerde schoonheden en verder komt er ook onkruid tussen de tegels door en is mijn tuintafel in elkaar gezakt door het vocht. Potentie heeft het wel, nu nog er aan beginnen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 13 mei 2010 om 22:54
Autisme spectrum stoornis, maar niet superhevig hoor, ze kan zeer goed leren en is echt een heel leuk kind maar soms "raak je d'r kwijt" dat is de afgelopen weken zo geweest en vandaag met tuinieren kreeg ik ze weer een beetje terug, vandaar dat ik zo heb genoten, maar bij het avondeten was het weer over helaas, krijg gewoon geen contact......
donderdag 13 mei 2010 om 23:06