3000 plus deel 51

11-05-2010 22:35 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Na gezellig 50 delen te hebben volgekletst zijn we alweer toe aan deel 51!

Excuus aan Sgaap, ik kan je mooie plaatje niet plakken.

De regels zijn intussen denk ik wel bekend dus:

ENJOY
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Als dat zou kunnen, dan ben ik graag van de party.
quote:tbl1966 schreef op 14 mei 2010 @ 23:46:

Ik heb vanavond Johnny Depp gezien en nou heb ik steeds maar zo'n honger. Zou dat door hem komen? zeker weten, heb ik nou ook altijd als ik die man zie dan krijg ik me toch een zin.................
Ja, TBL, absoluut
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Gelukkig, ben ik niet de enige
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:egelviva schreef op 14 mei 2010 @ 23:47:

[...]

zeker weten, heb ik nou ook altijd als ik die man zie dan krijg ik me toch een zin.................Nou.. .wacht maar tot je een onderlaken hebt van 90 euro.. dan heb je maar zin in 1 ding.... liggen!! En verder niks!
Manlief is niet thuis anders kon ik mijn honger misschien stillen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ja, JD dat is echt een lekkerTje.
En ja... dat zit me nog steeds dwars dat Bianco zo'n duur ding heeft gekocht
@Bi, niet als in uitlachen, gewoon als in wat heb ik je humor toch gemist!

(Ik was ook vaak weg hier)

@Mocy, je staat op de gastenlijst hoor!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 14 mei 2010 @ 23:25:

[...]

sp je vroeg naar mij. Speciale reden?Nee hoor, Bianca vroeg wat aan je en ik had je nog niet gezien tot daarna.
Ik heb even wat gemist toen ik in de keuken was, maar begrijp ik dat...Bi niet wist wie egel was??
90 euri Bi ?? dat is 200 guldens
Dat kost mijn hele bed.
Niet op je handen gaan zitten TBL, gewoon ff het ouderwetse mastrubeertjes handwerken
Bi, ligt dat nog echt zoveel lekkerder dat dure ding van jou?

echt serieuze vraag hoor!
quote:Bianca40 schreef op 14 mei 2010 @ 23:48:

[...]

Nou.. .wacht maar tot je een onderlaken hebt van 90 euro.. dan heb je maar zin in 1 ding.... liggen!! En verder niks! Nou als ik een onderlaken van 90 euro had en Johnny Depp deed ik meer dan alleen liggen. Man ik liet hem alle hoeken van dat onderlaken zien en meer.
Ik zou je onderlaken niet buiten aan de lijn hangen Bi, wordt die dalijk gejat.
quote:iry schreef op 14 mei 2010 @ 23:49:

Ik heb even wat gemist toen ik in de keuken was, maar begrijp ik dat...Bi niet wist wie egel was??Ja dat begrijp je goed!! Ander onderwerp oke??? quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 23:49:

90 euri Bi ?? dat is 200 guldens

En daar is ook niks grappigs aan!!

Maar hij heeft wel AloeVera-extracten en zijdeproteinen!!!
quote:tbl1966 schreef op 14 mei 2010 @ 23:51:

[...]

Nou als ik een onderlaken van 90 euro had en Johnny Depp deed ik meer dan alleen liggen. Man ik liet hem alle hoeken van dat onderlaken zien en meer.Bij mij zou die de slaapkamer niet eens halen.
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 23:51:

Ik zou je onderlaken niet buiten aan de lijn hangen Bi, wordt die dalijk gejat.Je ziet het er echt niet aan af! Echt belachelijk dat dat zo duur is. Ben ook reuzebenieuwd hoe hij uit de was (en de droger) gaat komen!
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 23:51:

Ik zou je onderlaken niet buiten aan de lijn hangen Bi, wordt die dalijk gejat.Misschien kan 'ie in de droger
quote:Bianca40 schreef op 14 mei 2010 @ 23:51:

[...]

Ja dat begrijp je goed!! Ander onderwerp oke???

[...]

quote:Bianca40 schreef op 14 mei 2010 @ 23:51:

Maar hij heeft wel AloeVera-extracten en zijdeproteinen!!! Vervliegt dat niet als je erop ligt?
quote:tbl1966 schreef op 14 mei 2010 @ 23:51:

[...]

Nou als ik een onderlaken van 90 euro had en Johnny Depp deed ik meer dan alleen liggen. Man ik liet hem alle hoeken van dat onderlaken zien en meer.

En dan wordt ie vies (het onderlaken), of hij kreukt... of hij scheurt (het onderlaken).

No way!!
quote:mocy schreef op 14 mei 2010 @ 23:52:

[...]

Bij mij zou die de slaapkamer niet eens halen.Ik heb beneden laminaat, is zo koud aan de rug. Trap is ook geen optie, is vloerbedekking heb ik gelijk brandwonden. Nee, toch maar even inhouden en op dat laken van 90 euro.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven