3000 plus topic deel 15!!
dinsdag 29 december 2009 om 03:21
De fluit
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
We zijn er niet uit
Is hij van een vrouw of een man?
Ach....als je er maar op fluiten kan.
We gaan fluitend naar deel 15!!
Iedereen is welkom!
Twee notes:
* We respecteren elkaar.
* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.
Have fun allemaal!!
Lijst volgende topicopeners:
16: BAM
17: Stratego
18: Lunaan
19: Pilous
20: Banba
21: Minny
22: Mysterie guest
23: Boogje
24: Willem
25: Mocy
26:Qwertu
dinsdag 29 december 2009 om 15:45
dinsdag 29 december 2009 om 15:49
Ik ga even wat in de groep gooien wat mij dwars zit.
Gisteren werd mij in een gesprekje gevraagd of ik ook lekker vrij was met de feestdagen, waarop ik (wat ongemakkelijk) zei, ik werk niet.
Antwoord, oh beter dat is nog lekkerder.
Nee, helemaal niet lekker! Ik ben arbeidsongeschrikt (dat denk ik dan, zeg ik natuurlijk niet, ik lach alleen maar een beetje dommig)
Ik voel mij dan altijd zo kut en stom.
Haat dat soort vragen/opmerkingen als wat doe je voor werk of heb je lekker vakantie, al weet ik dat het goed bedoelde interesse is. Maar ik voel mij dan echt de nitwit van de maatschappij.
En ik wil niet zeggen dat ik huisvrouw ben of huismoeder, want dat ben ik ook niet, tenmiste niet uit vrije keuze, en dan ook nog eens een hele beroerde .
Nou, dat moest ik even kwijt, weet nooit hoe ik daar nou mee om moet gaan.
Gisteren werd mij in een gesprekje gevraagd of ik ook lekker vrij was met de feestdagen, waarop ik (wat ongemakkelijk) zei, ik werk niet.
Antwoord, oh beter dat is nog lekkerder.
Nee, helemaal niet lekker! Ik ben arbeidsongeschrikt (dat denk ik dan, zeg ik natuurlijk niet, ik lach alleen maar een beetje dommig)
Ik voel mij dan altijd zo kut en stom.
Haat dat soort vragen/opmerkingen als wat doe je voor werk of heb je lekker vakantie, al weet ik dat het goed bedoelde interesse is. Maar ik voel mij dan echt de nitwit van de maatschappij.
En ik wil niet zeggen dat ik huisvrouw ben of huismoeder, want dat ben ik ook niet, tenmiste niet uit vrije keuze, en dan ook nog eens een hele beroerde .
Nou, dat moest ik even kwijt, weet nooit hoe ik daar nou mee om moet gaan.
dinsdag 29 december 2009 om 15:55
dinsdag 29 december 2009 om 15:56
Wij moeders/vrouwen hebben geloof ik het patent op schuldgevoel en schaamte. Daar gaan we mooi eens mee kappen. We schieten er immers niets mee op en het is onterecht. Dusszzz Iry, blaas het weg.
(.Iry en wat moet ik me voorstellen bij arbeidsongeschrikt? Loop ik weer achter?)
(.Iry en wat moet ik me voorstellen bij arbeidsongeschrikt? Loop ik weer achter?)
anoniem_51634 wijzigde dit bericht op 29-12-2009 15:57
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd