3000 plus topic deel 15!!

29-12-2009 03:21 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
De fluit

We zijn er niet uit

Is hij van een vrouw of een man?

Ach....als je er maar op fluiten kan.

We gaan fluitend naar deel 15!!

Iedereen is welkom!

Twee notes:

* We respecteren elkaar.

* Persoonlijke berichten zien we graag niet gequote worden, zodat ze door de poster altijd gewijzigd kunnen worden indien gewenst.

Have fun allemaal!!

Lijst volgende topicopeners:

16: BAM

17: Stratego

18: Lunaan

19: Pilous

20: Banba

21: Minny

22: Mysterie guest

23: Boogje

24: Willem

25: Mocy

26:Qwertu
Nou maar dat heb ik dus ook hoor Min, maar als ik teveel doe raak ik weer over de flipper.....grrr.

Nu doe ik wel dingen, leuke dingen (voordat ik een beeld schep van vastgeroest moeke).

Maarja, als ik mijn bed uit kom zal de dag toch standaard beginnen met wat niet mijn eerst keuze was, snap je ? (bah nu ga ik wel ondankbaar zeurderig klinken).
Luna Balen! Ik hoop dat je ze nog terug krijgt.
Luun! Wat erg!
Ja, dat snap ik wel heel goed. Ik voel heel duidelijk de beperkingen die het moederschap met zich meebrengt. Ik kan niet zomaar de deur uitlopen, midden in de nacht besluiten ff naar de kroeg te gaan, zomaar een weekend weg boeken, mensen bij mij uitnodigen voor een vet feest...het kan allemaal niet. Nu is Midi wat ouder en kan ik best een uurtje langer blijven liggen 's ochtends, maar voor veel dingen heeft ze me nog steeds nodig. Logisch natuurlijk... Maar ik snak naar meer vrijheid. Heb daar meer behoefte aan dan de gemiddelde moeder denk ik. Spijt van mijn kinderen heb ik zekers niet, maar ik wil er zeker geen meer bij!
Ah Luun dat is balen. wel heel herkenbaar, ik ben zo'n chaoot dat ik heel vaak wat laat liggen.

Zo stom.
quote:Pilous schreef op 29 december 2009 @ 16:14:

Ik heb veel boeken... en het plan om ze op kleur te zetten. Ben wel begonnen maar nu al spijt! Jij gebruikt zeker de shampoo van Andrelon, hoe heet 'ie ook alweer ..... denk denk oh ja. Perfecte puntjes.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Iry vandaag heb je even toestemming om ondankbaar/zeurderig/eerlijk te zijn van het 3000+ commite
quote:tbl1966 schreef op 29 december 2009 @ 16:33:

[...]

Jij gebruikt zeker de shampoo van Andrelon, hoe heet 'ie ook alweer ..... denk denk oh ja. Perfecte puntjes.Neeneenee, rood hoort bij rood en paars hoort bij paars *perfecte haren over schouder gooit*
Ik vonnut aan de anderekant ook wel weer moeilijk om ineens weer te gaan werken en alles te moeten *vroeg op dus)

Het lijkt mij wel leuk om met pensioen te gaan, echt.

En heb een tijd geleden (nog voordat ik deze baan voor 3 maande had ) me niet meer teschamen en maar te genieten van vriend en hond en leuke dingen. \9gelukt, behalve vriend....die weet nu ineens niet meer offie oud een nieuw wil vieren...ja HALOOOO en ik dan, zeg dat dan eerder!, wil nie in me eentje en iedreeen is al bezet)

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou ja, ik hoop echt dat het met mij nieuwe medicatie iets beter gaat, en ik aan mijn studie kan beginnen.

En dan.... al is het maar een paar uurtjes in de week iets thuis doen daarmee, gewoon iets anders.

Ik wil gewoon zoveel, maar voel mij vaak gevangen in mijn beperkingen.

Ben verder heel gelukkig hoor met wat ik wel heb,maar dat deel maakt mij vaak heel verdrietig.
quote:schaap1001 schreef op 29 december 2009 @ 16:34:

Iry vandaag heb je even toestemming om ondankbaar/zeurderig/eerlijk te zijn van het 3000+ commite
wat voor een studie wil je gaan doen Ier?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zjeen
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Oh, Luna da's balen. Hoop dat je ze weer terugkrijgt.

@Pilous, ik heb mijn boeken op schrijver staan. Wat ik alleen zo jammer vind is als de uitgever besluit om een nieuw boek een andere vormgeving te geven. Heb je een serie staan, komt er een nieuw boek uit, ziet dat er weer anders uit. Daar kan ik zo van balen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Roos, nee heeft geen nut hier om de busmaatschappy te bellen. effe vloek, vloek, vloek, zo en over

Iry, waar stoor je het meest aan? Aan de reacties van die andere mensen, of dat je in een situatie zit, die jezelf liever anders had gezien?
Hier een dikke van mij voor jou Iry.

Het lijkt me heel moeilijk om niet aan het werk te zijn. Ik heb dat echt nodig ja. Heb nu lekker een weekje vrij, maar ben dan ook weer blij als ik volgende weer weer aan de slag kan.
Oh het is gewoon een thuisstudie hoor Roos, hij ligt allang in de kast.

Binnenhuisarchitectuur, maar het is meer styling zeg maar.

Daar ligt wel mijn passie.
Ik ben stiekem wel blij dat wij geen kindertjes hebben. Ik zou het niet aankunne, moe thuis komen en dan blij zijn/doen. En spelen en aandacht en boodschappen, koken. Terwijl ik op de bank wil liggen. Ik lui egoistisch varken.

Maar ik weet ook wel dat het heeel erg leuk is, als ik naar mijn neefjes en nichtjes kijk. Maar als ik de dag van moeders zie....wegbrengen, ophalen, wegbrengen, ophalen, naar zwemles, eten, voorlezen, bes.

Moe, bes knap van jullie
Dat is wel goed opgemerkt Luun, ik denk dat het mij frustreert dat ik zoveel beperkingen heb waardoor ik in deze situatie zit, en dat wordt natuurlijk opgerakeld door dat soort opmerkingen.
Dank je Friez.

Jullie allemaal trouwens, jullie zijn lief.

Ga zo wel weer normaal doen hoor
Dankje Roos, het ergste moet nog komen )of hij draait bij, maar wil niet afhankelijk zijn, wat ik dus wel ben)

maar de hugs zijn hier wel voor iedereen volgens mij

zo, geen zin meeer.
Helemaal eens met je zjeen, (post 16.40)
Ik hou zielsveel van mijn kinderen, maar ik ben blij dat ze al weer wat groter zijn. De oudste is bijna 18 en zit voor zijn eindexamen VWO (mag dit wel met hoofdletters?) De jongste is bijna 14 en zit in de 2e klas VWO. Een paar weken geleden zijn we naar Rammstein geweest en omdat we niet terug wilden rijden midden in de nacht hebben we een hotelletje geboekt in de omgeving van Arnhem. Dat kan nou weer hè. De kinderen zijn groot genoeg.
Hoe zou het met Bianca en d'r moeder zijn?
Zo, ik trek mijn gala-jurk aan, haal de krullers uit mijn haren, doe nog even de finishing touch aan mijn make-up met valse wimpers, nu nog eventjes mijn pumps oppoetsen en dan kan ik gaan!
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven