3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:floor72 schreef op 14 maart 2010 @ 22:51:

Ik hoop oprecht dat er na meer dan 40 delen inmiddels een sfeer heerst hier dat we de dingen met elkaar aangaan. Dat iedereen met zijn/haar ding ruimte voelt en ruimte neemt. Dat dat af en toe ff knokken is, is niet erg toch?Eensch!
quote:floor72 schreef op 14 maart 2010 @ 22:58:

Bam!Bambi ook hier?
quote:floor72 schreef op 14 maart 2010 @ 22:55:

Stra, ik heb een IP ban bij Flair, dus ik kan niet met je mee.

Das niet zo netjes, hoe kom jij daaraan?

p.s. mooie post maar ik moet daar eventjes de tijd voor nemen om het volledig tot me door te laten dringen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
quote:floor72 schreef op 14 maart 2010 @ 22:58:

Cay, hoe is 't met je splint?

Wat een genot zeg! Was eerste nacht ff vreemd, maar verder geen problemen meer. En heerlijk ontspannen kaken bij het wakker worden!

Floor mooie open post! Van wat er vandaag en gister omhoog kwam weet ik niks trouwens, maar ik las mooie open posts terug.
En ik ben het helemaal eens met Floor, dat hier de ruimte inmiddels gewoon kan zijn om in gesprek te gaan met elkaar.

Ik vind het ook heel goed van choco dat ze gewoon heeft gezegd wat ze dacht ( weet dat dat lastig is) en dat LLL daar een lieve post op schrijft dat vind ik dan weer mooi dat er steun is

In gesprek gaan mits op een normale toon vind ik zelf ook altijd prettig.

Soms kom je er niet uit en heb je gewoon een totaal andere mening (eh...zoals ik en Floor vaak )

Zolang je niet verlaagt in ordinar gedrag blijft een gesprek ten alle tijden een mogelijkheid.

Wat een loze post eigenlijk

Waar reageer ik eigenlijk op?

Vliegt een beetje alle kanten op.
Mijn feestweekend heeft me goed moe gemaakt, ga zo maar eens slapen. Ghe...geloof ik het zelf denk je?
Floor er zijn volgens mij 3 types mensen

half vol glas

half leeg glas

en

diegenen die vragen waar de kraan is en zelf de inhoud bepalen
Heb ik dat?!
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 23:00:

[...]

Wat een genot zeg! Was eerste nacht ff vreemd, maar verder geen problemen meer. En heerlijk ontspannen kaken bij het wakker worden!

Floor mooie open post! Van wat er vandaag en gister omhoog kwam weet ik niks trouwens, maar ik las mooie open posts terug.

Ik was na de tweede nacht van mijn dagelijkse hoofdpijn af en ik word 's nacht wakker als ik 'm kwijt ben. Ik word ook veel uitgeruster wakker.

Gek hè?
quote:Sgaapie schreef op 14 maart 2010 @ 23:06:

Floor er zijn volgens mij 3 types mensen

half vol glas

half leeg glas

en

diegenen die vragen waar de kraan is en zelf de inhoud bepalenMooie aanvulling Sgaap. Dat zijn dus de dingen die ik leer hier!
Bij mij is het glas meestal half vol. Ik kan weleens slechte dagen hebben waarop ik ff moet zeuren (meestal over een dwarsliggend lijf) maar over het algemeen herpak ik mezelf weer.

Wat ik hier prettig vind is dat de sfeer open en respectvol is. Als je nieuw komt binnen vallen is er geen drempel (dat ervaar ik op enkele andere topics ook hoor).

Ook het simpele feit dat leed niet met elkaar vergeleken wordt is prettig en zorgt voor een veilige sfeer.
En mensen die uit het flesje drinken, zie je de inhoud niet zo achter het etiket

Wat niet weet wat niet deert
quote:floor72 schreef op 14 maart 2010 @ 23:07:

[...]

Ik was na de tweede nacht van mijn dagelijkse hoofdpijn af en ik word 's nacht wakker als ik 'm kwijt ben. Ik word ook veel uitgeruster wakker.

Gek hè?Dat uitgeruster wakker worden herken ik nu al idd, net alsof ik voorheen bagger sliep.... Blijkbaar klem ik langer dan ik dacht, ik had het idee dat het pas sinds dit jaar was vanwege mam, maar ik vermoed dat ik al veel langer klem.
Ik weet niet welk glas ik ben maar wel erg moe, dus ik ga slapen

Weltrusten en voor iedereen nog een gezellige tijd hier en voor straks een goede nacht
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Daarom drink ik uit blik Iry
quote:iry schreef op 14 maart 2010 @ 23:10:

En mensen die uit het flesje drinken, zie je de inhoud niet zo achter het etiket

Wat niet weet wat niet deert Tenzij je Grolsch drinkt Na een paar slokken zie al dat het flesje leger raakt
Truste Straat!
En als mijn glas halfleeg is dan schenk ik gewoon bij
quote:mamalief schreef op 14 maart 2010 @ 23:10:

Daarom drink ik uit blik Iry Dat werkt ook goed bam
Ik word ineens zenuwachtig voor morgen, voor het huisje waarnaar we gaan kijken. Hoewel mijn hoofd heel erg zegt dat het toch niks wordt, zegt mijn hart dat ik wel errug graag in dat dorp wil wonen.... Dat wordt volgens mij een teleurstelling..
Een topic waar Een zere teen omdat je hem net gestoten hebt net zo van belang is ALS grote zware onderwerpen. Ikblijf het mooi vinden!
Heb ik dat?!
Ik heb veels te veel rijst gemaakt. Iemand enig idee hoe ik rijstebrij in elkaar knutsel?
Ik drink cola uit een anderhalve literfles, duurt ff voordat ie half leeg is
quote:Caylinn schreef op 14 maart 2010 @ 23:12:

Ik word ineens zenuwachtig voor morgen, voor het huisje waarnaar we gaan kijken. Hoewel mijn hoofd heel erg zegt dat het toch niks wordt, zegt mijn hart dat ik wel errug graag in dat dorp wil wonen.... Dat wordt volgens mij een teleurstelling.. Met open mind erin Cay. Het kan alle kanten op. Waar de ene deur dicht blijft, gaat een andere weer open.
Rijstebrij als in rijstepap?

Moet dat niet met speciale paprijst?
Ik ook Sgapie!

En ik wil degene die de regel:"leed wordt niet vergeleken, elk leed is leed" nog even bedanken daarvoor!

(Ow....dat was ik zelf )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven