3000+ still going strong! deel 41
zondag 14 maart 2010 om 12:48
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 15 maart 2010 om 19:47
maandag 15 maart 2010 om 20:16
Sorry dat ik zo kom binnenvallen
Maar ik zit met open mond en tranen in mijn ogen naar Zembla "Handel in gehandicapten" te kijken . Over misbruik op particuliere zorgboerderijen.
Iedere idioot met 2 geiten en een koe kan blijkbaar tegenwoordig een zorgboerderij beginnen zonder papieren en enige kennis van de doelgroep.
Nederland begint steeds meer een land te worden, waar alles mooi aan de buitenkant lijkt, maar waarin het van binnen aan het wegrotten is.
Sorry, moest het even kwijt, ik kan hier zo verdrietig en vooral boos om worden.
Bah bah en bah....
Maar ik zit met open mond en tranen in mijn ogen naar Zembla "Handel in gehandicapten" te kijken . Over misbruik op particuliere zorgboerderijen.
Iedere idioot met 2 geiten en een koe kan blijkbaar tegenwoordig een zorgboerderij beginnen zonder papieren en enige kennis van de doelgroep.
Nederland begint steeds meer een land te worden, waar alles mooi aan de buitenkant lijkt, maar waarin het van binnen aan het wegrotten is.
Sorry, moest het even kwijt, ik kan hier zo verdrietig en vooral boos om worden.
Bah bah en bah....
anoniem_89552 wijzigde dit bericht op 15-03-2010 20:17
Reden: weg met die stomme smiley
Reden: weg met die stomme smiley
% gewijzigd