3000+ still going strong! deel 41

14-03-2010 12:48 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 41 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!

Regels? 3 maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Hier sperziebonen, aardappels en filetlapjes,t toe yoghurt met ananas. En nu koffie en een peuk en zo weer weg.
Ja er waren nog stoofpeertjes bij ons, maar zal wel de laatste keer geweest zijn.

IBI wel komen hoor!

Bam: Ehh we hebben ong 1,5 uur rijden, wil je om 4 uur voor de deur liggen of komen we fashionable late?
He Mo
Zit zowel met de tijd (heb al een drukke volgende dag) en ook met de kosten.

Daarnaast ben ik de laatste tijd gewoon zo enorm moe dat ik niet weet of ik het wel trek. En daarnaast vond ik het de vorige keer enorm leuk maar was ik ook enorm gespannen ervoor en erna en dat heeft nog wel even doorgewerkt.

Aan de andere kant is het natuurlijk wel gewoon enorm leuk.
quote:rosanna08 schreef op 16 maart 2010 @ 17:59:

Bankje, zenuwachtig voor morgen? Heel erg,
Draken zijn weer thuis en de chili van Oudste smaakt heerlijk!

Tizzer morgen Bankje?

*heeft weer wat gemist*
IBI, Ik zou het leuk vinden als je kwam, en heb zo het vermoeden dat ik niet de enige ben. Ik kan alleen zeggen dat ik van de 3000 meet met zoveel positieve energie terug kwam... Dat ik de meet aandurf
Heb ik dat?!
En de automeneer heeft ook eindelijk gebeld, vrijdag wordt ie opgehaald!
morgen naar de tandarts voor implantaten
Bankje.. komt goed echt meid!

Oh lekker stoofpeertjes:)

Hier een Mini feestmaaltijd ( ivm sleutel) patatjes dopererwten en kippenpoten.... dan eet ze tenminste goed.. Morgen eet ik iets wat ze minder lust.. en zo balanceren we verder.

@ boarder.. moest even nadenken.. maar die bij de tunnel is inderdaad veel lekkerder... bedankt voor de tip
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Als ik nog naar de meet ga.. dan ben ik echt vamperig laat
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
O ja Bankje, heel veel sterkte morgen. Doe je ogen dicht daar en denk alleen aan hele leuke dingen. Verzin een verhaal waar jezelf de hoofdrol inspeelt. (Deed ik vroeger bij de schooltandarts en soms hielp het).
Freak, klinkt goed van je huis. Fijn hoor, scheelt weer toch. En dat leuker/mooier/meer naar je zin maken komt later wel.
Ai Bankje, sterkte dan maar.
heb al gezien dat er een tekening van escher op het plafond staat
Oh en Friez, ik kom liever niet (al dan niet Fashionably) late want vindt het doodeng om een grote groep binnen te komen.
ga tv kijken meld me morgen wel als ik geweest ben, prettige avond iedereen
quote:mamalief schreef op 16 maart 2010 @ 18:48:

Oh en Friez, ik kom liever niet (al dan niet Fashionably) late want vindt het doodeng om een grote groep binnen te komen.Kan ik me voorstellen naast Friez in der outfit.
Bam ik was dramatisch laat met onze meet viel best mee
Heb ik dat?!
als jullie het eng vinden waarom doen jullie dan niet alsof jullie gewoon de bijenkorf instappen of vinden jullie dat ook eng...?

*vier keer jullie in één zin*
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
* ik kan niet wennen aan mijn eigen ava hoe erg is dat *
Heb ik dat?!
Ben ik remi vandaag?
Heb ik dat?!
dan ga ik mijn boerderie maar opruimen (is eigenlijk helemaal niet zo leuk meer )
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 16 maart 2010 @ 18:53:

* ik kan niet wennen aan mijn eigen ava hoe erg is dat *Ik begrijp hoe het is hoor kind * geeft bemoedigend klopje op schouder en gooit nog kalmeringstabletje achterover *
Sgaapie, zijn wij vroeg of laat zaterdag?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven