3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

Goeie actie van Mini!

(kwam de boodschap ook aan?)

Ik heb mezelf maar even leuk aangekleed en gemeekupt, stom maar het voelt meteen al wat beter.

Straks naar mijn lieve vrienden toe voor een gezellig dagje dus tweede kerstdag komen we ook wel weer door.

Morgen nog even derde kerstdag bij schoonouders, daar laat ik meteen de meiden achter voor een logeerpartijtje dus dan even BAM-tijd!
Klinkt helemaal goed Bam

Hier ook een ander mens aan tafel in kersterige kleding en make-up... ik bedoel je weet nooit wie je tegenkomt op de kinderboederij..nietwaar
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Dank je wel Appel
Lieve Ibi.. ik las je verhaal op mama kwijt topic.. even hier een onwijse dikke knuffel... en neem goed afscheid van je "ouderlijk "huis schat
Zo, ik heb al mijn frustraties even op het gourmetstel gebotvierd en hij is nog nooit zo schoon geweest
quote:mamalief schreef op 26 december 2009 @ 13:35:

Zo, ik heb al mijn frustraties even op het gourmetstel gebotvierd en hij is nog nooit zo schoon geweest Kom je dan morgen je frustraties even op mijn gourmetstel botvieren
Maar goed... hier is de keuken ook weer schoon
Ik ga nu de nieuwe bezoekregeling 2010 maar eens even mailen

*doe ik ook nog iets nuttigs vandaag*
Middag dames, ik heb oud en nieuw gemist. Moet tot mijn schande bekennen dat ik gistermiddag op de bank in slaap ben gevallen. Om half acht kwam dochter naar beneden dat ze honger begon te krijgen. Dus maar met de voorbereidingen voor het steengrillen begonnen. Zo lief, ik hoefde helemaal niets te doen. Man en kinderen hebben de sausjes gemaakt, komkommertje gesneden en alle andere kleine dingetjes gedaan. Ik mocht heerlijk even bijkomen op de bank.

Heerlijk gegeten en man wat ben ik blij met de vaatwasser, alles gaat erin en ik heb er geen omkijken meer naar.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik zeg even dagdag. Gaan zo de meiden ophalen, daarna film kijken en vanavond lekker naar de wok

Fijne 2e kerstdag nog allemaal en bis morgen
veel plezier Bubbeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Veel plezier bubbels. Ik moet bij jouw naam altijd aan een personage uit little britain denken. Call me Bubbles darling, everybody does .... Ik weet niet of je haar kent?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)

Wow, wat ben ik brak na een avondje laat Trivianten tot in de kleine uurtjes.....

Maar jullie zijn er weer :hug

Egh, natuurlijk heeft er weer iemand heel boos op mij gereageerd op actueel

Ik ga zo met Straathond wandelen, de glijbaan is weg buiten en het zonnetje schijnt.

Misschien dat ik nog naar een vriendin ga, maar die wilde ook luieren geloof ik..nah, ik zie wel.

Ik hoop wel dat die dikke oogleden van te weinig slaap hebben verdwijnen, zo niet charmant
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Veel plezier Bubbles!

Straatje
TBL

Zo te lezen heb jij hele gezellige kerstdagen
quote:tbl1966 schreef op 26 december 2009 @ 13:55:

Veel plezier bubbels. Ik moet bij jouw naam altijd aan een personage uit little britain denken. Call me Bubbles darling, everybody does .... Ik weet niet of je haar kent?
En Minny is weer vadervrij!
Gefeliciteerd Minny!
Yup, de kerstdagen zijn hier heel gezellig. Hoewel man niet zo van de kerst is doet hij wel gezellig mee voor mij en de kinderen. Hij staat nu de steengrillplaat schoon te schrobben voor vanavond.
Fijn voor je Minny.
Zow, ff onder de douche springen, opruimen en dan komen de gasten.
Ik ga nog even wat anders doen, vanmiddag kom ik nog wel langs.
Hallo... jullie lekker allemaal genieten... mooi!

Mooi ik trots op mezelf want de email is weg...pfff weer een stukje last van schouders en uit mijn koppie
Freakje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven