3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
zaterdag 26 december 2009 om 23:18
zaterdag 26 december 2009 om 23:26
Nee ik moet door een trappenhuis en daar liepen ze doorheen en nu staan ze voor de deur van het trappenhuis, gatver en ze renden ook voor mijn raam weg toen ik de voordeur open deed. Ze hebben dus ook nog lekker staan gluren. zieke gasten.
De politie zou kijken wanneer er een auto beschikbaar is.
Zolang kan ik dus niet met de hond uit
De politie zou kijken wanneer er een auto beschikbaar is.
Zolang kan ik dus niet met de hond uit
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 26 december 2009 om 23:29
zaterdag 26 december 2009 om 23:40
Ja,
Ik typ nu met de lichten uit, gaat een beetje ingewikkeld ondanks ik snel blind kan typen.
Ja, ik weet wie het zijn, er zit onder andere een malloot tussen die een tijdje geleden is opgepakt wegens drugs, maar alweer vrij, helaas/ Die staat op dinsdagavond normaliter hier voor de deur te dealen, alsof het markt is. Een of ander sletterig meisje , een dik joch met een petje en nog een jongen die niet helemaal bijster is. Zijn ze trouwens geen van allen
Ik typ nu met de lichten uit, gaat een beetje ingewikkeld ondanks ik snel blind kan typen.
Ja, ik weet wie het zijn, er zit onder andere een malloot tussen die een tijdje geleden is opgepakt wegens drugs, maar alweer vrij, helaas/ Die staat op dinsdagavond normaliter hier voor de deur te dealen, alsof het markt is. Een of ander sletterig meisje , een dik joch met een petje en nog een jongen die niet helemaal bijster is. Zijn ze trouwens geen van allen
zaterdag 26 december 2009 om 23:43
Ja, IBI, anderhalf jaar geleden heb ik me laten in schrijven voor een andere woning in een andere provinicie zelfs.
Tjee, Straathond is aan het blaffen steeds.
Maar goed, in een plaats wat zo slecht functioneert als dit dorp wil ik niet blijven wonen, ook i.v.m mijn dochter
Tjee, Straathond is aan het blaffen steeds.
Maar goed, in een plaats wat zo slecht functioneert als dit dorp wil ik niet blijven wonen, ook i.v.m mijn dochter
zaterdag 26 december 2009 om 23:50
Nou, IBI, het komt ook omdat de wooncoörperatie destijds woningen heeft opgeknapt en verkocht, dat waren voormalige tokkie woningen. Deze vorige bewoners hadden eerste keus voor een andere huurwoning, en dat werd helaas, onze straat, want is leuk en in centrum,,,,,en hier hebben ze een lotingsysteem...maar diie tokkies hier geven een grote bek, uitten wat dreigementen en het spulletje krijgt zijn zin.
Voorheen woonden hier meer bejaarden, maar die gaan natuurlijk op een gegeven moment ook weg, zoals een verzorgingstehuis ed/ Dus de uitstroom was hier ook groter
Voorheen woonden hier meer bejaarden, maar die gaan natuurlijk op een gegeven moment ook weg, zoals een verzorgingstehuis ed/ Dus de uitstroom was hier ook groter