3000+ topic deel 14!

25-12-2009 22:10 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.

Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:

- we respecteren elkaar

- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is

En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:

15: BAM

16: Stratego

17: Lunaan

18: Pilous

19: Banba

20: Iry

21: Minny

22: Angel 5

23: Boogje

24: Willem

25: G(ast) O(pener)

Bi! Hopelijk heb je fijne dagen gehad. Welterusten meid!
Trusten Bi, mooi dromen,

enne IBI de kerstdagen zijn weer voorbij!!!
is er nog iemand?

Ik kan het huis niet verlaten i.v.m. dronken hangjongeren

Ik heb de politie gebeld, weet niet of ik nu op ze moet wachten. Shit is dit, de hond moet uit en ik wilde gaan douchen
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Strateeg ik ben er nog! Wat zei de politie? Kwamen ze er direct aan of je weet?

Kun je niet om ze heen om straathond uit te laten? Wat een gedoe zeg.

Lunaan, gelukkig wel! Hebben we ook weer overleefd.
Nee ik moet door een trappenhuis en daar liepen ze doorheen en nu staan ze voor de deur van het trappenhuis, gatver en ze renden ook voor mijn raam weg toen ik de voordeur open deed. Ze hebben dus ook nog lekker staan gluren. zieke gasten.

De politie zou kijken wanneer er een auto beschikbaar is.

Zolang kan ik dus niet met de hond uit
Hee straatje, en nu?
Ik heb zo;n spijt dat ik ooit in dit klote dorp ben gaan wonen.
Ik heb Straathond vanavond al uitgelaten, normaal doen we nu het laatste rondje, Het lijkt me beter dat we in huis blijven, durf het risico niet te nemen. Ze zijn allemaal kachel, en als die dealer er weer tussen staat.
Oi fukkie straatje, wat klote, gewoon nog een keer de politie bellen, net zo lang zeiken tot ze langs komen
Telefoontje nu gehad van de politie dat ze ze hebben aangesproken.

Maar ze zijn er alweer, hoor ik net.
Ach meiske
Dank je.

Ik wil hier zo graag weg, maar helaas heb je niet een twee drie een huis
Wat ontzettend kut zeg, sorry te boos voor sterretjes, lekker thuisblijven met straathond, weet je wie die jongens zijn?
Jiehoe! Ik ben ook weer thuis!
En ik ga mijn avatar veranderen.. tis nog maar 22 minuten kerst.
Als je bang bent gewoon weer politie bellen, lekker boeien hoeveel keer ze langs moeten komen. Daar krijgen ze voor betaald.
Ja,

Ik typ nu met de lichten uit, gaat een beetje ingewikkeld ondanks ik snel blind kan typen.

Ja, ik weet wie het zijn, er zit onder andere een malloot tussen die een tijdje geleden is opgepakt wegens drugs, maar alweer vrij, helaas/ Die staat op dinsdagavond normaliter hier voor de deur te dealen, alsof het markt is. Een of ander sletterig meisje , een dik joch met een petje en nog een jongen die niet helemaal bijster is. Zijn ze trouwens geen van allen
Voor vandaag idd. onder de douche stappen en in het vervolg idd. blijven bellen naar de politie.

Wat vervelend dat je spijt hebt van je woonkeuze. Sta je wel ergens ingeschreven voor een ander huis?
In dit dorp wordt ontzettend veel gezopen en drugs gebruikt, ik hadd er nog nooit eerder over gehoord totdat ik hier kwam wonen en dit dus nu mee maak
Ja, IBI, anderhalf jaar geleden heb ik me laten in schrijven voor een andere woning in een andere provinicie zelfs.

Tjee, Straathond is aan het blaffen steeds.

Maar goed, in een plaats wat zo slecht functioneert als dit dorp wil ik niet blijven wonen, ook i.v.m mijn dochter
Is echt 1 van mijn angsten nu ik ga verhuizen. Wat als ik ook zulke problemen ga krijgen met de buurt.

Veel sterkte Strateeg.
Das toch niet normaal, dat je potverdorie niet eens je hond durft uit te laten, sorry straatje het helpt je niks, maar word daar zo boos om.
Hoelang is de wachttijd voor de andere woning? En gaat dat met je werk?
Stra, jij oke?
Nou, IBI, het komt ook omdat de wooncoörperatie destijds woningen heeft opgeknapt en verkocht, dat waren voormalige tokkie woningen. Deze vorige bewoners hadden eerste keus voor een andere huurwoning, en dat werd helaas, onze straat, want is leuk en in centrum,,,,,en hier hebben ze een lotingsysteem...maar diie tokkies hier geven een grote bek, uitten wat dreigementen en het spulletje krijgt zijn zin.

Voorheen woonden hier meer bejaarden, maar die gaan natuurlijk op een gegeven moment ook weg, zoals een verzorgingstehuis ed/ Dus de uitstroom was hier ook groter

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven