3000+ topic deel 14!
vrijdag 25 december 2009 om 22:10
En we gaan weer verder. Deel 14 inmiddels al weer.
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
Iedereen is welkom, hoe meer hoe beter en we hebben maar 2 regels:
- we respecteren elkaar
- persoonlijke postings worden niet gequoot, zodat de poster het weer kan verwijderen wanneer dat gewenst is
En om onduidelijkheden te voorkomen: De OP-ers voor de komende 10 topics zijn ook al bekend:
15: BAM
16: Stratego
17: Lunaan
18: Pilous
19: Banba
20: Iry
21: Minny
22: Angel 5
23: Boogje
24: Willem
25: G(ast) O(pener)
maandag 28 december 2009 om 02:08
O ja,mijn moeder liep ook altijd te piepen dat ik geen sokken met gaten aan moest trekken, mijn kleren netjes over de stoel moest hangen, want dan kon ik ze snel terug vinden bij calamiteiten(alsof ik mij dan eerst aan ga kleden, ik slaap niet in mijn blootje )
En altijd alles opruimen en de vaat doen voor je naar bed gaat, want wat moeten de hulpdiensten wel niet denken als ze bij je binnen moeten komen....eh., geen flauw idee mam, ik denk Brand!!, of Houdt de dief!! of snel reanimeren ze valt weg!!!
En altijd alles opruimen en de vaat doen voor je naar bed gaat, want wat moeten de hulpdiensten wel niet denken als ze bij je binnen moeten komen....eh., geen flauw idee mam, ik denk Brand!!, of Houdt de dief!! of snel reanimeren ze valt weg!!!
maandag 28 december 2009 om 02:09
maandag 28 december 2009 om 02:09
quote:boogje schreef op 28 december 2009 @ 02:05:
nou sorry hoor, maar als ik naar een fluit kijk, zie ik iets mannelijk.. ik kan daar met alle goede wil van de wereld niks vrouwelijks in zien..
.. of wacht.. ik heb vroeger ook een neusfluit gehad.. dat zou eventueel kunnen..
Mondharmonica?
O ja de neusfluit hahaha!!!! jeugdsentiment!
Zouden die dingen nog bestaan?
nou sorry hoor, maar als ik naar een fluit kijk, zie ik iets mannelijk.. ik kan daar met alle goede wil van de wereld niks vrouwelijks in zien..
.. of wacht.. ik heb vroeger ook een neusfluit gehad.. dat zou eventueel kunnen..
Mondharmonica?
O ja de neusfluit hahaha!!!! jeugdsentiment!
Zouden die dingen nog bestaan?
maandag 28 december 2009 om 02:12
maandag 28 december 2009 om 02:13
quote:mocy schreef op 28 december 2009 @ 02:10:
Ananya, hier zitten veel meer nachtbrakerts.
Duidelijk! dan maar hier verder nachtbraken
Oh en gras, moest ik ook aan denken als alternatief. Een klasgenootje op de middelbare rookte dat en die kwam dan knetterstoned met rode ogen de klas in, hij reageerde er echt heel sterk op :-s
Ananya, hier zitten veel meer nachtbrakerts.
Duidelijk! dan maar hier verder nachtbraken
Oh en gras, moest ik ook aan denken als alternatief. Een klasgenootje op de middelbare rookte dat en die kwam dan knetterstoned met rode ogen de klas in, hij reageerde er echt heel sterk op :-s
maandag 28 december 2009 om 02:14
quote:boogje schreef op 28 december 2009 @ 02:09:
Hey Minny.. da's voor het eerst dat je binnenkomt in een topic waar ik in zit, zonder sarcasm smiley..
hoe is 't met mini trouwens? .. hecht pleisters?En hoe denk je zelf dat dat komt?
Ja hechtpleisters, en een nieuwe fan, de knappe dokter. Ze had m binnen een minuut om dr vinger gewonden
Hey Minny.. da's voor het eerst dat je binnenkomt in een topic waar ik in zit, zonder sarcasm smiley..
hoe is 't met mini trouwens? .. hecht pleisters?En hoe denk je zelf dat dat komt?
Ja hechtpleisters, en een nieuwe fan, de knappe dokter. Ze had m binnen een minuut om dr vinger gewonden