3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
zondag 21 februari 2010 om 23:27
Vandaag een smeltmoment met knul. Hij schoot ineens naar de keuken, we hoorden een hoop gerommel uit de keuken komen. Komt ie ineens terug met een beker met 2 rietjes en chocomel. Had ie het laatste pakje chocomel open geknipt en in een beker gegoten (met veel knoeien) om met mij te delen Lekker ding
zondag 21 februari 2010 om 23:41
quote:Caylinn schreef op 21 februari 2010 @ 23:27:
Vandaag een smeltmoment met knul. Hij schoot ineens naar de keuken, we hoorden een hoop gerommel uit de keuken komen. Komt ie ineens terug met een beker met 2 rietjes en chocomel. Had ie het laatste pakje chocomel open geknipt en in een beker gegoten (met veel knoeien) om met mij te delen Lekker ding Kinderen zijn leuk!
Vandaag een smeltmoment met knul. Hij schoot ineens naar de keuken, we hoorden een hoop gerommel uit de keuken komen. Komt ie ineens terug met een beker met 2 rietjes en chocomel. Had ie het laatste pakje chocomel open geknipt en in een beker gegoten (met veel knoeien) om met mij te delen Lekker ding Kinderen zijn leuk!