3000+ topic deel 35!!

20-02-2010 12:35 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren


Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!



Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!





Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!



1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!



Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:

LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
Alle reacties Link kopieren
Truste Jack en Bi!



Globaal even terug gelezen, nu even andere topics bijlezen



Weekendje 'thuis' was goed trouwens. Helpend handje kunnen uitsteken in huis, goede gesprekken met pa en ma gehad, lekker met knul gekneuterd. Was goed.
Alle reacties Link kopieren
lekker slapen Bianca en Jacky!!
Alle reacties Link kopieren
Trusten bi en jack!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag een smeltmoment met knul. Hij schoot ineens naar de keuken, we hoorden een hoop gerommel uit de keuken komen. Komt ie ineens terug met een beker met 2 rietjes en chocomel. Had ie het laatste pakje chocomel open geknipt en in een beker gegoten (met veel knoeien) om met mij te delen Lekker ding
Alle reacties Link kopieren
awh wat schattig Cay
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Cay
Alle reacties Link kopieren
Dat vond ik ook Roos, zo verschrikkelijk schattig ook. Heel voorzichtig lopend, tong iets uit de mond. Koppie wat strak van spanning, (vindt mama het wel leuk?) Helemaal geweldig!
Alle reacties Link kopieren
BAM, gggrrr, sta ik met mijn kurkentrekkert te klooien aan die fles rode port. Zit er helemaal geen kurk in. Had al bijna de moed opgegeven die fles open te krijgen, maar mijn zucht naar alcohol overwon.
Alle reacties Link kopieren
ahw wat lief... hoe oud is je knulletje cay?
Alle reacties Link kopieren
Oh Jee Mocy dat is irri zeg!



5 Iry
Alle reacties Link kopieren
Geen kurk Moos?

Wat heppie voor goedkope bocht dan?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga me maar langzaam eens naar bed begeven trouwens, morgen is het veel te vroeg weer dag



Truste allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Caylinn schreef op 21 februari 2010 @ 23:27:

Vandaag een smeltmoment met knul. Hij schoot ineens naar de keuken, we hoorden een hoop gerommel uit de keuken komen. Komt ie ineens terug met een beker met 2 rietjes en chocomel. Had ie het laatste pakje chocomel open geknipt en in een beker gegoten (met veel knoeien) om met mij te delen Lekker ding Kinderen zijn leuk!
Alle reacties Link kopieren
Oh net zo oud als Frummel dus, heerlijk leeftijd
Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker Cay!
Alle reacties Link kopieren
Truste Cay!
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 21 februari 2010 @ 23:41:

[...]



Kinderen zijn leuk!Die sla ik op en gooi 'm je nog wel es voor de voeten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook. loop hier een beetje te dollen, terwijl ik eigenlijk een Huillie ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 21 februari 2010 @ 23:44:

[...]





Die sla ik op en gooi 'm je nog wel es voor de voeten
Alle reacties Link kopieren
quote:mamalief schreef op 21 februari 2010 @ 23:40:

Geen kurk Moos?

Wat heppie voor goedkope bocht dan?



Bocht is het idd, maar ik hou vol tot ik het lekker begin te vinden.

Zat in mijn kerstpakket, is heul duur.



Cay, wat lief en trustuh.
Alle reacties Link kopieren
waarom is jij huilie Floor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 21 februari 2010 @ 23:46:

waarom is jij huilie Floor? Ik werk al 20 jaar in de zorg, heb m'n mond vol over professionaliteit en we zijn ik ben zo heel erg de plank aan het mis slaan nu!
Alle reacties Link kopieren
Buster gaat schaatsen kijken.. tot snel allemaal en voor straks welterusten!!

*signs off*
Alle reacties Link kopieren
die snap ik niet helemaal, maar je kunt het natuurlijk ook niet uitleggen hier

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Veel kijkplezier Bus.



Floor, wazzup?

Moek belluh?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven