3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
dinsdag 23 februari 2010 om 12:22
quote:Mariah75 schreef op 23 februari 2010 @ 11:36:
Goedemorgen iedereen
Ik breek even in want zie dat Stratego er is..
Straatje, ik ben er uit gegooid bij Margriet..
Snap jij dat nou? Ik doe toch niks? *huil*
Nou ben ik echt dakloos.. ben jij dan kabeltje?? En zit ik nu weer alleen op een forum waar verder niemand met me wil praten?NEEEEE
Goedemorgen iedereen
Ik breek even in want zie dat Stratego er is..
Straatje, ik ben er uit gegooid bij Margriet..
Snap jij dat nou? Ik doe toch niks? *huil*
Nou ben ik echt dakloos.. ben jij dan kabeltje?? En zit ik nu weer alleen op een forum waar verder niemand met me wil praten?NEEEEE
dinsdag 23 februari 2010 om 12:24
dinsdag 23 februari 2010 om 12:27
Lieve meisjes,
Uiteraard is mijn afwezigheid jullie opgevallen... toch? toch?
Ik heb last van instortingsgevaar dus ik ben tijdelijk stukken minder op het forum, puur uit zelfbescherming. Ik merk dat elk dingetje ellende van wat ik om me heen zie of te horen krijg (niet alleen via 3000 hoor) me teveel doet. Ik kijk dus tijdelijk geen nieuws meer, lees geen kranten, en forum niet. Mocht de 3e wereldoorlog uitbreken, willen jullie me dan via de TASS waarschuwen??
Ik kom er wel uit hoor, maar voel gewoon dat ik pas op de plaats moet maken voordat ik echt omval. Jullie zijn lief, ik lees heel af en toe even mee en verder even helemaal niets. Bianco is een schat, ik heb hem (en vooral mezelf) eindelijk duidelijk kunnen maken dat mn batterij echt bijna leeg is, en dat duidelijk maken en accepteren alleen al doet heel veel goed.
Zodra ik wat beter in mn vel zit ben ik er weer, dus geniet van de tijdelijke rust!!
Tot laterrrrrrr
Uiteraard is mijn afwezigheid jullie opgevallen... toch? toch?
Ik heb last van instortingsgevaar dus ik ben tijdelijk stukken minder op het forum, puur uit zelfbescherming. Ik merk dat elk dingetje ellende van wat ik om me heen zie of te horen krijg (niet alleen via 3000 hoor) me teveel doet. Ik kijk dus tijdelijk geen nieuws meer, lees geen kranten, en forum niet. Mocht de 3e wereldoorlog uitbreken, willen jullie me dan via de TASS waarschuwen??
Ik kom er wel uit hoor, maar voel gewoon dat ik pas op de plaats moet maken voordat ik echt omval. Jullie zijn lief, ik lees heel af en toe even mee en verder even helemaal niets. Bianco is een schat, ik heb hem (en vooral mezelf) eindelijk duidelijk kunnen maken dat mn batterij echt bijna leeg is, en dat duidelijk maken en accepteren alleen al doet heel veel goed.
Zodra ik wat beter in mn vel zit ben ik er weer, dus geniet van de tijdelijke rust!!
Tot laterrrrrrr
dinsdag 23 februari 2010 om 12:27
dinsdag 23 februari 2010 om 12:33
quote:Mariah75 schreef op 23 februari 2010 @ 12:30:
hoi Noanne
@mie; er wordt gezegd dat ik met meerder accounts actief was daar, maar dat geloof ik niet, ik zit dus in een discussie met de margriet-collectie redactie..
*opent nu topic op Flair*
Hahahaha Wat is dat toch met jou?
Op Libelle word ik voortdurend besproken...
hoi Noanne
@mie; er wordt gezegd dat ik met meerder accounts actief was daar, maar dat geloof ik niet, ik zit dus in een discussie met de margriet-collectie redactie..
*opent nu topic op Flair*
Hahahaha Wat is dat toch met jou?
Op Libelle word ik voortdurend besproken...
dinsdag 23 februari 2010 om 12:33
En ik heb vannacht voor het eerst in mn leven zo eng gedroomd, dat ik echt wakker schrok, om me heen moest kijken, en zo blij was dat ik in onze eigen slaapkamer bleek te liggen.. brrrrrr
Zou het kunnen, omdat ik nu eindelijk aan mezelf en aan Bianco heb toegegeven dat het niet meer gaat, dat er nu van alles op de meest vreemde manier naar buiten komt??
Zou het kunnen, omdat ik nu eindelijk aan mezelf en aan Bianco heb toegegeven dat het niet meer gaat, dat er nu van alles op de meest vreemde manier naar buiten komt??