3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
Ik vertel altijd aan het einde van de avond wat ik allemaal gedaan heb en zucht er dan heel hard bij.
Truste alvast Appppppel... of moet ik zeggen: tot zo??
Ja Choco zeg maar als die vrouwen wil op de site hij Singstar-nieuwtjes moet plaatsen.
Pop! Ik zit hardop te lachen!!
quote:mocy schreef op 16 augustus 2010 @ 22:21:

Ik vertel altijd aan het einde van de avond wat ik allemaal gedaan heb en zucht er dan heel hard bij.

Ik schenk gewoon nog een portje in en forum gewoon lekker door

(en heb wat telefoonnummers op zn things-to-do-lijstje geschreven die hij moet bellen)
en recepten
ik ben moe, ik ga slapen

truste
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ok reactie:

als hij iets van Singstar plaatst binnen een week, komen jullie dan voortaan elke dag kijken/lezen/klikken?

(MM zit in de games he, dus hij zegt als het antwoord ja is dat ie zijn best gaat doen voor de dames)
Slaap lekker Roos!
Elke dag is wel veel gevraagd Chooc.
Ik heb nog steeds geen kastje beneden, maar wel een hele preek achter de kiezen hoe ik de nieuwe pannen schoon moet maken.

*zucht*
Trustuh Roos.
Trust roos!
Lekker koese Roosje
Floor doe gewoon net op jezelf dat kastje gaat dragen, zucht en steun een paar maal hard, gooi iets op de grond roep au en dan komt hij vast wel.
Truste Roos.
Truste Roosje

Choco... als jij het me elke dag helpt herinneren, dan klik ik hem elke dag even aan !
Floor... volgens mij lijken Bianco en Werper qua doen en laten enorm op elkaar.... met het enige verschil dat Werper altijd gelijk heeft en Bianco altijd ongelijk
quote:chocolover schreef op 16 augustus 2010 @ 22:24:

Ok reactie:

als hij iets van Singstar plaatst binnen een week, komen jullie dan voortaan elke dag kijken/lezen/klikken?

(MM zit in de games he, dus hij zegt als het antwoord ja is dat ie zijn best gaat doen voor de dames)

Ik wil een regelmatige update over nieuwe liedjes in de singstore, ook wil ik meer informatie over singstar dance en singstar guitar.

Als hij zodra er een update bekend is (al is het maar een gerucht) het op die site plaatst wil ik wel zeer regelmatig klikken!
Echt bi? Wat lief

Wat wil je ervoor terug?
Oké klik ik ook, misschien zelfs wel 2 x per dag.

Lezen is een ander verhaal (wat schuift dat?)
quote:chocolover schreef op 16 augustus 2010 @ 22:28:

Echt bi? Wat lief

Wat wil je ervoor terug?Doe maar een Mango-boom voor mn boerderie
even geklikt en links en rechts geklikt , dat laatste wordt hij vast erg blij van
Popp dat is nou nog eens een opbouwende post.
quote:mocy schreef op 16 augustus 2010 @ 22:26:

Floor doe gewoon net op jezelf dat kastje gaat dragen, zucht en steun een paar maal hard, gooi iets op de grond roep au en dan komt hij vast wel.

Daar trapt ie allang niet meer in. Ik ben het type 'geef 1 vinger enz....'. Dan kan ie, als ie toch bezig is, ook wel even dit bureautje hier en dat tafeltje daar.

Het wordt dus morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven