3000 X 60 = best veel!

14-08-2010 20:50 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op het moment dat ik serieus overweeg mijn forumcarrière te beëindigen (een nieuwe account is eigenlijk mijn eer te na) krijg ik een sms met het verzoek een nieuw deel van 3000 te openen.

Even overweeg ik me stil te houden en pas na de opening van het nieuwe topic op de proppen te komen of anders niet.

Een geintje met Bam, dat was het. Niks meer, niks minder.

Deel 60!

60 x 3000 berichten.

Lief, leed, lol, verdriet, hele ernstige ziekten, ruzie, soms even afstand, toch weer terug komen, vertrouwen, wantrouwen, Gierend van het lachen achter de computer, hard tegen hard, loyaliteit, huilend aan de telefoon, Jan Julius, 4 op een Remia. Engelen die voorbij vliegen, rel-imago, Tass, onze eigen grapjes, iedereen is welkom enz…

En plotseling denk ik…. eigenlijk wil ik wel wat zeggen:

Laten we koesteren, maar ook relativeren wat we hier hebben. Het is soms ‘maar’ internet, meestal niet!

Ik hoop van harte dat iedereen zich hier altijd welkom voelt. ‘Nieuw of oud’. Het moet gek lopen willen we er niet uitkomen.
quote:oveja schreef op 17 augustus 2010 @ 22:24:

Chris luister eens naar

Als het vuur gedoofd is van acda en de munnic

Dromen zijn voor nu niet voor straks ,Ik begrijp de tekst van het liedje niet zo.
Hoi Freak!
Oh mooi nummer..... van a&C
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maar goed gisteren pakte ik het lijntje ook niet op.. dus vertel ... wat heb ik gemist
Haai Freak!!
Ik heb wel even gespiekt.. en de 1500 hebben we gehaald.. maar daar had FF een hele andere mening over ... duh zat ik ineens in een discussie over het forum en delen en gevoel enzo
lieverTs
Hebben we het over dromen.... oppakken.. realiseren.... men... lijkt het gesprek met FF wel
oeps... ben te wakker nu... ga te snel

Sowwy
quote:Bianca40 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:33:

Je begint met het op papier zetten van je einddoel!

En dan ga je stap voor stap bedenken hoe je dat wilt en kunt gaan bereiken!

En nee.. je bent niet de enige

Einddoel: voor langere tijd reizen/studeren/werken/wonen in de VS. Liefst permanent.

Stappen: ?????

Welke dromen heb jij?

quote:poppedotje schreef op 17 augustus 2010 @ 22:34:

Ik herken het Christiane, ik wil zoveel, maar ook weet ik niet precies wat en weet ik niet waar ik moet beginnen

Wat zou jij graag willen?

quote:AnneRoos74 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:36:

Nee hoor Chris je bent niet de enige. Ik herken het ook AL blijft het (nog even) bij dagdromen..

Ik dagdroom al heel lang. Eigenlijk al vijf jaar. En het voelt als verloren jaren.

Vind jij het niet erg dat het voorlopig alleen bij dagdromen blijft?
He Freak

Fijne avond gehad? Vast wel!
pfffffffffffff mooie samenvatting... maar wel confronterend na gesprek van vanavond !
een einddoel voor ogen houden is goed, maar het is ook belangrijk om ook de tussenstapjes voor ogen te houden. Als je je alleen op dat grote einddoel richt, lijkt de weg veel te lang
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:AnneRoos74 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:42:

He Freak

Fijne avond gehad? Vast wel!Nou eh ja.. fijn om hem te zien en te spreken.... maareh confronterend dus
quote:rosanna08 schreef op 17 augustus 2010 @ 22:42:

een einddoel voor ogen houden is goed, maar het is ook belangrijk om ook de tussenstapjes voor ogen te houden. Als je je alleen op dat grote einddoel richt, lijkt de weg veel te lang Ware woorden roos... ik probeer me altijd eerst op de tussen stappen te focussen... als ik er dan 1 bereikt heb is dat gevoel al heel goed.......................
lees mijn scheiding.. we gaan dit jaar ( over een maand dus) gewoon de 7 jaar halen.... als ik nu eerst maar met hem en een scherpe overeenkomst bij die mediator zit .. ( lees de belangrijkste tussenstap) men die ga ik vieren met een fles bubbels
Pffff jullie gaan snel... en ik heb visite dus ik blijf niet zo goed bij!

Maar een einddoel hoeft niet iets duidelijks en concreets te zijn.

Jouw einddoel is zeker haalbaar Chris... maar dan moet je NU gaan bedenken - en werken aan - de middelen om dat te kunnen halen. Financien, advies inwinnen over visum, werkvergunning e.d.

Mijn doel? Gezonder leven en van vrije tijd GENIETEN... in plaats van alleen maar werken en zorgen hebben.

En we zijn hard op weg om dat te bereiken! Alleen het gezonder leven nog niet, maar dat heb ik zelf in de hand en daar zou ik morgen mee kunnen beginnen als ik dat echt zou willen
Chris hoe oud ben je?

Morgen maar weer verder met opruimen/inrichten.

O, en niet vergeten deze week een cadeau te kopen voor mijn nichtje die haar 16e verjaardag zaterdag viert.

Dresscode is black&white....hmm misschien dan ook maar even een nieuwe outfit aanschaffen.

Vind het aan de ene kant leuk om naar die verjaardag te gaan.

En ik weet dat zij dat erg belangrijk vind. (nouja, typetje van ik wil super veel mensen op mijn verjaardag en super dure cadeaus)

Aan de andere kant kost het me altijd zoveel energie.

Vreemde mensen en al de familie. Vreemde kan ik negeren of alleen simpele praat me praten. Maar familie is lastiger. Ze willen altijd alles weten. En mijn ervaring is dat ze toch alles afkeuren van wat ik doe en of wil.
Tussenstappen maken is inderdaad broodnodig! En daardoor wordt je doel ook haalbaar... en er over praten met verschillende mensen. Dan krijg je nieuwe ideeen en worden de dingen die niet haalbaar lijken vaak beter binnen handbereik.
Ik denk dat Roos het heel goed verwoord. Denk ook aan de kliene of iets grotere tussenstappen.

Ik dagdroom al heel lang. Niet continu hoor. En ben idd bezig met die tussenstappen.
Ik gooi er nog maar een boedha in

Het is niet het doel het is de reis........
Heb een kaart gemaakt voor HIH op de computer. Heb daarbinnen de tekst van ik heb je lief overgetypt die hadden we bij binnenkomst op de bruiloft. Bij de woorden: 1 van mijn grootste wensen is ouder worden met zijn twee ik heb je lief ook na de AOW hield ik het haast niet droog.

Momenteel is dat mijn doel!
goed bezig AR... en elke tussenstap die je bereikt voelt ook weer heel goed!
Ok. Tussenstappen. Ga morgen maar eens een opzetje maken. Mogen jullie er naar kijken

Oveja: ik ben 35.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven