40 dagen zonder forum

26-09-2009 09:42 193 berichten
Alle reacties Link kopieren
*schraapt keel*

Ik ben MissMara en ik ben *kuch* forumverslaafd.

Ik forum te vaak en te lang. En toen ik het een tijd rustig had was dat alleen maar gezellig. Maar naast mijn gezin en fulltime baan is er nu eigenlijk geen tijd meer voor het forum. Tot nu toe wist ik het hier rondhangen, slap ouwehoeren en stevig discussieren te legitimeren door te zeggen dat ik het nou eenmaal leuk vond, dat het ontspanning was. Maar met dat gezeik van de afgelopen dagen heeft dat argument zijn waarde verloren.

Voor altijd stoppen, zoals gisteren aan aantal forummers aankondigden, dat wil ik niet (en kan ik misschien ook niet). Maar ik wil mezelf de uitdaging stellen om iig een tijdlang niet te forummen. In navolging van Arie Boomsma's programma 40 dagen zonder seks heb ik voor de termijn van 40 dagen gekozen. Vanaf vanmiddag 12:00 tot eh... do 3 november als ik goed tel, ga ik hier niet schrijven maar ook niet lezen.

Wat denken jullie, gaat het mij lukken?

Zou het jou lukken?

Wat is makkelijker voor jou?

Totaal aantal stemmen: 100

40 dagen zonder forum (23%)
40 dagen zonder seks (77%)
Zonder forum gaat me niet lukken, maar zonder seks heb ik geen problemen mee.

Ik zou het niet kunnen...

Maar veel succes
Nou tot eh 3 november dan maar!
...
Doe mij maar zonder seks
Als jij je zinnen ergens op zet lukt het je zeker! Daar ben ik van overtuigd. Of het echt zinnig is dat je het doet weet ik niet. Maar je hebt mijn steun. Ik zelf ga geen 40 dagen zonder sex, weet te forummen met mate en zie het niet als een probleem maar als een hobby die me veel plezier verschaft.

Ik ga je in die 40 dagen wel missen hoor Mara bleggggg
Kom je ons hier op de hoogte houden hoe het gaat?
Trouwens ik kies niet, 40 dagen zonder sex vind ik niets, 40 dagen zonder forum ook niet. Ik ga lekker niet kiezen omdat ik niet hoef te kiezen (o zo, lekker puh )
Heb al jaaaaaaaaaaaaaaaaren geen seks meer, dus daar kunnen die 40 dagen best bij, maar zonder forum? Dan krijg ik wrsch ineens weer enorme behoefte aan seks.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
quote:Pilous schreef op 26 september 2009 @ 09:45:

Miss Mara, mij lijkt het dat je dan toch stiekem zo af en toe eens gaat kijken. Ik zou het niet kunnen. Ik zou een andere Nick aanmaken om soms te komen spieken.

Maar succes.

Ik zou beide niet kunnen, dus heb geen mening..
Later is nu
Maar wat moet je dan met al die vrije tijd die je ineens over hebt?

Kom je ons hier op de hoogte houden hoe het gaat? hehehe
Nee echt?
Oh ik zou het al spaansbenauwd krijgen, tot aan hartkloppingen aan toe als ik wist dat ik nog maar 2 uur en 11 minuten mocht forummen....
Spieken kan ook zonder ingeschreven te zijn, alleen kun je dan niet reageren op iets.

Misschien stuur ik wel af en toe een updeet per mail naar een forummer, die het dan hier kan plaatsen.
Voelt het niet alsof je voor jezelf nu een wereldrecord moet gaan behalen? Veertig dagen... klinkt in forumtermen als een eeuwigheid.

Ja, dat kun je. Het is lastig, maar je kunt het.

Ik verdwijn soms voor maanden, dus an sich geen probleem voor mij. Maar ik kom altijd weer terug. Dit is mijn 'thuisbasis qua forum'.

Kun je er 38 van maken? Ik vertrek 3 november namelijk naar down under en dan duurt het voor mij wel héél lang eer ik je weer 'spreek/zie'. Enne... ik vind je zó'n leuke forummer dat ik jou (en je spitsvondige, vergezochte, oh zo amusante, mijn god ik hou van je gevoel van humor-postings) beslist zal missen.

Known to cause insanity in laboratory mice
quote:misschicken schreef op 26 september 2009 @ 09:49:

Oh ik zou het al spaansbenauwd krijgen, tot aan hartkloppingen aan toe als ik wist dat ik nog maar 2 uur en 11 minuten mocht forummen....

Hihi, ik krijg idd wel een beetje de zenuwen. Het forummen is zo in mijn routine ingesleten!

En tja, wat moet ik nou met al mijn vrije tijd? Puinzooi in huis opruimen, huis verbouwen, achterstanden op werk wegwerken, dingen doen met de kinderen en mijn man, tuin onderhouden, een boek lezen, bij vriendinnen op bezoek - genoeg te doen!
quote:Lys schreef op 26 september 2009 @ 09:55:

Ik vertrek 3 november namelijk naar down under Hee, wat tof! Ik ga ook in november naar down under!
O, Lyzzl, slijmbal dat je d'r bent Ik zal jou ook heeeel erg missen! Want idem dito enzo.

We mailen, ok?
Een IRL Mara?

Iekz!
wow, dus als je niet forumt heb je daar ineens tijd voor

nah..

danmaarniet

~blijft ontkennen dat ze verslaafd is~

Leuke plaatjes, Chick!
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven