! 44 leed + 0003
donderdag 1 april 2010 om 02:01
1 april, 3000+ op zijn kop !
14 oktober 2009 begon er een grap....
En nu is deze grap inmiddels een begrip op het forum.
Het 3000+ topic!
Waar we schrijven , kletsen, lachen, delen, steunen en eens een traantje wegpinken.
Dit topic is er voor iedereen!!
We denken hier aan een paar dingetjes .
*Toon respect voor elkaar
* Verdriet wordt niet vergeleken, ieder leed is leed .
* S.v.p geen prive / gevoelige post quoten zodat de schrijver het altijd kan verwijderen.
Have fun!! and stay forever!
vrijdag 2 april 2010 om 22:35
*pieeeeeeep, Gravinnetje opent de deur op een kier en werpt een blik naar binnen*
Hallooooo dames! Ik ben Gravinnetje. Een aantal van jullie zijn mijn buurtjes op de boerderie. Eigenlijk zit ik te wachten op Lunaan en haar mystery eggs maar ze werd hierheen geroepen dus ik wil haar eigenlijk weer terug roepen zodat ik wat eitjes kan rapen en naar bed kan gaan.
Alleen wil ik dan nog wel even opmerken dat ik dit wel heel toevallig vind. Jullie hebben het over Boudewijn de Groot. Floor heeft een stukje tekst van Boudewijn de Groot als motto. En datzelfde stukje tekst maar dan in het liedje verwerkt heb ik vanmiddag zitten luisteren. Prachtig! En nog steeds van deze tijd.
Hallooooo dames! Ik ben Gravinnetje. Een aantal van jullie zijn mijn buurtjes op de boerderie. Eigenlijk zit ik te wachten op Lunaan en haar mystery eggs maar ze werd hierheen geroepen dus ik wil haar eigenlijk weer terug roepen zodat ik wat eitjes kan rapen en naar bed kan gaan.
Alleen wil ik dan nog wel even opmerken dat ik dit wel heel toevallig vind. Jullie hebben het over Boudewijn de Groot. Floor heeft een stukje tekst van Boudewijn de Groot als motto. En datzelfde stukje tekst maar dan in het liedje verwerkt heb ik vanmiddag zitten luisteren. Prachtig! En nog steeds van deze tijd.
vrijdag 2 april 2010 om 22:35