80's pop groep

08-03-2017 17:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit hier met mijn zoon en we hebben het over muziek. Ik kan niet meer op de naam komen van mijn favo liedje, zo'n 100 jaar terug.

80s pop groep. Donkere man met rode tok. Wie oh wie?!
micheal jackson?
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
Human League?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Wat is een rode tok?
quote:Tr0tter schreef op 08 maart 2017 @ 17:52:

Wat is een rode tok?Een hoed/muts/cap dacht ik
Word up van Cameo
ik dacht dat een tok een jasje was
i want your loving and all your lovers revenge, you and me could write a bad romance
quote:Tr0tter schreef op 08 maart 2017 @ 17:52:

Wat is een rode tok?

Ppfff je weet het wel he..

Toque...
Blondy!!! Dank u!
carl douglas?

(kung fu fighting!)
quote:valalis50 schreef op 08 maart 2017 @ 17:54:

Blondy!!! Dank u!You're welkome!
Als rode tok een soort sluier betekent

Mosterd.
quote:blondy77 schreef op 08 maart 2017 @ 17:53:

Word up van CameoDie wou ik ook zeggen ja! *en nu zit het liedje in mijn hoofd, en ik vraag me serieus af hoe ik zó achterlijk veel van slechte jaren '80 meuk weet....*
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dat is geen toque, maar een braguette, bedoeld voor een ander doeleind zeg maar. Maar gelukkig begreep tenminste iemand het.
Zo leer je nog eens wat op de woensdagmiddag. Nog nooit van een tok/toque gehoord.
quote:Perzina schreef op 08 maart 2017 @ 17:59:

Zo leer je nog eens wat op de woensdagmiddag. Nog nooit van een tok/toque gehoord.Een toque is ter bescherming van de kwetsbare delen van de man, bijvoorbeeld bij sport. American Football-spelers zijn niet van zichzelf zo, ehm... well hung zeg maar...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Ik kon er echt niet opkomen

Bedankt voor t meedenken. Ga meteen human league opzoeken
quote:Hasse88 schreef op 08 maart 2017 @ 18:05:

[...]

Een toque is ter bescherming van de kwetsbare delen van de man, bijvoorbeeld bij sport. American Football-spelers zijn niet van zichzelf zo, ehm... well hung zeg maar... Aha ! Natuurlijk. In België is tok een cap, dacht dat TO een Belgje was.
quote:blondy77 schreef op 08 maart 2017 @ 17:53:

Word up van Cameo

Dat dacht ik dus ook...

https://youtu.be/MZjAantupsA

Is wel heel bekend nummer
Harry Slinger.
quote:stempelinkt schreef op 08 maart 2017 @ 19:24:

Harry Slinger. Dat rode petje!
Leuk!

Ik heb Cameo even opgezocht op you tube en kwam toen op Rick Astley en Modern Talking. Weer even terug naar mijn jeugd
Het is beter een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken ~ In loving memory of AnnA.
Kan iemand even plaatje van die tok ( )plaatsen. Ik kan me dat helemaal niet herinneren. En kan het ook niet vinden op youtube.
Laat maar, sloeg nergens op
quote:beautyfly schreef op 08 maart 2017 @ 19:37:

Kan iemand even plaatje van die tok ( )plaatsen. Ik kan me dat helemaal niet herinneren. En kan het ook niet vinden op youtube.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven