A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Dee veel plezier met het familiebezoek! (Misschien lees je het nog, omdat je nog zoveel te doen had..)

Dreamer, wat een prachtig gedicht heb je geplaatst. Heel erg mooi. (f)

En wat sneu dat je het kadootje niet zelf naar Iris kunt brengen omdat de club het wil brengen.

Hoop maar dat ze het snel doen dan.

Freak, hoe is het met minifreak? Wat zei de huisarts?

Thee mooi dat het virus weer weg is!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Ja, mooi he, dat gedicht. Heb ik in de tijd van Ray (van Rommilda) zien staan op hun topic en gekopieerd naar Word. Ik dacht toen aan moeder van vriendje, kon ik 'm een maand later ofzo naar oma van vriendje opsturen, vanwege het overlijden van haar man. Oma heeft me er meerdere keren voor bedankt.

Het gedicht zegt voor mij precies zoals ik het zou willen zeggen.

Vanmiddag verjaardagsvisite van m'n schoonzus (één van de.. ) gehad, 59 is ze geworden vandaag. Haar oudere broer werd gisteren 60 (ja, idd, mijn schoonmoeder had ze snel achter elkaar) Mooie leeftijden zijn dat, op dagen als vandaag sta ik daar even extra bij stil, wat een zegen dat is, dat je in (redelijk) goede gezondheid bepaalde leeftijden mag bereiken! Ik zal me er ook nooit negatief druk over gaan maken, dat ik 'al' zo en zo oud ben (zoals nu dan 40) alleen maar blij mee zijn, dát ik het in elk geval bén!

EN hóe moet je in g*dsnaam verder, zonder je grote liefde?

Later is nu
Hoi ik kom hier even binnen vallen voor Jasmine.

Ook hoi voor de andere hier hoor

Maar ik had Jamine beloofd om Robijn zegels op te sturen in het zegeltjestopic maar kon hem zo snel niet vinden en dan gaat het zo makkelijker.

Jasmine ik heb er 3 voor je, wil ze graag naar je opsturen.

Mik heeft mijn emailadres die wil ze vast wel aan je doorgeven zodat je je adres kan mailen en dan zie je de zegels in je bus verschijnen
Winx, wat lief dat je er nog aan denkt!

Het zegeltjestopic is verhuisd naar het prikbord.

Je mag me mailen op jasmeelbox@hotmail.com (nu ik dit typ vraag ik me direkt af of het met het nieuwe forum ook makkelijker kan... )

Ben heel blij met de zegels!

Dreamer, ja het gedicht zegt zo precies wat je ook zou willen, dat iemand niet begraven wordt maar verder leeft. Heel erg mooi.

Gisteren moest ik ook veel denken aan hoe fijn het is als je oud mag worden.

Weet niet of ik midden in een tsunami aan hormonen zit maar heb veel gehuild gisteren. Er kwam zoveel boven drijven.

Het huilen luchtte wel op.

Zoon zal niet blij zijn. Slaapt hij eindelijk weer eens thuis, om uit te slapen zijn ze hierboven bezig om tegels uit de badkamer te boren en dat geeft me toch een herrie. 5 over 8 zijn ze begonnen.
Aiii, da's pijnlijk voor zoon

Hoe vond hij Lowlands? Heeft ie z'n spijkerbroeken nog gemist?

Ik ben eventuele stappen aan 't ondernemen voor studie. Vragen of de werkgever mee wil betalen en kijken of ik überhaupt in aanmerking kom voor de studie (je moet een afgeronde hbo-opleiding hebben en/of aantoonbare ervaring in het werkveld, ik heb geen van beide) Vanavond is er een voorlichtingsavond. *spannend*

als het niet lukt, heb ik al een volgende optie qua opleiding, waar ik óók veel zin in heb. Ook leuk

Toedels
Later is nu
Wat heerlijk al die nieuwe mogelijkheden!

Wat mooi dat je meerdere dingen leuk vindt, dan komt er vast wel iets. Spannend ook hoe dat allemaal zal gaan!

Ik geloof niet dat hij zijn spijkerbroeken gemist heeft. Je kon daar spullen laten wassen en kreeg je een gratis Wrangler overall die je mocht houden.

Hij heeft daar 1 paar sokken laten wassen... (en toch een gratis overall gekregen, de bofkont)

Maar goed, het festival vond ie helemaal te gek, hij wil volgend jaar weer. Was helemaal enthousiast.

Ja, nou, het klinkt leuk, meerdere dingen leuk vinden, maar daar komt mijn probleem wel een beetje vandaan; heb ik net bedacht van 'dit ga ik doen' komt er een vacature voorbij en gaat het van 'oooh, maar dát is óók leuk'

focussen op 1 carrière zit er zo niet in en keuzes maken wordt niet makkelijker. Vandaar mijn inmiddels jarenlange dilemma "wat wil ik later worden, als ik groot ben" Ik ben nu dus écht aan 't focussen op 1 ding, ook al vraag ik me daarnaast af of ik het echt wel wil..

Later is nu
Hmm dat klinkt bijna alsof je een Tweeling van sterrenbeeld bent.

Ik weet dat het niet zo is maar dat probleem hebben heel veel tweelingen ook. Die vinden te veel dingen leuk.

Is heel erg lastig.

Ik heb dat probleem niet bij banen maar in huis. Ik vind zóveel dingen en stijlen leuk dat ik voortdurend moet oppassen dat het hier nog een beetje overzichtelijk blijft en dat ik niet te veel geld uitgeef maar dat ik kies voor iets dat bij me past en dat ik over pakweg 5 of 10 jaar nog steeds leuk vind.

Dat heeft me lange tijd gekost en ik ben er nog steeds niet. Maar ik heb iig niet meer 78 kop en schotels bijpassend bij elke interieurvlaag waar ik blindelings achteraan holde. "Oohh maar dat is oohoook leuk!"

Heb lief gevraagd me tegen te houden of me te vragen of ik dat echt wil bij aankopen die eigenlijk niet nodig zijn. (lees: prullaria)

Maar goed, je bent er maar mooi mee.

Is best wel moeilijk om jezelf over 10 jaar te zien en dan te kijken of je jezelf dat echt ziet doen en of je hart daar echt ligt.

Ik hoop dat je vanavond door de voorlichtingsavond meer duidelijkheid krijgt.
Idd net iets voor een tweeling Jasmine:-)

Is op het laatste moment spullen uitzoeken en inpakken ook iets van een tweeling?

Moet dus nog bedenken wat voor kleren ik wil meenemen, zeker weten dat zoiets niks voor een tweeling is, ik wil zoveel meenemen:-)

Ik had gisteren al een heel verhaal getypt, maar bij het teruglezen op de vorige pagina was mijn berichtje ook verdwenen, snif.

Had geen puf meer om opnieuw mijn verhaal te doen, en nu geen tijd;-)

Maar ik wens jullie allemaal alvast een fijn weekend met mooi weer!
.

Alvast voor zaterdag, dan verjaar ik. Ik ga morgen lekker naar mijn ouders vakantie vieren, dus ik zet het nu vast neer.

Tot woensdag!
Goedenmorgen

en wat een fijne morgen, zo met taart als ontbijt! Dankje Mik en alvast gefeliciteerd!

ik heb zojuist uitslag van 't bloedonderzoek: het zag er mooi uit. Jahe? Vond ik ook al, zo mooi rood ook

maar goed, volgens het bloed is er niets aan de hand. Ben ik hier nou wel of niet blij mee? Als het goed is belt de dokter straks over hoe nu verder

Ondertussen kwam ik na 8,5 uur slaap uit bed met een hoofd of ik er niet ingelegen had en zéker niet geslapen. Zo duf als een konijn (elk konijn, behalve het ontsnappingskonijn van Carlien, uiteraard, want die is vást niet duf)

Heb net tranen met tuiten gehuild om bericht van Mims, hier op het werk..

verder ben ik een poging aan 't doen een adressendocument samen te voegen met een etikettendocument. In het 'oude' Word, wist ik precies hoe het moest en nu?? Ik krijg witte pagina's. Ook mooi, maar heb er verder niets aan. Het frustreerd alleen wél enorm.

Tot later!

Later is nu
Mik alvast van harte gefeliciteerd!!

Twins, een heel fijn en ontspannen weekend met heel mooi weer!

Geniet er van!

Dreamer, tja, wat moet je daar nu mee he, het onderzoek ziet er goed uit dat is idd erg mooi maar dat veranderd nog zo weinig aan je klachten.

Ben benieuwd wat de huisarts voorstelt om nu verder te gaan doen.

Heb net ook erg gehuild bij het verhaal van Mims. Wat is ze een sterke vrouw om dat nu zo op te kunnen schrijven.

De liefde spat gewoon van het scherm. Zo oneerlijk dat ze haar Hero nu al moet missen.

Ik weet niks van etikettendocumenten dus ik kan je niet helpen helaas.

Thee, als je dit leest, op entertainment is een topic over How to look good naked en misschien wil je RTL ook mailen met de vraag of ze het programma willen blijven uitzenden?

Trouwens dat geldt ook voor de anderen die graag willen dat het programma te zien blijft.

Ik ben ook zo duf als een konijn. Vannacht om 5 uur had ik nog nauwelijks geslapen. Oorzaken: 2 steekmuggen, warm, zoon die midden in de nacht thuis kwam, lief die de uitknop van zijn wekker niet kon vinden (hij dacht dat hij de wekker op de grond gegooid had, zat te graaien onder het bed maar de wekker stond ondertussen gewoon op het nachtkastje te piepen ) oh ja en onrustige buren en dito hond.

Eerst maar eens lekker douchen misschien knap ik daar van op.
Ik stond net onder de douche (jaja nu pas ) en dacht, verhip nu heb ik Dreamer nog niet gevraagd hoe het gisteravond op de voorlichtingsavond was. Dus, vertel, vertel, hoe was het gisteravond? Ben je enthousiast geworden, weet je al wat meer over of het mogelijk is?
hahaha, nou, ik was bij het verkeerde gebouw O.O

Ik heb een folder van de opleiding, daar stond een open dag in genoemd van álle deeltijdopleidingen, maar geen andere locatie. Dus ik naar genoemde locatie en daar was nog een .. schoonmaakploeg. Jaja

Dus dacht ik een dag te vroeg te zijn, maarnee, in de folder stond echt donderdag 23 augustus. Handig he?

Maar minder enthousiaste email gehad van m'n werkgever, dat ik ineens een opleiding wil in compleet andere richting. Duss het hangt er nog om

en verder:

samenvoegen is gelukt (en ikke trots ;0])

ik krijg verwijsbrief voor kno-arts

lekker, zo vroeg wakker ..

:-)

bedankt voor het vragen
Later is nu
Owww wat shit hee dat je bij het verkeerde gebouw stond.

En de niet zo enthousiaste mail van je werkgever is al helemaal niet leuk.

Ben benieuwd hoe het verder zal gaan. Hou je ons op de hoogte?

Super dat het samenvoegen je gelukt is.

De kno-arts. Was je verbaasd daarover? Of had je het wel verwacht ivm de duizeligheid? Want ik neem aan dat hij je daarom daar naar toe stuurt, toch?

Ben benieuwd of wij morgen nog naar de weekendarts moeten. Zoon is zostraks thuis gekomen en heeft weer eens een skate-ongelukje gehad.

Hoop niet dat hij weer iets gebroken heeft zo vlak voor het nieuwe schooljaar en examenjaar van hem. Bovendien zit ik er niet om te springen om hem steeds naar school te rijden. (nieuwe school is ook nog wat verder weg dan oude) dus ik duim dat het 'gewoon' voetverstuiking of spierverrekking zal zijn.

We zullen morgen zien hoe hij er dan aan toe is en tot die tijd het beste er van hopen.

Oohh Mik is jarig! Nogmaals van harte gefeliciteerd!!
Mik: gefeliciteerd met je verjaardag!!

Sja, KNO is wel logisch. Als je draaierig bent, ligt dat vaak aan je evenwichtsorgaan en die zit in je oor. Hoofdpijn kan aan allerlei holtes liggen, moeheid kan van ontstekingen komen (hoewel het bloed geen ontstekingen deed vermoeden) Maar vorige keer dat ik draaierig was, had de arts het over de neuroloog, dus sja.. .we zien wel.

Nu alle bloedwaarden zo goed zijn, vind ik mezelf alweer een aanstelster, die gewoon bij kop en kont gepakt moet worden, gezond(er) moet eten en meer bewegen Dan voel ik me altijd wel een stuk beter, alleen zak ik dan na 2 weken volledig in elkaar. Heel apart

Heerlijk, het is weekend!

Ik zag net een geweldig leuke vacature: commercieel websitemedeweker bij FC Groningen. Ben ik totaaaal niet geschikt voor, maar leek me wel leuk. Misschien dat ik me toch op de makkelijker te verkrijgen kortere studie Communicatie ga richten.

Ai Jasmine, ik hoop inderdaad dat zoon niet weer wat gebroken heeft! Lekker he, kinderen die bewegen, haha. Word je aan alle kanten verteld: kinderen moeten méér bewegen, doen ze dat, blesseren ze zichzelf en liggen ze wekenlang plat. Oh oh, wat goed, die sport.

Hier zijn man en zoon naar voetbaltoernooi

Dochter en ik zouden eigenlijk de kleren inmoeten. Er moeten boodschappen gedaan worden (niet veel, kan wel met de fiets, denk ik) en er moet een cadeautje gekocht worden, want we gaan vanmiddag naar m'n zus wegens verjaardag van mn nichtje.

Es kijken of ik LD in actie kan krijgen
Later is nu
Ik heb mezelf trouwens de afgelopen week wel veel online gezien, bij wiehier

was ik hier nou zoveel of was het rustig?
Later is nu
Ik had mezelf gewoon online laten staan maar keek net wel even op toen ik bij de computer kwam en nog niks gedaan had, alleen op vernieuwen klikte en toen mezelf bij wiehier zag staan.

Volgens mij is het wel een stuk rustiger op het nieuwe forum.

Ja omdat je arts het de vorige keer over de neuroloog had vroeg ik me af wat je er van vindt om nu naar de kno te gaan. Maar het is idd wel logisch.

Klinkt erg leuk die vacature! Klinkt heel afwisselend.

Oh ja, zoon is naar de HAP geweest, foto's laten maken en gelukkig is er niks gebroken! Ben echt ontzettend blij. Hij moest rustig aan doen, been omhoog etc.

Ik zag mezelf alweer met de auto heen en weer crossen maar gelukkig is dat niet nodig.

Carlien, ik zie je af en toe online bij wiehier. Hoe is het? Hebben jullie het leuk gehad op Texel?

En hoe is het met het ontsnappingsgevaarlijke konijn?

Effe proberen hoor....
Shit, hij danst niet!
Jas, het gaat goed hier, drukdruk druk, dus ik heb wel geprobeerd hier af en toe bij te lezen, maar ik heb nergens gereageerd, geloof ik

Zoon gaat vanmiddag naar een muziekfestival hier in de buurt, en dan begint morgen het gewone leventje weer (school). Dochter gaat dan voor het eerst naar het voortgezet onderwijs (spannend!).
Dreamer, echt balen dat je nou nog niet weet waar je klachten van komen. En dat gedicht wat je plaatste, wat je had opgeslagen een tijd geleden: dat had ik toen ook al op mijn computer opgeslagen! Vond het zoooo mooi (en zooo triest tegelijkertijd).
En nog gefeliciteerd met je verjaardag, Mik!!
Goedenmiddag! (nog net, snel tiepen dus )

Heb heerlijk weekend bij m'n zus gehad. LD is bij vriendjeuitSuriname geweest en ga ik zo nog ophalen. Was wel raar, op weg naar m'n zus (Yasstad) in hoge snelheid op de Deutche Autobahn bedacht ik me dat niemand wist waar LD te bereiken was, als ons wat gebeurde (geen) fijne gedachten...

jullie doen aan dromendingen (en ik ben even te lui weer op internet te zoeken, ook ff geen tijd, trouwens) wat houdt het in als je over spinnen droomt? Ik bedoel, dat ik om de zoveel tijd droom zwanger te zijn en dan enkele nachten later een kind (altijd dochter) krijg, daar heb ik inmiddels e.e.a. van opgezocht en okeeee, daar zie ik wel wat in. (tijd voor nieuwe projecten) De slangen heb ik ook een redelijk bevredigend antwoord op (ben 't alweer een beetje kwijt, maar volgens mij bang voor nieuwe projecten ), maar de spinnen? Áls ik dat al opgezocht heb, ben ik het weer vergeten

NU snel eten en dan LD ophalen ... Dinsdag gaat vriendje weer weg. Wij zijn vrij (Groningens ontzet) en ik zat er eventjes over te denken uit te gaan zwaaien, als ze neit te vroeg vliegen... kan ik eventueel bij Carlien langs, ofzo Aan de andere kant niet zoveel zin in heen en weer gevlieg, mogelijk ook nog met neefje erbij (oh joy)

Tot later iedereen

papatat is zo klaar
Later is nu
Mijn oudste nicht was gisteren naar concert bij yas in de buurt, Geuzenpop :-)

Vanmorgen was ik weer draaierig Zou er toch samenhang met drank zijn? , maar niet altijd drank voor de draaierigheid aan en ook láng niet altijd draaierig na de dank, dus...

Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven