A brand new Perfect Day

08-06-2007 23:40 5001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Omdat we het vorige topic alweer volgekletst hebben.
anoniem_29240 wijzigde dit bericht op 31-08-2007 23:35
Reden: plaatje terug geplaatst
% gewijzigd
Oh dat heb ik ook, 3 van die banden om de pols maar een opening voor de duim. Vind die van jou wel heel hip!

Kijk, als we nu op skeelers staan dan heeft niemand in de gaten dat ze eigenlijk niet voor de sport bedoeld zijn! \\:-)//

Maar ja, op skeelers staan doe ik ook niet...
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
ehhm ik ook niet, maar voor ik reuma had gebruikte wel eens de polsbeschermers om mijn polsen te fixeren maar sportief zien ze er wel uit idd
Ja ik vind het toch net iets minder erg als ze er sportief uitzien dan van die oubollige huidskleurige. (hoop niet dat ik hier iemand mee kwets maar huidkleur is gewoon niet mijn ding en ook niet mijn kleur)

Net als jij gebruik ik ze ook als ik veel pijn heb, ten tijden van ontstekingen in de pols omdat het je pols automatisch in de goede stand houdt en zo minder kans op vergroeiingen en het beschermt ook. Vooral ook tegen ferme handdrukken.

Voor de overige lezers, excuus voor dit medische intermezzo.
ow we zijn wel erg medisch bezig nu he? Sorry waar een mens al niet blij van kan worden, maar ik ben echt blij met die dingen raar maar waar
Ha niet druk om maken joh, lekker van genieten! Ik ben nu na een paar jaar ook nog steeds ontzettend blij met mijn zwarte braces!

Is gewoon fijn om 's ochtends met een stuk minder pijn wakker te worden dan dat je er 's avonds inkroop.

Dat is toch ook iets om hartstikke blij van te worden!

he, ik ga zo slapen, slaap lekker!!
slaap lekker Jas
Haihai

ik heb wel de huidkleurige, wist niet eens dat ze in het zwart waren enzo

Maar ik heb 'm nu niet meer nodig, heb 'm heeeel af en toe nog om, zou nou niet weten waar hij is. Zat wel lekker, die brace. LD heeft 'm ook nog eens omgehad, toen ze last had van haar pols..

Verjaardag van Elvis was gezellig

vandaag hele rustige dag gehad. Heerlijk. Aan 't eind van de middag nog even gewandeld, toen ik LE op ging halen bij neefje. toen was het heerlijk weer, vanmorgen slecht.

toedels
Later is nu
Goedenmorgen

*zwaai*

geen nieuws verder.

behalve dat het schitterend mooi weer is en ik noodgedwongen binnenzit, werkenzo.

Toedels

Later is nu
Goedenmiddag

Heb net heerlijk gewandeld door een frisse zonnige kou (tiepen gaat daardoor ietsje moeilijk) Wat werk ik toch in een mooi gebied! Zálig weer ook.

Word ik blij van, en dat probeer ik vast te houden.

Ik probeer tegenwoordig sowieso, beetje geïnspireerd door The Secret toch wel, om het leven positief tegemoet te treden. Als er geen goede reden is om chagrijnig te zijn, en die is er bij mij eigenlijk niet, waarom dan wel chagrijnig zijn? Nouja, nu werkt het, als ik me weer minder voel, zal ik vast denken van "schijt aan wat voor geheim dan ook, IK voel me NU beroerd en laat me" Nu genieten dus

En proberen de ogen open te houden. Ondanks veel slaap van 't weekend, willen m'n ogen (en m'n hoofd) maar niet wakker worden. Heel raar.

toedels

Later is nu
Ja een héle goedemiddag!

Ik ben ook blij, de zon schijnt, heb de radio aan en ben aan het opruimen enzo, dus ik ga ook hartstikke lekker!

Misschien idee voor jou, even de radio aan en meebrullen, ben je zo wakker. Of kan dat niet op kantoor?

Hoe dan ook, de zon schijnt!
Had ik al gedaan, Jasmine. En ik zat vanmorgen in de vrieskou met een spijkerjasje op de fiets. Is ook wel iets waar je wakker van zou moeten worden, toch? Maar ikke niet. Ja, wel wakker, maar met dichtvalogen. Heel raar.

Misschien heeft het te maken met het feit dat ik nog maar 1 kop koffie drink per dag.

Nu wel wakker, maar nu moet ik naar bed.
Later is nu
Wat een heerlijke dag was het vandaag zeg! in één dag maar even twee gesprekken gescoord en nog mooi weer ook

Dream dat frisse weer zorgt bij mij altijd voor vermoeidheid, want lekker wakker buiten betekent dat je een warm vertek binnen komt en daar heel soezerig van wordt (althans ik)
Las ik toch vla-ogen!

Brrr in een spijkerjasje op de fiets, dat was vast erg koud vanochtend!

Mik, super die 2 gesprekken!

Ja echt lekker weer was het vandaag, zeker achter glas, heb een tijdje in de zon gezeten dat was echt zalig.
Vla ogen
Vla ogen zo voelen ze wel, nog steeds

Goedenmorgen

Ik heb dat ook wel Mik, dat ik soezerig word van warm naar koud, maar ik zat bijvoorbeeld zondag de hele dag binnen met alleen maar beetje warm (niet extreem, 20 graden is het meestal bij ons in huis) en had toch m'n dicht-vla-ogen. Vandaag al net zo, vrolijk en fit, maar wel gevoel dat de ogen dichtvallen. Raar.

Spijkerjasje voelde gisterenmorgen niet extreem koud, maar m'n winterjas wel lekker warm .. ben lopend naar het werk. Heb 'last' van hoop energie, die ik omzet in veel beweging. Komt voort uit schrik van overgewicht waar ik niet meer op wilde zitten. Voel me nu echt heel fijn, dat is wel prettig.

Achter glas in de zon zitten is vást nog lekkerder. Zie gelijk een terrasje op Schier voor me dan, trouwens.

Spannend Mik, 2 gesprekken!

Vannacht trouwens wakker gelegen door koude voeten. Irritant is dat toch!

Toedels
Later is nu
Het is ook hartstikke koud 's nachts! Ik heb een kruik in bed 's avonds, soms gooi ik hem overboord als ik warme voeten heb.

Maar anders heb ik zulke koude voeten en kan ik ook niet in slaap komen. Beetje oubollig zo'n kruik maar 't werkt wel.

Zo tegen het eind van de middag, nu, schijnt de zon hier naar binnen en kun je bij het raam in de zon zitten; is een heerlijk plekje en voelt gewoon luxe! (doet idd aan vakanties denken)
Elvis kwam vandaag thuis met een bos bloemen. "Goh, dat had je nou niet moeten doen" zeg ik voor de grap, denkend dat hij het gekregen heeft voor z'n verjaardag. Ohneeee? is het antwoord.... eh... *pling* doet het zachtjes in m'n hoofd.. het is vandaag 14 jaar geleden, dat we een relatie kregen.

Later is nu
gefeliciteerd Dream en Elvis.

Jas ik vinnut ook maar koud 's nachts hoor, ik heb tegenwoordig altijd koude voeten, dus ik slaap met sokken Beetje suf maar anders slaap ik niet.
Dreamer en Elvis van harte gefeliciteerd!

Lief dat Elvis bloemen voor je meeneemt!

Ach Mik, je bent vast niet de enige, Helga van Leur riep afgelopen week ook al: "haal de slaapsokken maar uit de kast!"

Nou, zal het koude bed eens opzoeken. Het is al laat, zoon zat op de praatstoel; had een voorlichtingsavond gehad over vervolgopleidingen en dat geeft natuurlijk veel praatstof.

Slaap lekker allemaal!
haihai

Leuk dat zoon zo enthousiast was dan kennelijk, dat ie op z'n praatstoel zat, Jasmine

De reden dat Elvis aan ons jubileum dacht, was dat het in z'n agenda stond, 3x raaien wie dat erin gezet had (en niet bij mezelf natuurlijk, neuh, IK onthoud zoiets wel )

IK heb een waterbed, die is minder koud van zichzelf, zodat ik, als ik met warme voeten het bed instap, wel warme voeten houd, meestal. Ik weet nog dat ik ooit een huisje had met alleen een kacheltje in de woonkamer KOUD! swinters. En toen hadden we nog kouden winters ook .. warmde ik m'n voeten heeeeel goed voor de kachel op, trok snel ook opgewarmde sokken aan en ging naar bed. Halverwege de nacht werd ik dan altlijd zwetend wakker, en móesten de sokken uit

later kreeg ik gewoon Elvis, die m'n plekje in bed voor me opwarmde

Tss, tijd hier gaat snel, ik zou nog wat crosstrainen, boven, maar neefje komt al over 20 minuten, dat gaat dus niet meer lukken. Normaal komt ie niet op de woensdag en dan heb ik tot 12.30 uur. Merk dat ik al gewend geraakt ben aan die extra 30 minuten. IK heb wel heerlijk gewandeld al, dat scheelt dan natuurlijk. Lekker geitenkaas gekocht ook. En met de hond van de geitenboerderij gespeeld, omdat ik een kwartier te vroeg was en ze nog gesloten waren.

toedels!
Later is nu
Goeiemiddag, bijna avond al.

Hahahaa Dreamer, wel bij Elvis in de agenda zetten en niet bij jezelf, dat zou mij ook zo kunnen overkomen!

Wat ben je aktief! Wandelen en crosstrainen, wow!

Ben een beetje duf vandaag; de zon schijnt ook niet, wel een tegenvaller na die lekkere namiddagen in de zon.

Wat is het hier rustig, waar is iedereen? Carlien, Twins, Dee, Jonari, Thee, Purple, Freak, Its, Yasmijn hoe is het met jullie????
Sja Jasmine, als je al vond dat je wat te dik was, en vervolgens kom je in een half jaar 7 kg aan.. dan moet je op een gegeven moment wat

En ik kreeg afgelopen weekend ook ineens door, waardoor ik ineens zosnel zoveel dikker geworden was: ik heb afgelopen winter langzaamaan steeds meer hardgelopen, 3x per week. In maart zat ik op de 5 km (hartstikke trots, natuurlijk) Tijdens de opbouw en training viel ik niet af, maar in maart raakte ik geblesseerd en ben ik dus ineens gestopt met hardlopen, zonder m'n eetpatroon aan te passen. Ik heb ook een tijd niets anders gedaan qua beweging ipv het hardlopen. Nu ben ik dus ineens weer begonnen met bewegen, want als ik in dit tempo aan blijf komen, ben ik over 2 jaar 100 kg en dat kan ik nu nog voorkomen. Dus... vanmiddag ook aan LD's fysio gevraagd of hij iemand wist, die me kon helpen de hardlooptraining weer op te pikken. Dat wilde hij eerst wel doen. Dus.. volgende week een afspraak (het is een hele leuke vent )

Verder ben ik vanmiddag echt helemaal tureluurs geworden van m'n kinderen. We zijn op zoek geweest naar een cadeautje voor LD. Helaas niet gevonden, maar in élke winkel werd me wéér gevraagd of ze dit of dat alsjeblieftalsjeblieftalsjeblieft mochten hebben. Zelfs als ik vóór de winkel al zei, dat ze niets zouden krijgen

Daarnaast zaten ze veel op elkaar te hakken en te doen... grrrr
Later is nu
pff, kreeg een foutmelding van internet.. ben blij te zien dat het verhaal er wel staat
Later is nu
Ah ja, ik snap dat 7 kilo in een half jaar de verkeerde kant uitgaat maar volgens mij heb je het er ook zo weer af als je zo aktief bent.

Pfff dus je moet nog een keer de stad in voor een kadootje voor LD. Heel veel succes dan!

Hebben jullie gezien dat hier bij die tagclouds rechts nu 156 aambeien staat??
ach jee het is weer zover, ik ben wel en niet ingelogd, maar ik mag wel reageren.

Nou die baan wordt het vast neiet; blunder eerste klas begaan, ik ben straal de verkeerde kant opgelopen waardoor ik een half uur te laat was (gelukkig wel tel nr meegenomen waardoor ik dat in ieder geval op tijd kon doorgeven) Foei da's wel een slechte binnenkomer....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven