A new Perfect Day

29-09-2010 09:05 1640 berichten
Alle reacties Link kopieren
g

Just a perfect day,

Drink Sangria in the park,

And then later, when it gets dark,

We go home.

Just a perfect day,

Feed animals in the zoo

Then later, a movie, too,

And then home.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

Just a perfect day,

Problems all left alone,

Weekenders on our own.

It's such fun.

Just a perfect day,

You made me forget myself.

I thought I was someone else,

Someone good.

Oh it's such a perfect day,

I'm glad I spent it with you.

Oh such a perfect day,

You just keep me hanging on,

You just keep me hanging on.

You're going to reap just what you sow,

You're going to reap just what you sow...
Later is nu
De wandeling heeft gelukkig wat opgeleverd;)))
.
Natte haren?

Ons liedje is op de radio
Later is nu
quote:dreamer schreef op 09 december 2010 @ 12:34:

Natte haren?

nee dat is 's morgens

Ons liedje is op de radio tuurlijk is ook een mooi liedje!!!
.
Wat heerlijk dat je toch een beloning kreeg tiijdens nachtelijk wandeling, Twin! Daar doe je het toch voor

Vandaag heerlijk gewerkt, ik ga al de hele week op tijd naar bed, en wat scheelt dat zeg, zo lekker fit. En vandaag ook nog eens order op order kunnen schrijven, echt zo lekker. Ik zou bijna morgen weer gaan werken (maar "helaas", ik kan niet, morgen een dagje Den Haag).

Hoe was het vanavond Twin?
Goedemorgen!
Goedemiddag!
Later is nu
Ja, hoi, goeiemiddag, kan nog net.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
Ennnn goeiedag

Alles wel hier?

Ik ben vandaag eerder thuis dan normaal. Speel deze week taxichauffeur voor LD, zodat zij niet ook nog de 'stress' heeft van fietsen in kou en bij gladheid. Gelukkig is het zo rustig op het werk, dat dat geen problemen oplevert. Kost me alleen uren, nou, dat is dan maar zo.

Vond deze net op internet, vond 'm wel leuk

Later is nu
Niks te klagen hier.

Fijn dat je het met je werk kunt regelen om LD naar school te brengen!

Leuke tekst!

Jas, je hebt mail... op een heel oud dingetje (sorry, maar ik log daar nooit in, tot vanavond).
Dee, ik zag het, je hebt gemaild op een mailadres van mij dat ook op sterven na dood is dus goed dat je het even aangaf. Ik heb je nog niet terug gemaild.
Ik vind hem ook leuk Dreamer, zou er bijna mn motto van maken, maar ik wil geen motto;)

Je kunt wel taxichauffeur blijven "spelen' met dit weer:(

Wel fijn dat het kan, maar echt vreselijk dit weer, ik heb zin in een winterslaap:))
.
Ik wil ook wel mee doen met de winterslaap en dan weer wakker worden als 't zonnetje heerlijk schijnt en ik lekker in t-shirt met een boek op het balkon kan zitten. (zonder het koud te krijgen.)

Oohh ik ben me zo net echt wild geschrokken. Ik zou even in de keuken de spuit van Bo afspoelen. Ik loop naar de keuken, in het donker maar ik denk: ach de geiser geeft genoeg licht als ie brandt. In het donker spoel ik de spuit af met warm water, kijk in de vlammen van de geiser en plotseling hoor ik: "klik" van de schakelaar van het lichtknopje in de keuken en het licht gaat aan.

Ik denk: ah vriend staat achter me en draai me om om hem te bedanken dat hij het licht aan deed... staat er helemaal niemand!!!

Iiiieeehhh. Vriend heeft nog geprobeerd om te kijken of het lichtknopje op de wip zat, dat ie zo aan kon springen maar hij kwam tot de conclusie dat dat bij dat lichtknopje gewoon niet kan.

Hmm. Hmmmm. Dus.

Echt vreemd.
Oei ik heb jullie toch niet weggejaagd met mijn spookverhaal?
Nou, is wel daadwerkelijk spookverhaal Jas.. spooky

Ik had bijna zoiets (bij lange na niet, maar goed) gisteren in de sauna: ik dacht dat er tegenover mij 2 mensen lagen. 1 hoog, 1 midden. Ik kijk wat voor me uit, om me heen, enz.. kijk weer voor me. Ligt er 1 persoon. Echt neit meer. En er is niemand in of uit geweest.

Ik was trouwens in de sauna door vergissinkje. Dacht dat LD toernooi had, maar dat was vandaag. We waren dichtbij de sauna, dus maar daarheen doorgereden

Nu verder helpen met kerstboom!
Later is nu
Morgen!

Ohohoh, wat is het toch mooi met die sneeuw (vind ik dan ). Gisteren naar het bos geweest, práchtig, omdat alles nu ook zo mooi op de bomen blijft liggen. En nu schijnt hier de zon ook weer, ga straks nog met honden uitlaten een paar mooie foto's maken.

Creepy Jas! En dat van in de sauna ook.

Ik heb sinds zaterdag een virus op laptop thuis . Voorlopig dus niet online thuis, bah. En volgens mij komt het doordat ik een foto via google bekeek, ik download nooit iets, geen film, muziek weet ik het, dus hoe dit " zomaar" kan...
Dreamer dat is ook raar en wat Dee zegt creepy!

Wel lekker dat je in de sauna was!

Dee wat enorm balen van het virus.

Hier ligt nauwelijks sneeuw.

Morgenochtend vroeg, als het nog donker is, is er een maansverduistering. Om 9:17 is het ook volle maan.

Bijzonder moment dus!

Jammer dat het om 9:17 al licht is.
De maansverduistering hoop ik morgen te zien dan (of niet, want ik ben vrij, dus later uit bed) Vandaag zag de maan er al wel heel vol en heeeel mooi uit!!

Raar genoeg heb ik nog geen sneeuwfoto's gemaakt. Ja, een paar 's avonds, maar niet noemenswaard. Wel van de kerstboom, maar die zijn allemaal bewogen, behalve deze:

Later is nu
Dat zijn best wel spooky verhalen Jas en Dreamer;)

Lekker de sauna net deze kou, je snap het helemaal Jas, dat is ook mijn wens:)

Die sneeuw is idd mooi Dee, maar ik begin het toch wel vervelend te vinden:P Heb wel foto's/filmpjes gemaakt van die arme teckel, zn snorharen waren bevroren. Thx voor de respect Dreamer, foto is niet zn beste kwaliteit want geen beste lens op mn mobiel, maar het gaat om de sfeer;)

Foto van jou is mooi!!

Volle maan gezien, nu even kijken of ik op tijd op ben voor de maansverduistering.
.
Ja dan ben ik net wakker:)
.
Om de maansverduistering te zien moet je echt wel rond half 8/8 uur zijn denk ik, anders is het te licht.
Hoi trouwens.
Hoi Jas

Jammer genoeg bewolkt dus niks gezien vd maansverduistering, dus iedereen die uitgeslapen heeft je hebt niks gemist;)
.
Ik was tegen die tijd al op, maar niks gezien (maar ook niet gekeken ).

Ik internet ff lekker door met m'n virus. Heb net even op de naam van antivirusprogramma gegoogled Twin, en daar kwam uit dat dat idd een nep iets is.... Daarna een programma laten lopen die alles weg zou moeten halen (van pcthread, dat zag er wel betrouwbaar uit, haha), maar op het laatst moet je dan ook weer eenmalig betalen. Met je creditcard.... Ja doei.

Dus toch naar de pc-boer ermee. Ik ga maar weer gauw afsluiten voordat ik het forum infecteer .
Wat stoer van je Dee

Maar verstandig om naar de pc dokter te gaan, better safe than sorry;)

En ik vraag me af of zn virus nog veel kan verpesten aan het forum;)
.
Goedemorgen!

Nou, ik kan wel zeggen dat bij mij de maan nog behoorlijk verduisterd was hoor, dinsdagmorgen

Ik zit op m'n werk maar het is erg rustig. pff
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven