A new Perfect Day
woensdag 29 september 2010 om 09:05
g
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh it's such a perfect day,
I'm glad I spent it with you.
Oh such a perfect day,
You just keep me hanging on,
You just keep me hanging on.
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow,
You're going to reap just what you sow...
Just a perfect day,
Drink Sangria in the park,
And then later, when it gets dark,
We go home.
Just a perfect day,
Feed animals in the zoo
Then later, a movie, too,
And then home.
Oh such a perfect day,
Just a perfect day,
Problems all left alone,
Weekenders on our own.
It's such fun.
Just a perfect day,
You made me forget myself.
I thought I was someone else,
Someone good.
Oh such a perfect day,
You're going to reap just what you sow...
Later is nu
vrijdag 6 juni 2014 om 21:18
Bedankt voor jullie lieve mailtjes, al kwamen wel weer de waterlanders maar ook op dat gebied is deze emo-muts inmiddels heel wat gewend.
Hoop ook een keer mailtjes te lezen want hoe het jullie zoals vergaan is in die tijd.
Haha, dit topic teruglezen lijkt me wat veel van het goede.
Ben wel m'n spullen aan het verzamelen/pakken maar heb een slechte dag qua pijn, misselijk en moe en slecht lopen.
Hoop ook een keer mailtjes te lezen want hoe het jullie zoals vergaan is in die tijd.
Haha, dit topic teruglezen lijkt me wat veel van het goede.
Ben wel m'n spullen aan het verzamelen/pakken maar heb een slechte dag qua pijn, misselijk en moe en slecht lopen.
vrijdag 6 juni 2014 om 22:52
Thee jij bent zn lieverd die altijd aan andere denkt, zorg nu eerst goed voor jezelf
En voor de dochter van Dreamer ook een ik hoop dat er snel een tijd aanbreekt dat ze lekker puber kan zijn ! Of mag geen puber meer zeggen
Dit was de eerste keer dat Jas en ik samen waren, de vorige keer waren onze mannen erbij, voelt als een mooi cadeau We zijn "toevallig" ook bijna samen jarig
Ik ben nu even actief hier maar schrijven op het forum zit niet meer zo in mn systeem, zeg ik dit echt, was zn vreselijke forumverslaafde
En voor de dochter van Dreamer ook een ik hoop dat er snel een tijd aanbreekt dat ze lekker puber kan zijn ! Of mag geen puber meer zeggen
Dit was de eerste keer dat Jas en ik samen waren, de vorige keer waren onze mannen erbij, voelt als een mooi cadeau We zijn "toevallig" ook bijna samen jarig
Ik ben nu even actief hier maar schrijven op het forum zit niet meer zo in mn systeem, zeg ik dit echt, was zn vreselijke forumverslaafde
.
vrijdag 6 juni 2014 om 22:53
quote:tweeling schreef op 06 juni 2014 @ 22:52:
Thee jij bent zn lieverd die altijd aan andere denkt, zorg nu eerst goed voor jezelf
En voor de dochter van Dreamer ook een ik hoop dat er snel een tijd aanbreekt dat ze lekker puber kan zijn ! Of mag ik geen puber meer zeggen
En voor de dochter van Dreamer ook een ik hoop dat er snel een tijd aanbreekt dat ze lekker puber kan zijn ! Of mag ik geen puber meer zeggen
.
vrijdag 6 juni 2014 om 22:54
Jahoor, dochter is puber. Maar een onbezorgde puber zal ze nooit zijn. Niet zoéén, die tot laat op stap gaat en de volgende morgen weer aan 't werk, zoals ik wel kon. (ik was alleen geen puber meer) Dat is echt jammer, maar ze ziet nu ook veel kinderen/pubers, bij wie het veel erger is. Dat helpt haar wel.
Later is nu
zaterdag 7 juni 2014 om 03:44
Tweeling, gewoon verder forummen. Er zit verschil he tussen beetje forummen en forumverslaafd zijn. Weet niet of je Dee nog vaak spreekt, maar doe haar de groeten.
En je mail beantwoord ik wel als ik weer meer online ben.
Dreamer, ik vind het nogal wat hoor m.b.t. LD, al weet ik nog niet precies wat er met haar aan de hand is.
Kruip zo weer onder m'n dekbed want m'n (zoethout)thee is bijna op en ik begin 't koud te krijgen. Is niet zo gek natuurlijk met de huidige kg's. Hopelijk komende dagen weer een stapje vooruit daarmee.
En je mail beantwoord ik wel als ik weer meer online ben.
Dreamer, ik vind het nogal wat hoor m.b.t. LD, al weet ik nog niet precies wat er met haar aan de hand is.
Kruip zo weer onder m'n dekbed want m'n (zoethout)thee is bijna op en ik begin 't koud te krijgen. Is niet zo gek natuurlijk met de huidige kg's. Hopelijk komende dagen weer een stapje vooruit daarmee.
zaterdag 7 juni 2014 om 10:31
Thee, LD heeft (net als ik) fibromyalgie. Zij heeft er alleen nog meer last van, waardoor ze op een gegeven moment bijna alleen nog maar in bed lag. Ze is natuurlijk ook nog puber
Nu leert ze dat meer bewegen positief werkt op haar gestel en de pijn op een gegeven moment stabiliseert (van niets doen wordt het helaas/gelukkig ook erger) en een betere conditie haalbaar, ook al blijf je moe.
Hiervoor zit ze 3 maanden intern ineen revalidatiecentrum. De weekenden is ze thuis. En waar ze normaliter dus veel op bed lag (met laptop) moet ze nu ook activiteiten uitvoeren. Ze heeft rode en oranje blokjes, die staan voor de intensiteit van de activiteit. Deze moeten per dag 'op'.
Nu leert ze dat meer bewegen positief werkt op haar gestel en de pijn op een gegeven moment stabiliseert (van niets doen wordt het helaas/gelukkig ook erger) en een betere conditie haalbaar, ook al blijf je moe.
Hiervoor zit ze 3 maanden intern ineen revalidatiecentrum. De weekenden is ze thuis. En waar ze normaliter dus veel op bed lag (met laptop) moet ze nu ook activiteiten uitvoeren. Ze heeft rode en oranje blokjes, die staan voor de intensiteit van de activiteit. Deze moeten per dag 'op'.
Later is nu
woensdag 11 juni 2014 om 00:15
Maakt niks uit dat je te laat bent Dreamer, ik ben zelf ook te laat hier 
Maar wat een leuke teckelkaarten daar word ik wel blij van ! Van al die lieve felicitaties met of zonder kaart.
Groeten terug van Dee Thee, ik ben vergeten te vragen of ze nog weleens op het forum komt, maar ze is nu een beetje op de hoogte hoe het met je gaat. Zal ik anders de mail doorsturen naar haar ?
Lijkt me ook heel zwaar als moeder om een dochter te hebben die geen onbezorgde puber kan zijn Dreamer, ook al heeft ze nu goede begeleiding en helpt het haar om te zien dat het nog erger kan zijn
Maar wat een leuke teckelkaarten daar word ik wel blij van ! Van al die lieve felicitaties met of zonder kaart.
Groeten terug van Dee Thee, ik ben vergeten te vragen of ze nog weleens op het forum komt, maar ze is nu een beetje op de hoogte hoe het met je gaat. Zal ik anders de mail doorsturen naar haar ?
Lijkt me ook heel zwaar als moeder om een dochter te hebben die geen onbezorgde puber kan zijn Dreamer, ook al heeft ze nu goede begeleiding en helpt het haar om te zien dat het nog erger kan zijn
.
donderdag 12 juni 2014 om 23:17
Mijn konijnen zijn sinds gisteren op strafkamp vakantiekamp . De klojo's vonden het leuk om mijn nieuwe grasveldje even te verherbouwen, en daar werd ik niet zo blij van. Dus logeren ze nu weer in onze andere tuin, waar een blind paard nog geen schade kan aanrichten. Mogen ze naar hartelust graven...Zij blij, ik blij
Dat komt trouwens door de warmte, dan gaan ze graven omdat een kuil van aarde schijnbaar koeler is.
Dat komt trouwens door de warmte, dan gaan ze graven omdat een kuil van aarde schijnbaar koeler is.