A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Dream!

*gaat gauw overal posten*
Dream je bent aan ongeveer 11283 berichten (poppetje naast je naam aanklikken dan kun je dat zien), beetje veul om uit te pluizen idd.

Wat een heisa zeg! Ik snap het niet zo goed eigenlijk, is iedereen nu pas wakker geschud dat dit overal gelinkt kan worden en dat men loepjes kan bekijken? Of is dit goede aanleiding om toch een andere nick te nemen?

Hier gaat het tamelijk goed, tuin vordert niet ligt nog braak. Niet alleen vuil, ook asbest in de tuin

Baby gaat goed, buikje groeit lekker
Fijn, Caylinn! Hoever ben je nu? (Qua buikje)
En trouwens, Freak: balen zeg, van je werk!
Wát achterlijk van werk, Freak. Wat kunnen ze nou verwachten van iemand die net een paar dagen bezig is . (nou ja, schrale troost, maar ik denk bijna dat dat dan mss niet de organisatie is waar je bij wilt werken.... maar evengoed wel klote!)

Ik snap het ook niet helemaal, van die nick-change. Want ik heb gisteren even op mijn loepje geklikt, en dan zie ik alleen dingen van de laatste 2 weken (ofzo?). Ik zie geen optie om verder terug te kijken (maar dat kan aan mij liggen). En verder denk ik maar dat ik niet erg interessant bent, want ik post bewust hele persoonlijke dingen sowieso niet hier (maar ik ben denk ik wel makkelijk herkenbaar, voor mensen die mij echt kennen. Maar goed, de meesten van mijn vriend(innen) hebben niet een een Hyves of Facebook, dus dan denk ik ook maar dat ze niet hier zitten

Oh, asbest. Altijd, maar nú sowieso maar even uit de buurt blijven, Cay.

Ik ben ooit heel druk geweest met mijn mobiel updaten Dream, toen we ingesneeuwd waren en ineens pas 3 dagen later terug naar huis gingen. Heb ik nu nog steeds lol van, alles staat erin (maar ook nog steeds alles op papier ).

Oh ja, die meet. Dat hele massale trekt mij ook niet zo (helemaal niet, eigenlijk), maar wij dachten, het is in Utrecht, als het niks is, zijn wij zo weer thuis (maw, als het echt ff reizen was had ik, en Twin ook niet geloof ik, het sowieso niet overwogen). Maaaaar goed, nu is het het overwegen niet waard, lekker makkelijk.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Oh, ik heb 3376 berichten (tjemig zeg, dat valt mee...), en vlgs profiel ben ik 38. Lekker
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Eens even kijken of dit ook lukt zo.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
.
Haha, dit is beter hoor
Mooi! Ik lees straks even bij.
Haaaa! Jas!
Goeie, Jas!
Thanx! Bijlezen wordt later. Moet over een half uurtje weg en heb nog niks aan.
Jas

Tja ik heb niets te verbergen... en ach ... alles wat ik post weten mijn IRL vriendjes ook... dus duh.. ik blijf lekker wie ik ben...

Maar goed wel hilarische topics gelezen vanmiddag

En tja balen van het werk... maar er komt vast iets anders op mijn pad.. dit heeft vast zo moeten zijn......
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:vivafreak1 schreef op 15 augustus 2010 @ 16:05:

.. dit heeft vast zo moeten zijn......Dat denk ik dan ook altijd
quote:vivafreak1 schreef op 15 augustus 2010 @ 16:05:

.. dit heeft vast zo moeten zijn......Dat denk ik dan ook altijd
Ja toch De... niet dan ?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Hai Jas

Ben thuis van zus.

was weer leuk en gezellig. Waarom woont dat mens ook niet gewoon dichterbij? Maar.. inmiddels e.e.a. aan weg tussen haar en mij gewijzigd. Van ooit 1 uur en 50 minuten doen we er nu 1 uur en 35 minuten over. Da's al een stuk beter!
Later is nu
Ik raak geheel confusius van al die nickveranderingen, dus ben blij dat Jas gewoon Jas is nu
Later is nu
Internet op foon is niet altijd handig, heb gistermiddag lekker in het zonnetje een berichtje hier getypt, en toen drukte ik op een toets en was alles weg, leek het oude forum wel

Ik heb geen aaaii foon hoor

Wat een opluchting van je moeder Carlien!

Dat denk ik ook altijd als ik bij zus ben geweest Dreamer.

Het was hier idd rustig in de stad Thee, ook de markt, zal inmiddels wel veranderd zijn want de scholen gaan weer beginnen.

Dat denk ik ook meestal Freak en Dee

Hey Jasmine is Jas geworden, goeie

Ik blijf ook gewoon wie ik ben, maar ik snap de degene die hun naam veranderen wel, vroeghur had je geen Hyves Facebook en Twitter.

Heb even vivaforum gedaan op twitter en je wordt gelijk naar topics hier gelinkt, daar zit ik ook niet op te wachten.

Gelukkig staat dit topic er niet bij
.
Ik zoen ff om de hoek
Jonari, volgens mij was je hier eerder maar dan wel heuuul lang geleden....

Twina, hoop dat in jullie stad alles weer snel op orde komt, heb wel weer zin om te komen en ondanks toen meer dan perfect geslaagd voor gordijnen,toch nog steeds stof vooe stoeltjes nodig, maar eerst kapperT nodig!
Goedemorgen!

Hee Jonari! Nog lekker herkenbaar met naam én ava

Thee, heb net je mail gelezen maar kan niet antwoorden, ik krijg geen reactiescherm in Hotmail vandaag... Ik kan iets opsturen vandaag als je me een adres mailt.
Oh ik moet ook nog kleren uitzoeken, als ik snel ben kan het misschien gelijk met die van Dee mee? dat rijmt lekker zeg:P

Hahaha Twina ik zou bijna mn nick willen veranderen, veel leuker, maar ja ik blijf maar aan deze hangen.

Kom maar lekker stofjes uitzoeken, en Freak ook mee, dan gaan we weer eens als vanouds borrelen:-))

Jonari

Hebben jullie al gestemd? Is weer eens iets anders dan in een hokje;-))

1047 stemmen in totaal. Jij stemde optie '...moeten weg'!
.
En ik heb ook heel hard een kapper nodig, maar ik durf niet;-)
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven