A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Veel plezier en goede zaken op de beurs De

En ja van de zomer meet..op het bootje..dan eindelijk LEUK

Welterusten voor zometeen
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Kom alleen even melden dat ik ziek ben (koorts vooral) dus vandaar afwezig.... Tot later!
Sterkte Caylinn.. doe rustig aan!

Lekker, varen... hoewel er vandaag buien waren waarbij het vast minder prettig zou zijn.
Later is nu
Cay heel veel beterschap!

Freak mooi dat de ontsteking weg is.

Dreamer, heb een interessant topic voor je misschien heb je het ook al gezien, op de horrorpijlert 'samen douchen'. Je zult je ongetwijfeld verbazen.

Purple, is het gelukt met de plantjes?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Cay is miraculeus opgeknapt na het avondeten Voel me weer prima.....
Haha, Jasmine.. ik heb het topic gezien en heb besloten me er niet mee te bemoeien.. Mèn.. ik blijf me echt verbazen..

Zoals ik me gisteren ook hooglijk verbaasde over het feit dat een rolstoel curlingspeler bij de Paralympics in Vancouver is betrapt op doping.. Niet dat ik me verbaas over rolstoelatleten die doping gebruiken, maar wél over curlingers die doping gebruiken

En dat je met een rolstoel curling kunt doen, dat vind ik dan wel weer knap, zo op dat ijs.

Cay, fijn dat je zo opgeknapt bent!
Later is nu
Inmiddels topic wel gelezen Jasmine en gereageerd

Even als antwoord op jouw vraag: ja, douchen na het sporten doen kinderen erg moeilijk over! Bij LE in het voetbalteam gingen jongens inderdaad met onderbroek onder de douche, totdat ouders hier een stokje voor staken. Douchen na gym op school is een drama. Ze maken hun haar nat en doen alsof of ze gaan in onderbroek onder de douche.. ook mijn kinderen, die zoals je weet toch wel anders opgevoed zijn. Als het goed is doen ze dat nu niet meer, want ik ben daar heel verontwaardigd over geweest. Punt was: iedereen doet het en men doet lacherig, zoiets.

Waar die nieuwe preutsheid onder jonge mensen vandaan komt? Geen idee. Men zegt dat het o.a. door andere culturen komt.
Later is nu
goedemiddag
Goedenavond

Ik heb mail van Thee!!
Later is nu
Het is gelukt met de plantjes, Jas! En de kleur hoef ik niet te zeggen natuurlijk, dat kun je wel raden.

Ik ga snel naar bed met wat paracetamol, flinke hoofdpijn.

Welterusten allemaal!
Hmmmm even denken..... eh.....nou.....hmmmm paars???

Erg leuk, ik hou ook van paarse bloemen!

Veel sterkte met je hoofdpijn.

Cay super dat je zo snel opgeknapt bent!

Dreamer, ik ben ook erg verbaasd over de nieuwe preutsheid, zag het tijdje geleden ook bij zoon. Die had toen een vriendin die in hemdje en onderbroek bij ons in de gang voor de spiegel stond. Dat vond ie raar. Daarop zei ik dat ze op het strand waarschijnlijk nog minder aan zou hebben en dat ik niet snapte waar hij zich druk over maakte.

Gewoon super als iemand zich zo bij ons thuis voelt dat ze in hemd en onderbroek in de gang gaat staan.

Ik heb zoon dat preutse gedrag ook niet geleerd. *diepe zucht*
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
quote:purple schreef op 21 maart 2010 @ 23:03:

Het is gelukt met de plantjes, Jas! En de kleur hoef ik niet te zeggen natuurlijk, dat kun je wel raden.

Ik ga snel naar bed met wat paracetamol, flinke hoofdpijn.

Welterusten allemaal!

Ik gok geel... heb ik iets gewonnen

Sterkte met je hoofdpijn!

Cay alweer opgeknapt, gelukkig!

Haha, Dream, dat verhaal over curling... doping daarbij... hahaha!

Ik ben net terug van een hele goede beurs. We moeten veel offertes maken (het is geen brood dat je even koopt dus orders schrijven op een beurs is zeer zeldzaam), iedereen was enthousiast, het was heel erg druk, dus wij zijn blij

Wel retevermoeid nu en hele zere voeten, maar niks wat een goed nachtje slaap niet kan verhelpen. Grappige was dat Twin dit weekend in hetzelfde land was, dus ik heb vrijdagavond op de heenweg even gezwaaid toen ik langs hen kwam.

Ik schenk nog even een 2e glaasje wijn in en dan rap naar bed!

Weltrusten
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Paars
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Wat maf inderdaad zeg, die nieuwe preutsheid

Nieuwe preutsheid

Wat goed De.. fijn voor jullie die offertes

Hier heel druk in het huisje.. maar met de hulp van het weekend lekker opgeschoten.. en zometeen komt Thee helpen das ook heel fijn...

Nu eerst Jobcoach gedoe en dan dus maar weer klussen
Goedemiddag!

Zonder hoofdpijn wakker geworden, gelukkig.

Jammer genoeg val je niet in de prijzen,Dee, tweede antwoord telt niet mee.

De paarse violen staan mooi. Nog wat paarse plantjes maar daar weet ik de naam niet van. Ga straks nog even kijken voor wat bolletjes voor binnen. Had vorige week witte druifjes en die ruiken nog erg lekker ook!

Dee, hoe gaat het met de voeten, opgeknapt van een goede nachtrust?

Pff, eerst nog even een was ophangen, had 13 voetbaltenue's te wassen en dan nog mijn eigen was.

Fijne dag !
OHjoy, voetbaltenues.. die hoef je toch niet elke week te doen? Ik heb ze laatst wel een aantal keren gedaan en vond het echt een opgave, zo bij m'n eigen was. Ik doe ze trouwens in de droger, want heb niet genoeg plek voor ophangen!

Paarse blommetjes, leuk!

Fijn dat e.e.a. opschiet, Freak!
Later is nu
Neehoor, gelukkig niet elke week!

Nu zijn we samen, dus niet zoveel was als een gezin met kids.
Dee, heb je gemaild en benieuwd naar je antwoord op 1e mail.

Dreamer, net ook gemaild.

Purple, ik weet even niet wat ik met je kan. Je komt hier (ineens) weer (ik heb geen hyves of andere dingen) maar je bent met tig jaar dit forum en nog geen 50 postings wel lang weg geweest, zelfs van '(ex) dichtbij mensen. Heb na 2 dagen wikken en wegen besloten hier te posten en niet te mailen ondanks ons (voorheen?) goede contact.

Je reageert niet op Freak, Its, en niet op Yasmijn (dat overlijden van haar moeder stond ook op dit topic) en dan laat ik mezelf er nog even buiten.

En ja, je zult ongetwijfeld je eigen dingen hebben, zakelijk, kids. kleinkinderen en pijnen. Hier weer terug en dan alleen over je plantjes, was en hoofdpijn. Sorry. Mag ik het daar even moeilijk mee hebben??

Wellicht speelt er bij jou ook e.e.a./meer, maar dan niet wat posters van dit topic weten en dan wordt het soms wat moeilijk in te leven/mee te leven. Snap je een beetje wat ik bedoel???
.
thee wijzigde dit bericht op 22-03-2010 22:16
Reden: dubbel
% gewijzigd
Sorry meiden maar er moet mij iets van het hart... en ik ga dat gewoon hier doen en niet via mail of andere communicatiemogelijkheden

Purple... ik zou het fijn vinden dat wanneer je besluit hier weer te posten dat dan ook op de "sociale"manier te doen en niet alleen over je bloemen en planten en hoofdpijn en was te hebben maar ook door op andere te reageren enzo.. Dit topic bestaat al heel lang.. de meesten kennen elkaar persoonlijk ( ik dacht dat wij elkaar ook kenden!)

Ik voel me zwaar genegeerd.. dat je dat besluit in je RL neemt prima.. maar als je besluit hier weer mee te komen doen zou ik het op prijs stellen dat je dan ook met iedereen MEE leeft en daarop reageert enzo.. tis niet niks wat velen van ons hier te verstouwen krijgen en DELEN dat maakt dat dit een warm en lief en meelevend topic is....

Ik weet dat je al die jaren gewoon heb meegelezen... en aan je aantal postings te zien ben je er wel... maar toch ook weer niet.. en ik vind dat een heel naar gevoel!

Zo sorry voor de andere meiden maar dit moest ik echt even kwijt
Wow, Freak en Thee hetzelfde idee (en daar rijm ik mee..)

Ikzelf heb er niet zo'n probleem mee, trouwens, maar snap wel jullie punt.

Ik heb net m'n verjaardagsvisite tussen sport van kinderen en dé wedstijd Ajax tegen Groningen in kunnen passen. Pff.. waar je al geen rekening mee houdt!

(maarja, nou kan ik misschien éindelijk dat mooie haventje eens gaan bekijken, van het stadje waar LD elke week traint en komende zondag voor het laatst )
Later is nu
Duh Thee.. tegelijkertijd.. tjee... ben jij mijn tweelingzus
Hihi.. Dreamer en foto's maken dan he van dat mooie haventje

En fijn dat je ons punt begrijpt... ik zou er ook geen moeite hebben als de afstand groter was geweest
Goedenavond allemaal!

Als eerste wil even kwijt dat ik Yasmijn op haar hyves heb gecondoleerd met het verlies van haar moeder.

En ook jou heb ik via de hyves sterkte gewenst met de scheiding, omdat ik van Thee je nummer niet kreeg. Ik had je willen bellen!

En waarom mag ik hier dan wel en dan niet zijn? Er zijn meerdere personen die niet elke dag, sterker nog, niet elke week posten. En ik voelde me ook genegeerd.

Maar ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dit hier allemaal te bespreken. Ik mail jullie wel.

Welterusten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven