aan/met welke forummer zou je .....

04-07-2009 17:16 613 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met welke forummer zou je

- willen stappen ?

-een avond op de bank willen zitten om over " het leven " te praten

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in )

aan welke forummer zou je

-je spaarcenten toevertrouwen

-geld lenen

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen

over welke forummer

-zou je graag eens willen roddelen met het halve forum

-verbaas je je het meest

-verbaas je je het minst

naar welke forummer

-ben je het meest nieuwsgierig

-zou je direkt luisteren als je goede raad kreeg

-zou je toe willen gaan om getroost te worden ( Eleo , ik promoot je B&B , houd je mijn provisie in de gaten ? )

op welke forummer

-lijk je het meest

-lijk je het minst
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dank je Leo, dat je mij met je spaarcenten vertrouwt!
O, Poezewoes ook al. Ik ga een bank beginnen, denk ik.
Stappen met mij? Ik ben niet zo'n stappert Ambrosia, hapje eten doen?
Het is wel ken-uw-forummer-weekend he?
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:Poezewoes schreef op 04 juli 2009 @ 18:27:

Het is wel ken-uw-forummer-weekend he?Het forum is in een navelstaarbui denk ik.
quote:lindy schreef op 04 juli 2009 @ 18:01:

Ik vul overal BlijfGewoonBianca in, natuurlijk.En terecht !
quote:jessy schreef op 04 juli 2009 @ 18:10:

Ik vind het nou zó jammer hè, dat niémand zijn spaarcenten aan mij wil toevertrouwen

Ik wil je wel geld lenen. Is dat ook niet al heel wat?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 18:36:

[...]

En terecht ! En jouw lijst Bia?
quote:Vinyl schreef op 04 juli 2009 @ 18:24:

Stappen met mij? Ik ben niet zo'n stappert Ambrosia, hapje eten doen? Ik ook niet, dus ik had precies hetzelfde in gedachten
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 17:16:

- willen stappen ? Very Cherry

-een avond op de bank willen zitten om over " het leven " te praten Leo, Korenwolf, Mariannanas, Robo, MissMara, Margaretha, Evidenza, HPL, Feliciaatje, Dubiootje

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in ) Dat mag hij zelf kiezen.

-je spaarcenten toevertrouwen Rider, Pauline64, Meds

-geld lenen Niet zo snel aan iemand, ik denk liever mee hoe iemand zélf weer aan geld kan komen of het hoofd in brede zin boven water kan houden.

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen Leo, Twompie

over welke forummer

-zou je graag eens willen roddelen met het halve forum Over iedereen, weliswaar op luchtige manier. Leuk om te kijken wat voor beeld anderen bij forummers hebben.

-verbaas je je het meest Van de bekende gezichten niemand. Soms een nieuweling.

-verbaas je je het minst Geen enkele bekende forummer weet me chronisch te verbazen. Je went d'r an

naar welke forummer

-ben je het meest nieuwsgierig Naar de mensen met wie ik denk die goede gesprekken te kunnen hebben.

-zou je direkt luisteren als je goede raad kreeg Poez als het over kinderen gaat, BGB als het over seks gaat, Sarah2nd over beauty, RosieRo wat betreft literatuur, Lindy wat betreft nieuws/politiek/actualiteiten, Meds wat betreft veel dingen, Leo wat betreft bijna alles.

-zou je toe willen gaan om getroost te worden ( Eleo , ik promoot je B&B , houd je mijn provisie in de gaten ? ) Leo.

op welke forummer

-lijk je het meest Op heel veel forummers een beetje.

-lijk je het minst MissChicken wat betreft kleding . Wat betreft lifestyle: vrouwen die leven voor hun honden en lekker koken voor hun man, de forummoeders die snot met een pipet uit de neuzen van kinderen zuigenEn nu ben ik vast nog steeds de helft vergeten.
Owja, en dan hebben we Boro nog, en Misschicken, en Djoels, en Muis66, Nummerzoveel, Sara Scott en en en en, allemaal mensen waar ik wel eens een leuk gesprek mee zou willen hebben (en iik vergeet zo snel namen, elke keer als ik F5 denk ik, owjaaaa die immers ook nog!)
En ik heb nog wel een paar vragen (en jij zelf ook invullen he BGB?):

- Met welke forummer zou je 1 dag van leven willen ruilen?

- Met welke forummer zou je het wel een maandje uithouden op een verder onbewoond eiland?

- Welke forummer heeft denk jij de leukste / de lekkerste / de liefste partner aan de haak geslagen?

- Welke forummer heeft een verschil(letje) gemaakt in jouw leven?

- Welke forummer zorgt standaard voor koffie / thee / wijn tegen je beeldscherm?

- willen stappen ?

Ik zou Yasmijn wel eens onder de tafel willen drinken / zien liggen , waarna ik dan verder drink met Zamirah en Bronny .

Ik haal ze - slaat nergens op - altijd door elkaar als ik ze los van elkaar moet benoemen , dus ik ga voor beiden ; Feliciaatje en Margaratha 2 , maar ik kan nog een maand , avond na avond vullen , met forummers met wie ik graag zou praten ;Eleonora , Nijntje , Pom , Meds , Mariannanas , Korenwolf , hoeheetzijdiegaatfröbelenvooreentweeling? , Sarah Scott , Djoels ....... en zodra ik op " verzend " druk schieten me er nog tien te binnen die ik had niet willen vergeten ; sorry , meiden !

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in ) Meds . Lijkt me een féést , die twee .

iedereen die rente uitbetaalt .

-geld lenen Eleo , de enige wiens adres ik heb en dus verhaal bij kan gaan halen

je kinderen / huisdieren / hulpbehoevende ouders met een gerust hart toevertrouwen

HPL , Eleo , Meds .

over welke forummer

dat zijn er wel een páár ! ( waarom denken jullie dat er over mij zoveel te praten valt ? )

-verbaas je je het meest Zoyla , FV .

-verbaas je je het minst Er lopen hier nogal een paar hele open boeken rond die mij niet - meer - verbazen ; zowel positief als negatief .

naar welke forummer

Meds , Rider

Eleo , Wuiles , en er lopen er meer die ik erg " hoog " heb zitten .

-zou je toe willen gaan om getroost te worden ( Eleo , ik promoot je B&B , houd je mijn provisie in de gaten ? )

Al heb ik wel mijn voorkeuren , maar ; Iedereen die iets lekkers onder de kurk heeft zitten , waar ik een asbak voor me krijg en die bereid is zich onder te laten smeren met snot en kwijl , ondertussen " tssssssssssss , het ís me wat " zeggend .Iry ?

op welke forummer

-lijk je het meest

feliciaatje of M2....... wie heeft nou die zuid-amerikaanse vriend danwel achtergrond ? die dus !

En verder vertoon ik veel overeenkomsten met Rider .

En qua humor .....heb ik een héle berg zussen hier .

-lijk je het minstZonder enige twijfel Elninjoo .

En wat weet ik nog niet , maar Zwieber en Ivy Rosa , daar wil ik ook wat mee ! En ...en .....Very Cherry en Prada ..en......en.......
Ik moet Spinster ook nog ergens tussen frotsen ....
quote:Spinster schreef op 04 juli 2009 @ 19:11:

AbsoluutEinstein, om haar personeel mores te leren

- Met welke forummer zou je het wel een maandje uithouden op een verder onbewoond eiland?

Leo!

- Welke forummer heeft denk jij de leukste / de lekkerste / de liefste partner aan de haak geslagen?

Mariannanas heeft volgens mij een hele leuke relatie

Ik heb goed advies gehad van Nippo

- Welke forummer zorgt standaard voor koffie / thee / wijn tegen je beeldscherm?

hmm, niemand eigenlijk, ben niet zo'n proester, meer het type voor een flauwe tot brede glimlach. RosieRo zorgt daar trouwens regelmatig voor.

Brummetje

Eleo

Ik denk dat er toch heel wat forummers te benijden zijn als ik mag geloven wat ik lees .

Ook heel veel .

Meds .

En wie rijmt er tegenwoordig zulke mooie limericks op sex ?
Leuk topic!!!!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 19:17:

Ik moet Spinster ook nog ergens tussen frotsen ....

En ik ben Bambi vergeten, voor de goede gesprekken!

En er zijn ook twee nieuwe forummers die me erg aanspreken: Broedkippetje en Oriane (twijfel over die laatste naam, i.i.g. de avatar van die Afrikaanse dame)
Hey Ambroos....ik ben niet zo geweldig met ouders hoor....

Maar lief dat je aan me denkt
Oriane is niet zo nieuw , toch ?

En Dush , mag ik jou nog op een van die avonden van die ene maand proppen ?

- willen stappen ?

Antonio

Digitalis (gaat ook binnenkort waarschijnlijk gebeuren)

-je partner laten stappen ( om welke reden ook ; vindt hij toch geen hol aan , tot aan ; die heeft net een topic geopend over geen zin in sex en alles daar tussen in )

Zusenzo omdat ze dan mooi ervaringen uit kunnen wisselen over cultuurverschillen vanuit het perspectief van oerhollanders.

geen

-geld lenen

Livre, Digi, Krokusje, Maroon, Tia Dalma, Inad.

BGB!!!!!

over welke forummer

Iedereen voldoet hiervoor Fashionvictim lijkt me bij nader inzien wel geschikt.

-verbaas je je het meest

Krokusje. De overeenkomsten zijn namelijk schokkend

-verbaas je je het minst

Eleonora. Is gewoon altijd lief, zo voorspelbaar ;)

naar welke forummer

Digi

Tia Dalma/Digi

Tia Dalma, werkte trouwens prima. Arme Tia had een doorweekt shirt.

op welke forummer

-lijk je het meest

Digi

-lijk je het minst

Fleurtje. Ik ben veel te langdradig soms.

quote:blijfgewoonbianca schreef op 04 juli 2009 @ 19:34:

Oriane is niet zo nieuw , toch ?Toen ik het verzond twijfelde ik al. De naam klonk zo bekend, maar dan heeft ze vast haar avatar nog niet zo heel lang.
- Zuipen met Very Cherry in een Hiltonhotelbar en daar die zakenmannetjes de oren wassen....

- shoppen met Digi in Barcelona / Milaan

- in de tuin zitten met BGB en Eleonora op een snipperdag en gewoon de tijd verdoen met een flesje Prosecco en de nieuwste roddels

- mijn spaarcenten en kinderen/huisdieren/ouders gaan naar Donkey

- over reisgidsen buigen met Elninjoo

- louche kroeg bezoeken met Lad

- giechelen met Dushi

-

en om de dag af te sluiten : met de heleboel meiden naar de Baya Beach club om eens een vette meidenavond weg te zetten waar ze daar nog maanden over praten

Oja met Dushi en Jaschenka op visite bij Leuke vent onder het motto :

We hebben de pek, we hebben de veren en we houden wel van een geintje!

Elninjoo

Boro lijkt me wel geschikt en Iry ook, kunnen we planten bestuderen

Ikzelf natuurlijk!

Tia Dalma

Fleurtje

- Met welke forummer zou je 1 dag van leven willen ruilen? Lindy maar vermoed dat dat niet wederzijds is.

- Met welke forummer zou je het wel een maandje uithouden op een verder onbewoond eiland? Pfoe, is meer de vraag wie het een maand met mij zou kunnen uithouden.

- Welke forummer heeft denk jij de leukste / de lekkerste / de liefste partner aan de haak geslagen? Geen idee.

- Welke forummer heeft een verschil(letje) gemaakt in jouw leven? Pepijn

- Welke forummer zorgt standaard voor koffie / thee / wijn tegen je beeldscherm? Meds
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven