Adventskalenders 2024

25-08-2024 08:15 455 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zie dat er nog geen topic is voor de adventskalenders van dit jaar.
Ik kreeg al een mail van mymuesli met een aankondiging.
Zelf nog geen idee wat ik wil, dus ik hoor graag jullie aanraders!
Ik zag net deze voorbijkomen en ik heb die van de Notenshop al, anders had ik hem zeker overwogen: https://eu.maison-colibri.com/nl/kerstm ... tskalender
Drackie schreef:
19-11-2024 00:17
Ik zag net deze voorbijkomen en ik heb die van de Notenshop al, anders had ik hem zeker overwogen: https://eu.maison-colibri.com/nl/kerstm ... tskalender

O M G

Goddank zie ik dit ook nu pas. Lol. Dit dit er zoooooo lekker uit!!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Drackie schreef:
Ooooooo lekker. Die ga ik opslaan voor volgend jaar.
Maar mensen gaan voorbij
Drackie schreef:
Onthouden voor volgend jaar😂
Ik heb nu een Oil & Vinegar en daarnaast een Pickwick adventskalender! Ga vanavond de boom opzetten. Jajaaa kan echt niet, Sinterklaas, enzovoorts. Maar ik voel me een beetje eenzaam en de Kerstboom is dan gewoon extra leuk :heart:
Ik twijfelde tussen de Leonidas en de Douglas Spa Body Care, maar heb uiteindelijk voor de laatste gekozen.

Ik koop verder nooit bij Douglas, maar wilde iets met veel badproducten en deze vond ik een betere samenstelling hebben dan de Rituals kalenders.

Bij Leonidas kan je aangeven welke chocolade combi's je wil (bijv. alleen puur en wit) en of er wel of geen marzipan en/of alcohol in mag zitten.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Ik heb de eettafel al ontruimd voor mijn adventkalenders van de notenshop en rituals. En die voor de 🐈‍⬛ zet ik er naast.

Veel plezier allen. Dit weekend kunnen we beginnen😀
We mogen uitpakken :-)
Ik heb de kalender van de notenshop en van Jan van Haasteren. Het eerste puzzeltje heb ik al af, superleuk elke dag een kleine puzzel, ik heb nu al zin in die van morgen :-D . De nootjes bewaar ik tot vanmiddag.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Pindakaas met dadel + kaneel vandaag, uit mijn pindakaaskalender.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik heb de goedkoopste van Rituals. Ik weet niet wat er in zit want ik vind het juist leuk om verrast te worden.
Juultje schreef:
01-12-2024 09:31
We mogen uitpakken :-)
Ik heb de kalender van de notenshop en van Jan van Haasteren. Het eerste puzzeltje heb ik al af, superleuk elke dag een kleine puzzel, ik heb nu al zin in die van morgen :-D . De nootjes bewaar ik tot vanmiddag.
Deze heb ik ook allebei.
Denk jij ook dat alle puzzels samen één groot geheel vormen?

Ik heb ook die van Bonne Maman.
Klein potje jam ( Abricots à la Fleur d'Oranger)
Maar mensen gaan voorbij
Joppie schreef:
01-12-2024 10:53
Deze heb ik ook allebei.
Denk jij ook dat alle puzzels samen één groot geheel vormen?

Ik heb ook die van Bonne Maman.
Klein potje jam ( Abricots à la Fleur d'Oranger)
Heb je puzzel 1 al gemaakt? Ze kunnen niet aan elkaar zo te zien, dus ik denk eigenlijk dat het allemaal aparte puzzeltjes zijn. Of misschien dat je ze tegen elkaar aan kunt leggen dat het dan een groter geheel wordt.
Juultje schreef:
01-12-2024 11:16
Heb je puzzel 1 al gemaakt? Ze kunnen niet aan elkaar zo te zien, dus ik denk eigenlijk dat het allemaal aparte puzzeltjes zijn. Of misschien dat je ze tegen elkaar aan kunt leggen dat het dan een groter geheel wordt.
Ja dat denk ik ook net als een lappendeken.
Maar mensen gaan voorbij
Heb lang getwijfeld, omdat ik geen adventkalender wilde met skincare oid waar ik best van houd, maar waar ik dan de helft niet van gebruik. Maar omdat ik nu de enige ben thuis zónder kalender en ik dat ook niet leuk vind heb ik deze besteld. Ik ben gek op plantjes. https://baza.nl/nl/product/adventskalender/
Krijg m iets later binnen dus, maar de laatste weken kan ik gezellig meedoen :)
Ha! It is funny because the squirrel gets dead.
Gisteren avond geheel onverwacht een adventskalender van Douglas van mijn man en kind gekregen! Echt ontzettend leuk, mijn eerste adventskalender ooit!
Vanochtend het eerste vakje open gemaakt: een tube handcrème van Rituals.
Ik heb het eerste vakje van de Pickwick kalender en de Oil & Vinegar geopend! Oil & Vinegar was een potje pesto van zongedroogde tomaten. Pickwick was een Chai thee.
Hier vanmorgen het eerste vakje opengemaakt van mijn Balea kalender, en man van de zijne.

Ik had handpeeling en man een douchegel.

Ik hoop eigenlijk dat er nog adventskalenders giga afgeprijsd gaan worden, dan koop ik nog iets bij.

Kruidvat had al de kalender van Carice en Essent met 50%. (nu €15) Die hoef ik dan weer niet met makeup. Maar voor de liefhebbers misschien een koopje
TAFKAPML
Wij hebben deze kalenders:
yohi thee
Lego harry potter
Nijntje Hema
Diy van flying tiger

1 december:
Sweet chili thee
Harry potter poppetje
Nijntje pin
Rendierclip

Erg leuk allemaal.
#dat noemen wij niet raar, dat vinden wij alleen maar heel bijzonder
xiongmao schreef:
01-12-2024 09:45
Ik heb de goedkoopste van Rituals. Ik weet niet wat er in zit want ik vind het juist leuk om verrast te worden.
Maar het 1e vakje weet je nu toch wel? Of is het er eentje met 12 dagen?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
01-12-2024 14:17
Maar het 1e vakje weet je nu toch wel? Of is het er eentje met 12 dagen?
Ja eerste weet ik! Geurkaarsje. En die van de 13e weet ik ook want dan ben ik niet thuis dus goed excuus om het vakje alvast open te maken 😂

Ik doelde meer op dat sommige mensen van te voren de inhoud checken en obv daarvan een kalender kiezen. Het staat er op sommige websites namelijk precies bij. Dat vind ik zelf minder leuk.
xiongmao schreef:
01-12-2024 14:26
Ja eerste weet ik! Geurkaarsje. En die van de 13e weet ik ook want dan ben ik niet thuis dus goed excuus om het vakje alvast open te maken 😂

Ik doelde meer op dat sommige mensen van te voren de inhoud checken en obv daarvan een kalender kiezen. Het staat er op sommige websites namelijk precies bij. Dat vind ik zelf minder leuk.

Ja dat doe ik ook niet idd. Vind de verrassing leuk. Eerste vakje notenshop is open. Lekker en niet iets wat ik zou kiezen. Ideaal dus, hoop op meer smakelijke verrassingen!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Ik was teleurgesteld over het eerste vakje van de notenshop, maar dochter werd er blij van, want ik heb het zakje aan haar gegeven. Ik ben benieuwd wat er morgen in zit.
Ik heb net van Sinterklaas de Lego City gekregen samen met zoontje.
Wij bouwen vaak samen met de Lego dus heel leuk om nu samen de kalender te kunnen doen.
Eerste keer Lego advent voor ons
Eerste vakje van Jan van Haasteren open en in elkaar gepuzzeld. Was leuk!
Eerste hoofdstuk van de Escape Room Thriller open gemaakt en gelezen. Moest een hulplijn inschakelen om de puzzel op te lossen. Niet goed voor mijn ego; op dag 1 er al niet uitkomen... Als je het eenmaal weet/ziet is het natuurlijk heel duidelijk en makkelijk.
'Every new beginning comes from some other beginning's end.'
xiongmao schreef:
01-12-2024 14:26
Ja, het verrassingseffect is ook leuker.
Ik ben zo iemand die wel de inhoud van tevoren checkt omdat ik zeker wil weten dat ik alles zoveel mogelijk gebruik. Dat is wat saaier maar dan hoop ik dat tegen de tijd dat het zover is het weer een beetje ben vergeten ;-).

Vanavond eerste vakje openmaken.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven