Adventskalenders 2025

25-08-2025 10:31 253 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De eerste adventskalenders zijn alweer te koop of te pre-orderen.
Welke ga jij dit jaar bestellen?
Gewoon _melon met login problemen
Ik heb de LookFantastic besteld en de SpaceNK. Misschien dat ik die van Skins nog haal maar dat ligt aan de parfums die er in zitten. Ik moet het eerst ruiken. Meestal vind ik niche geuren te kruidig of te chemisch.

Die van de Bijenkorf valt echt tegen dit jaar en dat voor 170 euro. Ook die parfums zijn niet te hachelen. Ofwel, je moet er van houden.

De LookFantastic is het meeste all round qua beautykalenders. Ook haal je je geld er makkelijk uit. Er zitten ook wel een paar dure merken in.

Het spul wat ik zelf niet gebruik gooi ik gewoon op Vinted en MP. Zo valt de prijs reuze mee.
broodtrommel wijzigde dit bericht op 20-09-2025 22:23
47.15% gewijzigd
MrsDuck schreef:
25-08-2025 10:56
De eerste unboxings al weer gezien. Maar ik kan er nog niet warm voor lopen. Beauty bevat bijna allemaal (te) veel skincare dat ik niet gebruik en heb ook niet de behoefte om wat te testen. Bad/Douche heb ik nog genoeg, ik maak dat eerst maar eens op. Misschien de muesli kalender omdat ik dat wel eet. Maar ergens vind ik die dan ook weer saai. Het is wel elk jaar weer meer van hetzelfde dat er vorig jaar ook al was. Dus als iemand nog wat verrassends/vernieuwends weet...
Skins?
Baggal schreef:
13-09-2025 09:43
Voor mijn dochter had ik vorig jaar een Lego kalender. Viel enorm in de smaak. Zelf kreeg ik er een van Liberty (warenhuis) vergelijkbaar met De Bijenkorf. Die doos vond ik zo mooi dat ik die bewaard heb…

Dit jaar in ieder geval een chocolade kalender voor man en kind.
Die van Liberty vind ik geweldig dit jaar. Maar voor Nederland komt er nog 100 euro bij aan extra kosten. Nee bedankt.

Maar de verpakking is weer ontzettend mooi

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven